Waarom zouden mensen zich druk moeten maken over een primitieve stammenstrijd in het midden oosten precies? Flikker op met je pellestijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:45 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Maar op de camerabeelden uit het artikel zijn dus mensen te zien die bij een heleboel demo's ook opduiken. Dat is letterlijk de manier hoe ze onderzocht hebben dat die mensen overal zijn, door naar de camerabeelden te kijken. Dus ja, een groot deel van die mensen op beeld zijn per definitie niet lokaal. Er zullen zeker ook wel elke keer wat lokale mensen bij lopen.
[..]
Bij bijvoorbeeld een pro-palestina demo doet niemand alsof het om een lokaal probleem gaat. Als mensen demonstreren tegen een AZC in hun "achtertuin" dan is het wel dubieus als bij een deel van die mensen die achtertuin dus in een andere provincie ligt.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:45 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Maar op de camerabeelden uit het artikel zijn dus mensen te zien die bij een heleboel demo's ook opduiken. Dat is letterlijk de manier hoe ze onderzocht hebben dat die mensen overal zijn, door naar de camerabeelden te kijken. Dus ja, een groot deel van die mensen op beeld zijn per definitie niet lokaal. Er zullen zeker ook wel elke keer wat lokale mensen bij lopen.
[..]
Bij bijvoorbeeld een pro-palestina demo doet niemand alsof het om een lokaal probleem gaat. Als mensen demonstreren tegen een AZC in hun "achtertuin" dan is het wel dubieus als bij een deel van die mensen die achtertuin dus in een andere provincie ligt.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:10 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nou kennelijk is het dus niet de plaatselijke bevolking. Dat is nu juist het nieuwswaardige feitje in dit artikel.
Wat gek zeg.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:45 schreef knoopie het volgende:
Bij bijvoorbeeld een pro-palestina demo doet niemand alsof het om een lokaal probleem gaat.
Nu vul je zelf de reden van hun aanwezigheid in. Dat maakt je redenering onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:45 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Maar op de camerabeelden uit het artikel zijn dus mensen te zien die bij een heleboel demo's ook opduiken. Dat is letterlijk de manier hoe ze onderzocht hebben dat die mensen overal zijn, door naar de camerabeelden te kijken. Dus ja, een groot deel van die mensen op beeld zijn per definitie niet lokaal. Er zullen zeker ook wel elke keer wat lokale mensen bij lopen.
[..]
Bij bijvoorbeeld een pro-palestina demo doet niemand alsof het om een lokaal probleem gaat. Als mensen demonstreren tegen een AZC in hun "achtertuin" dan is het wel dubieus als bij een deel van die mensen die achtertuin dus in een andere provincie ligt.
Dat jij dat vindt is helemaal prima. Dat de staatsomroep gedachtenpolitie speelt is imo wat minder prima. Doet afbreuk aan het demonstratierecht en daarmee indirect aan de democratie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:02 schreef viagraap het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima dat fascisten herkenbaar in beeld worden gebracht. Je mag van mij ook allerlei andere soorten demonstranten herkenbaar in beeld brengen, alleen geeft niemand een fuck omdat zij geen gevaar voor de democratie zijn. De sujetten van die de Powned verslaggever belaagden bij Utrecht bijvoorbeeld dus ook.
Sowieso bijzonder dat er geen individuele herkenningstekens op het uniform te zien Dat is in alle ons omringende landen gewoon de standaard. Natuurlijk zet je voor-en achternaam niet op het uniform, maar "3b" oid is ook voldoende om achteraf onderscheid te kunnen maken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Op zich wel een goed idee voor agenten zoals die op het Malieveld toen, die door zijn collega gekalmeerd moest worden.
Vlaggen lijken me nogal ongevaarlijk. Verder heb ik geen idee hoe je bij die andere twee dingen komt, en volg ik niet helemaal hoe 'activist op fok' een bedreiging is voor de democratie. Of wat dit allemaal met oprechtheid te maken heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Openbaar met Hamasvlaggen zwaaien, jihad uitroepen, alle joden willen vernietigen; activist op FOK!:
Geen gevaar voor de democratie.
Er zit werkelijk geen oprecht botje in je lijf he?
Oh, en wat vind je van de prinsenvlag?quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:03 schreef viagraap het volgende:
[..]
Vlaggen lijken me nogal ongevaarlijk. Verder heb ik geen idee hoe je bij die andere twee dingen komt, en volg ik niet helemaal hoe 'activist op fok' een bedreiging is voor de democratie. Of wat dit allemaal met oprechtheid te maken heeft.
Dit is 1 van de gevaarlijke mensen die het prima vind om de maatschappij te ontwrichten en mensen die zich niet zo moeten aanstellen als ze ziek worden van boterzuur etc.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, en wat vind je van de prinsenvlag?
Hamasvlaggen als ongevaarlijk zien, doen alsof je opeens na maandenlang meeposten "geen idee hebt" van die 2 overduidelijke "standpunten" van pro-pallies. En de activist op FOK! ben jij, die beweert dat dat allemaal helemaal prima gedrag is.
Zoals ik zei, allemaal onoprechtheid. Bedankt voor de extra verduidelijking.
Wie noem je nou precies gevaarlijk? Die politiechef? Ik snap het even niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit is 1 van de gevaarlijke mensen die het prima vind om de maatschappij te ontwrichten en mensen die zich niet zo moeten aanstellen als ze ziek worden van boterzuur etc.
Creatieve wijze om dit wangedrag van het rondreizende extreemrechtse circus goed te praten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:54 schreef Montagui het volgende:
Uiteraard komt er bij links georiënteerde demonstraties (lokaal of nationaal) een eenzelfde geradicaliseerde groepje extreem linkse 'demonstranten' op af. Datzelfde zie je nu ook steeds meer ontstaan bij rechts georiënteerde demonstraties (lokaal of nationaal). Daar zie je eenzelfde groepje extreem rechtse 'demonstranten' opduiken.
Vreselijk jammer voor de lokale demonstranten, die daar niet om gevraagd hebben.
Die linkse mafklappers bezetten (tegen de wet in) wegen en uni's (waar ze boel vernielen) en doen oproepen om geweld (tegen Joden/Israël of Zwarte Piet vertolkers), bij rechtse mafklappers zie je voornamelijk geweld ontstaan tegen ordehandhavers.
Beide mogen van mij met gepast geweld aangepakt worden, en het liefst meteen nadat de wet wordt overtreden.
Ben het verder ook eens dat ik niet begrijp waarom nu door de nos een vergrootglas op dat extreem rechtse groepje geplaats wordt daar waar dat nimmer gedaan is voor dat extreem linkse groepje. Ik zet daar een vraagteken bij.
Heropvoeding zie ik echter als kansloos dus zonde van het geld.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ach, jij wil je politieke tegenstanders ergens in het oosten van het land in een kamp stoppen zonder contact met de buitenwereld.
Dat is pas
Dus wat is dan je oplossing / wens?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Heropvoeding zie ik echter als kansloos dus zonde van het geld.
Discussier je vaker met jezelf?quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:54 schreef Montagui het volgende:
Ben het verder ook eens dat ik niet begrijp waarom
Lastig als je het oneens bent.quote:
Hoe zie je hier dat iets goed gepraat wordt?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Creatieve wijze om dit wangedrag van het rondreizende extreemrechtse circus goed te praten.
Zoals André ooit tegen Frans zei: "Ja maar niet door het op te vreten"quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:28 schreef Kottnauer het volgende:
Er zijn dus mensen met het hart op de goede plaats, die ons land willen verdedigen en hun vrije tijd opofferen om waar het kan te demonstreren tegen de slopende immigratie.
Laat ze maar bij elkaar gaan wonen elkaar nalullen in enkele agglomeraties. Kijk, migranten dienen zich ook gewoon te gedragen. Hier in het westen is zo veel werk dat we niet zonder ze kunnen, neem het havengebied, maar je weet ook wel dat de haven economisch belangrijk is, maar ook een poel van verderf, dat is altijd al zo geweest. Tuurlijk zitten daar kanslozen tussen, dat heb je nou eenmaal, net als onder onze eigen mensen.quote:
Best curieus dat je dat eruit haalt aangezien ik niets goedpraat maar juist het snel aanpakken van demonstrerend wetsovertredend schorriemorrie propageer.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Creatieve wijze om dit wangedrag van het rondreizende extreemrechtse circus goed te praten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |