Sashimi?quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was ook altijd gek op rauwe zalm, die dunne plakjes, tot ik een keer een stukje nam wat kapot was
Daarna nooit meer gegeten
Ik dacht dat dat (kapot) een uitdrukking was uit de omgeving van Utrecht, Amersfoort.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon dit, van die plakjes gerookte zalm
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
O geen idee, ik zeg dat altijdquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:21 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat (kapot) een uitdrukking was uit de omgeving van Utrecht, Amersfoort.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat is niet helemaal rauw aangezien het gerookt is en een bewerking ondergaan heeft itt sashimiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon dit, van die plakjes gerookte zalm
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Als het beestje maar een naam heeftquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal rauw aangezien het gerookt is en een bewerking ondergaan heeft itt sashimi
ja we gaan wel zien of ik het leuk blijf vindenquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:07 schreef Dotteke het volgende:
Hey Maan Leuk je weer wat vaker te zien hier
De tijd zal het lerenquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja we gaan wel zien of ik het leuk blijf vinden
Hey ToTquote:
Is het bij jou in huis snel warm?quote:
Helemaal niet.quote:
O dan zit je goed met deze dagen. Moet zeggen het is hier ook nog niet warm.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal niet.Ik denk zelfs dat morgen de airco niet eens aan zal gaan, dat doe ik pas na 1 - 2 weken aan intense hitte; dan pas is het hier in huis zelf ook echt warm.
Dit huis heeft mokerdikke muren en is verder behoorlijk smal, dus weinig raam-oppervlak.
Alleen de slaapkamer is wel wat aan de warme kant.
Ah, beter!quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zit je goed met deze dagen. Moet zeggen het is hier ook nog niet warm.
Heb alles dicht, baal alleen dat het dan zo donker in huis is.
Was net even een de voorkant iemand kwam puin ophalen voor de stort, kwam weer binnen en voelde echt lekker koud
Ja hier nu even aan beide kanten, straks is hij achter weg, maar ik wil de warmte ook van de ramen houden dus houd deze dagen de screens wel naar beneden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, beter!
Ik heb alleen boven de gordijnen en rolluik dicht, beneden niet, maar de zon schijnt ook niet pal hier naar binnen.
Verstandig!quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier nu even aan beide kanten, straks is hij achter weg, maar ik wil de warmte ook van de ramen houden dus houd deze dagen de screens wel naar beneden.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:37 schreef ToT het volgende:
Alleen de slaapkamer is wel wat aan de warme kant.
Ik las dat ze trans is, en dat ze op het punt stonden te verhuizen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Jemig zeg wat heftig weer pppffff meisje van 13 ppppffffff
In een woning in Meerstad in de gemeente Groningen zijn vannacht twee doden aangetroffen, een 53-jarig echtpaar. De politie gaat uit van een misdrijf en heeft de tienerdochter als verdachte opgepakt. Zij zou rond de 13 jaar oud zijn, al wil de politie dat niet bevestigen.
https://nos.nl/artikel/26(...)e-ouders-in-meerstad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |