Ja, althans in zo'n contactgril met een tweede boterham erop he.quote:
de 4e is het lekkerst.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
Heb hier 8 uitdeelzakjes Croky. Nummer 3 is open allen
Dan koop je zo'n zak met de intentie om minder chips in een keer te eten om vervolgens vijf zakjes weg drukken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
Leeft maar een keer maat yoloquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan koop je zo'n zak met de intentie om minder chips in een keer te eten om vervolgens vijf zakjes weg drukken.
Luguber dikquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
nul discipline. walgelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan koop je zo'n zak met de intentie om minder chips in een keer te eten om vervolgens vijf zakjes weg drukken.
quote:
Ik dacht broodrooster grillen. Maar op zo'n tosti grill kan het wel natuurlijk, al lijkt pindakaas grillen mij wel goor.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, althans in zo'n contactgril met een tweede boterham erop he.
Wat moet ik dan, grillen zonder te smeren? Een klont pindakaas in het midden?
En hoe meer van dat soort spul je eet, hoe korter dat even leven is en hoe meer je dus per dag moet eten om wel net zo veel te genietenquote:
Ja, en zo ongeveer zijn eerste actie was alweer om iemand op z'n bek te slaan. Wat blijft het toch ook een walgelijk figuur, zo iemand waarvan je het niet erg zou vinden als hij de rest van het WK moet missen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:47 schreef PzKpfw het volgende:
Arnoutovic is er ook nog steeds bij dit WK kom ik net achter..
Ik heb flaneer nog regelmatig in mijn door van Gogh geïnspireerde Ajax shirt. Een verfijnde man van cultuur als ik op slippers naar de supermarkt hobbel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat bij PSV op dit moment ook mis ja.
Dat dacht ik ook, maar werkt echt top. Nou ja, smaken verschillen natuurlijk maar ik vind het mokerlekker.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik dacht broodrooster grillen. Maar op zo'n tosti grill kan het wel natuurlijk, al lijkt pindakaas grillen mij wel goor.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En hoe meer van dat soort spul je eet, hoe korter dat even leven is en hoe meer je dus per dag moet eten om wel net zo veel te genieten
80 of 85 who gives s fuckquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En hoe meer van dat soort spul je eet, hoe korter dat even leven is en hoe meer je dus per dag moet eten om wel net zo veel te genieten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |