Ik noteer hem op mijn lijstje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en zo ongeveer zijn eerste actie was alweer om iemand op z'n bek te slaan. Wat blijft het toch ook een walgelijk figuur, zo iemand waarvan je het niet erg zou vinden als hij de rest van het WK moet missen.
Prayingquote:
Die vliegen er straks in ronde 2 of 3 uit tegen een Afrikaans of Z-Amerikaans land ofzoquote:
Stichting de zonnebloemquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:50 schreef Viesdik het volgende:
Wie zijn die mensen met die hesjes achterin
Waar gaat de voorkeur naar uit?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Iemand nog tips voor erotische content?
Extinction Rebellionquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:50 schreef Viesdik het volgende:
Wie zijn die mensen met die gele hesjes achterin
Dit is wel klaar. En komende dagen ben ik afwezig.quote:
Ja maar dan word ik gebandquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
@Zorro maakt wel een leuke woordgrap in jouw plaatsquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel klaar. En komende dagen ben ik afwezig.
Oh jammer, gelukkig heb je wel alle wedstrijdtopics al geschreven.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En komende dagen ben ik afwezig.
2 live crew home videosquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik voel me onder druk gezet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Zorro maakt wel een leuke woordgrap in jouw plaats
Vrijwilligers die de vlaggen voor de wedstrijd vasthouden en daarna gratis de hele pot kunnen kijken op een heerlijke spot. (Dit zei dus een vrijwilliger tegen mij na de vorige wedstrijd)quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:50 schreef Viesdik het volgende:
Wie zijn die mensen met die gele hesjes achterin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |