Gakpogodquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alle toplanden hebben ook daadwerkelijk een topspeler voorin die het verschil kan maken, of dat nu Kane is of Mbappe of Messi. Of zelfs Noorwegen met Haaland.
Wij hebben MalenDepay
en Weghorst
Je ik besef me steeds meer dat we die jaren met Robben, van Persie, Sneijder, Kuyt en van der Vaart echt verwend zijn geweest.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alle toplanden hebben ook daadwerkelijk een topspeler voorin die het verschil kan maken, of dat nu Kane is of Mbappe of Messi. Of zelfs Noorwegen met Haaland.
Wij hebben MalenDepay
en Weghorst
Die kunnen wel wat.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Engelsen gaan er weer in geloven hè?
V Persie in oranjequote:Op donderdag 18 juni 2026 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je ik besef me steeds meer dat we die jaren met Robben, van Persie, Sneijder, Kuyt en van der Vaart echt verwend zijn geweest.
Maar toen zeurden we ook.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je ik besef me steeds meer dat we die jaren met Robben, van Persie, Sneijder, Kuyt en van der Vaart echt verwend zijn geweest.
Dat was al wel een aantal jaren duidelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jammer dat dat de jaren waren dat je achterin regelmatig de lamme en de blinde had staan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zwaar overschat idd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Persie in oranje3 goede wedstrijden gespeeld
Weghorst heeft nog geen kans gehad dus dat vind ik niet eerlijkquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wij hebben MalenDepay
en Weghorst
Komt door het weer. Klagen over het weer opent de deur naar zijstraten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is Nederlands eigen.
Hij kijkt moeilijk, zoekt de camera, haalt hand door haar en coacht fanatiek. Valt mekkert tegen de scheidsrechter. Kopt hoog over. Heeft een draaicirkel van een containerschip en verliest de bal.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:04 schreef vul_maar_in het volgende:
nou ja in de 85e minuut kun je weghorst er best insmijten en kijken wat er gebeurt.
Oh heb het al gevonden!quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar is het Ghana Panama topic.
Mex heeft zo z'n best gedaan en dan kom jij met ditquote:Op donderdag 18 juni 2026 00:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar is het Ghana Panama topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |