Beetje sambal manis erbij en een likje chilisaus en dan in de grill.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is wel supergezond dat spul. Goed voor je hart.
Kinderlokker genotquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een Kit Kat Chunky van iemand (en heb hem opgegeten)
Tja, als ik gratis iets lekkers krijg breekt mijn discipline ook gelijk in stukken. Vorige week bij een of ander werkevent nog tegen de 15 brownies op die daar gratis voor het oprapen lagenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een Kit Kat Chunky van iemand (en heb hem opgegeten)
Mokervetquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, als ik gratis iets lekkers krijg breekt mijn discipline ook gelijk in stukken. Vorige week bij een of ander werkevent nog tegen de 15 brownies op die daar gratis voor het oprapen lagen
Nu zijn we natuurlijk vrienden. Gezellige dikkertjes wel te verstaan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een aardige combi, maar men zal mij wel uitlachen hier.
Dat gezicht werkt ook niet mee.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:43 schreef matspontius het volgende:
Kan iemand die Pickford eens wat kleding advies geven? Het doet serieus pijn aan je ogen om daar naar te kijken 😨
Grillen na het smeren?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Beetje sambal manis erbij en een likje chilisaus en dan in de grill.![]()
En dat dunne boeit niet, gewoon op je brood gooien en uitsmeren. Onderin de pot wordt ie trouwens vanzelf dikker (en uiteindelijk zo dik dat je er weer olie bij moet gooien of je krijgt het onmogelijk gesmeerd).
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu zijn we natuurlijk vrienden. Gezellige dikkertjes wel te verstaan.
Ik denk niet dat hij heel veel keuze heeftquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:43 schreef matspontius het volgende:
Kan iemand die Pickford eens wat kleding advies geven? Het doet serieus pijn aan je ogen om daar naar te kijken 😨
Het was een ford of niks.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij heel veel keuze heeft
Het lijkt mij niet een goed idee om voetballers creative vrijheid te geven in hun werktenue.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:43 schreef matspontius het volgende:
Dat gaat bij PSV op dit moment ook mis ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet een goed idee om voetballers creative vrijheid te geven in hun werktenue.
Ja, althans in zo'n contactgril met een tweede boterham erop he.quote:
de 4e is het lekkerst.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
Heb hier 8 uitdeelzakjes Croky. Nummer 3 is open allen
Dan koop je zo'n zak met de intentie om minder chips in een keer te eten om vervolgens vijf zakjes weg drukken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
Leeft maar een keer maat yoloquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan koop je zo'n zak met de intentie om minder chips in een keer te eten om vervolgens vijf zakjes weg drukken.
Luguber dikquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
nul discipline. walgelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan koop je zo'n zak met de intentie om minder chips in een keer te eten om vervolgens vijf zakjes weg drukken.
quote:
Ik dacht broodrooster grillen. Maar op zo'n tosti grill kan het wel natuurlijk, al lijkt pindakaas grillen mij wel goor.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, althans in zo'n contactgril met een tweede boterham erop he.
Wat moet ik dan, grillen zonder te smeren? Een klont pindakaas in het midden?
En hoe meer van dat soort spul je eet, hoe korter dat even leven is en hoe meer je dus per dag moet eten om wel net zo veel te genietenquote:
Ja, en zo ongeveer zijn eerste actie was alweer om iemand op z'n bek te slaan. Wat blijft het toch ook een walgelijk figuur, zo iemand waarvan je het niet erg zou vinden als hij de rest van het WK moet missen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:47 schreef PzKpfw het volgende:
Arnoutovic is er ook nog steeds bij dit WK kom ik net achter..
Ik heb flaneer nog regelmatig in mijn door van Gogh geïnspireerde Ajax shirt. Een verfijnde man van cultuur als ik op slippers naar de supermarkt hobbel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat bij PSV op dit moment ook mis ja.
Dat dacht ik ook, maar werkt echt top. Nou ja, smaken verschillen natuurlijk maar ik vind het mokerlekker.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik dacht broodrooster grillen. Maar op zo'n tosti grill kan het wel natuurlijk, al lijkt pindakaas grillen mij wel goor.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En hoe meer van dat soort spul je eet, hoe korter dat even leven is en hoe meer je dus per dag moet eten om wel net zo veel te genieten
80 of 85 who gives s fuckquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En hoe meer van dat soort spul je eet, hoe korter dat even leven is en hoe meer je dus per dag moet eten om wel net zo veel te genieten
De NOS zal vast weer een itempje aan z'n tijd in NL wijden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:47 schreef PzKpfw het volgende:
Arnoutovic is er ook nog steeds bij dit WK kom ik net achter..
Je bedoelt Brabander Van Gogh?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb flaneer nog regelmatig in mijn door van Gogh geïnspireerde Ajax shirt. Een verfijnde man van cultuur als ik op slippers naar de supermarkt hobbel.
Slapenquote:
Ik noteer hem op mijn lijstje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en zo ongeveer zijn eerste actie was alweer om iemand op z'n bek te slaan. Wat blijft het toch ook een walgelijk figuur, zo iemand waarvan je het niet erg zou vinden als hij de rest van het WK moet missen.
Prayingquote:
Die vliegen er straks in ronde 2 of 3 uit tegen een Afrikaans of Z-Amerikaans land ofzoquote:
Stichting de zonnebloemquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:50 schreef Viesdik het volgende:
Wie zijn die mensen met die hesjes achterin
Waar gaat de voorkeur naar uit?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Iemand nog tips voor erotische content?
Extinction Rebellionquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:50 schreef Viesdik het volgende:
Wie zijn die mensen met die gele hesjes achterin
Dit is wel klaar. En komende dagen ben ik afwezig.quote:
Ja maar dan word ik gebandquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
@Zorro maakt wel een leuke woordgrap in jouw plaatsquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel klaar. En komende dagen ben ik afwezig.
Oh jammer, gelukkig heb je wel alle wedstrijdtopics al geschreven.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En komende dagen ben ik afwezig.
2 live crew home videosquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik voel me onder druk gezet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Zorro maakt wel een leuke woordgrap in jouw plaats
Vrijwilligers die de vlaggen voor de wedstrijd vasthouden en daarna gratis de hele pot kunnen kijken op een heerlijke spot. (Dit zei dus een vrijwilliger tegen mij na de vorige wedstrijd)quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:50 schreef Viesdik het volgende:
Wie zijn die mensen met die gele hesjes achterin
Prima deal.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrijwilligers die de vlaggen voor de wedstrijd vasthouden en daarna gratis de hele pot kunnen kijken op een heerlijke spot. (Dit zei dus een vrijwilliger tegen mij na de vorige wedstrijd)
Wellicht wat pindakaas er op smeren?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die vrijwilliger sprak Nederlands?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrijwilligers die de vlaggen voor de wedstrijd vasthouden en daarna gratis de hele pot kunnen kijken op een heerlijke spot. (Dit zei dus een vrijwilliger tegen mij na de vorige wedstrijd)
Oh lekkerquote:
Wie?quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Engeland is op de afspraak. Hebben alleen Kroatische genialiteit moeten incasseren achterin. Eerste helft misschien vlak, maar hele strakke pot.
Mario Engels?quote:
Zou persoonlijk wel de sambal weglaten in dat geval.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik begreep dat calve wel lekker smeert.
Gakpogodquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alle toplanden hebben ook daadwerkelijk een topspeler voorin die het verschil kan maken, of dat nu Kane is of Mbappe of Messi. Of zelfs Noorwegen met Haaland.
Wij hebben MalenDepay
en Weghorst
Je ik besef me steeds meer dat we die jaren met Robben, van Persie, Sneijder, Kuyt en van der Vaart echt verwend zijn geweest.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alle toplanden hebben ook daadwerkelijk een topspeler voorin die het verschil kan maken, of dat nu Kane is of Mbappe of Messi. Of zelfs Noorwegen met Haaland.
Wij hebben MalenDepay
en Weghorst
Die kunnen wel wat.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Engelsen gaan er weer in geloven hè?
V Persie in oranjequote:Op donderdag 18 juni 2026 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je ik besef me steeds meer dat we die jaren met Robben, van Persie, Sneijder, Kuyt en van der Vaart echt verwend zijn geweest.
Maar toen zeurden we ook.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je ik besef me steeds meer dat we die jaren met Robben, van Persie, Sneijder, Kuyt en van der Vaart echt verwend zijn geweest.
Dat was al wel een aantal jaren duidelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jammer dat dat de jaren waren dat je achterin regelmatig de lamme en de blinde had staan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zwaar overschat idd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Persie in oranje3 goede wedstrijden gespeeld
Weghorst heeft nog geen kans gehad dus dat vind ik niet eerlijkquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wij hebben MalenDepay
en Weghorst
Komt door het weer. Klagen over het weer opent de deur naar zijstraten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is Nederlands eigen.
Hij kijkt moeilijk, zoekt de camera, haalt hand door haar en coacht fanatiek. Valt mekkert tegen de scheidsrechter. Kopt hoog over. Heeft een draaicirkel van een containerschip en verliest de bal.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:04 schreef vul_maar_in het volgende:
nou ja in de 85e minuut kun je weghorst er best insmijten en kijken wat er gebeurt.
Oh heb het al gevonden!quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar is het Ghana Panama topic.
Mex heeft zo z'n best gedaan en dan kom jij met ditquote:Op donderdag 18 juni 2026 00:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar is het Ghana Panama topic.
HOHO. Het was heel ver weg gezakt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Mex heeft zo z'n best gedaan en dan kom jij met dit
of hij schopt er 2 in in 3 minuten. Je weet het niet met onze Wappie Wout!quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij kijkt moeilijk, zoekt de camera, haalt hand door haar en coacht fanatiek. Valt mekkert tegen de scheidsrechter. Kopt hoog over. Heeft een draaicirkel van een containerschip en verliest de bal.
Ja als we toen toch eens de huidige verdedigers hadden..quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jammer dat dat de jaren waren dat je achterin regelmatig de lamme en de blinde had staan.
Het wordt telkens een stapje minder.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, omdat het niet de generatie '94-'04 was, want die was gewoon nog beter.
In 98 hadden we alles verdediging, middenveld en aanvallers en zelfs een goede coach.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja als we toen toch eens de huidige verdedigers hadden..
Zonde dat Overmars niet kon spelen tegen Brazilië, Cocu linksback moest spelen (want Bogarde en Numan niet beschikbaar) en Kluivert grote kansen miste in de extra tijd tijdens de Golden Goal regel. Kluivert was geen fantastische afronder (een 'betere Depay'). Niet zoals Makaay of Van Nistelrooij dat wel waren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:31 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
In 98 hadden we alles verdediging, middenveld en aanvallers en zelfs een goede coach.
Ik zou willen zeggen dat dit zo was, maar Portugal heeft echt betere lichtingen gehad dan de huidige van ons.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zonde dat Overmars niet kon spelen tegen Brazilië, Cocu linksback moest spelen (want Bogarde en Numan niet beschikbaar) en Kluivert grote kansen miste in de extra tijd tijdens de Golden Goal regel. Kluivert was geen fantastische afronder (een 'betere Depay'). Niet zoals Makaay of Van Nistelrooij dat wel waren.
Deze lichting kan zich meten met de Gouden Generatie van de Belgen of de beste Portugese lichtingen van deze eeuw.
De generatie van Van Basten, Gullit, Rijkaard, Koeman staat daar weer een klasse boven. Die beslisten even de ene Champions League finale na de andere tussen 1989 en 1995.
Ik bedoelde daar dat de lichting van 1994-2004 zich kan meten met de beste Portugese lichtingen van deze eeuw en de Belgische gouden generatie. De Belgische gouden generatie bestond in wezen uit meerdere generaties maar dat is ook het geval voor de Nederlandse generatie van rond de eeuwwisseling.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen dat dit zo was, maar Portugal heeft echt betere lichtingen gehad dan de huidige van ons.
Oh het was vroeg , ik kan niet lezenquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik bedoelde daar dat de lichting van 1994-2004 zich kan meten met de beste Portugese lichtingen van deze eeuw en de Belgische gouden generatie. De Belgische gouden generatie bestond in wezen uit meerdere generaties maar dat is ook het geval voor de Nederlandse generatie van rond de eeuwwisseling.
De generatie met Van Basten, Gullit, Rijkaard en Koeman stond daar weer boven denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |