abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2026 @ 14:48:42 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221070240
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:45 schreef knoopie het volgende:

[..]
Dat heb ik niet gezegd. Maar op de camerabeelden uit het artikel zijn dus mensen te zien die bij een heleboel demo's ook opduiken. Dat is letterlijk de manier hoe ze onderzocht hebben dat die mensen overal zijn, door naar de camerabeelden te kijken. Dus ja, een groot deel van die mensen op beeld zijn per definitie niet lokaal. Er zullen zeker ook wel elke keer wat lokale mensen bij lopen.
[..]
Bij bijvoorbeeld een pro-palestina demo doet niemand alsof het om een lokaal probleem gaat. Als mensen demonstreren tegen een AZC in hun "achtertuin" dan is het wel dubieus als bij een deel van die mensen die achtertuin dus in een andere provincie ligt.
Waarom zouden mensen zich druk moeten maken over een primitieve stammenstrijd in het midden oosten precies? Flikker op met je pellestijn.

Dit is een probleem dat daadwerkelijk landelijk speelt. En als mensen aanwezig willen zijn bij elke uitzaaiing van dit fenomeen is dat 1000% relevanter dan die neppe geenosiede uit Pallywood :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 17 juni 2026 @ 14:49:11 #102
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221070242
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:45 schreef knoopie het volgende:

[..]
Dat heb ik niet gezegd. Maar op de camerabeelden uit het artikel zijn dus mensen te zien die bij een heleboel demo's ook opduiken. Dat is letterlijk de manier hoe ze onderzocht hebben dat die mensen overal zijn, door naar de camerabeelden te kijken. Dus ja, een groot deel van die mensen op beeld zijn per definitie niet lokaal. Er zullen zeker ook wel elke keer wat lokale mensen bij lopen.
[..]
Bij bijvoorbeeld een pro-palestina demo doet niemand alsof het om een lokaal probleem gaat. Als mensen demonstreren tegen een AZC in hun "achtertuin" dan is het wel dubieus als bij een deel van die mensen die achtertuin dus in een andere provincie ligt.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:10 schreef knoopie het volgende:

[..]
Nou kennelijk is het dus niet de plaatselijke bevolking. Dat is nu juist het nieuwswaardige feitje in dit artikel.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221070247
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:45 schreef knoopie het volgende:
Bij bijvoorbeeld een pro-palestina demo doet niemand alsof het om een lokaal probleem gaat.
Wat gek zeg.

_O-
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
pi_221070255
Uiteraard komt er bij links georiënteerde demonstraties (lokaal of nationaal) een eenzelfde geradicaliseerde groepje extreem linkse 'demonstranten' op af. Datzelfde zie je nu ook steeds meer ontstaan bij rechts georiënteerde demonstraties (lokaal of nationaal). Daar zie je eenzelfde groepje extreem rechtse 'demonstranten' opduiken.

Vreselijk jammer voor de lokale demonstranten, die daar niet om gevraagd hebben.

Die linkse mafklappers bezetten (tegen de wet in) wegen en uni's (waar ze boel vernielen) en doen oproepen om geweld (tegen Joden/Israël of Zwarte Piet vertolkers), bij rechtse mafklappers zie je voornamelijk geweld ontstaan tegen ordehandhavers.

Beide mogen van mij met gepast geweld aangepakt worden, en het liefst meteen nadat de wet wordt overtreden.

Ben het verder ook eens dat ik niet begrijp waarom nu door de nos een vergrootglas op dat extreem rechtse groepje geplaats wordt daar waar dat nimmer gedaan is voor dat extreem linkse groepje. Ik zet daar een vraagteken bij.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 17 juni 2026 @ 15:02:32 #105
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221070291
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:45 schreef knoopie het volgende:

[..]
Dat heb ik niet gezegd. Maar op de camerabeelden uit het artikel zijn dus mensen te zien die bij een heleboel demo's ook opduiken. Dat is letterlijk de manier hoe ze onderzocht hebben dat die mensen overal zijn, door naar de camerabeelden te kijken. Dus ja, een groot deel van die mensen op beeld zijn per definitie niet lokaal. Er zullen zeker ook wel elke keer wat lokale mensen bij lopen.
[..]
Bij bijvoorbeeld een pro-palestina demo doet niemand alsof het om een lokaal probleem gaat. Als mensen demonstreren tegen een AZC in hun "achtertuin" dan is het wel dubieus als bij een deel van die mensen die achtertuin dus in een andere provincie ligt.
Nu vul je zelf de reden van hun aanwezigheid in. Dat maakt je redenering onbetrouwbaar.
Life is what you make it.
  woensdag 17 juni 2026 @ 15:05:15 #106
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221070299
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 13:02 schreef viagraap het volgende:

[..]
Ik vind het helemaal prima dat fascisten herkenbaar in beeld worden gebracht. Je mag van mij ook allerlei andere soorten demonstranten herkenbaar in beeld brengen, alleen geeft niemand een fuck omdat zij geen gevaar voor de democratie zijn. De sujetten van die de Powned verslaggever belaagden bij Utrecht bijvoorbeeld dus ook.
Dat jij dat vindt is helemaal prima. Dat de staatsomroep gedachtenpolitie speelt is imo wat minder prima. Doet afbreuk aan het demonstratierecht en daarmee indirect aan de democratie.
  woensdag 17 juni 2026 @ 15:58:23 #107
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_221070606
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:22 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Op zich wel een goed idee voor agenten zoals die op het Malieveld toen, die door zijn collega gekalmeerd moest worden.
Sowieso bijzonder dat er geen individuele herkenningstekens op het uniform te zien Dat is in alle ons omringende landen gewoon de standaard. Natuurlijk zet je voor-en achternaam niet op het uniform, maar "3b" oid is ook voldoende om achteraf onderscheid te kunnen maken.
pi_221070693
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
:').

Openbaar met Hamasvlaggen zwaaien, jihad uitroepen, alle joden willen vernietigen; activist op FOK!:

Geen gevaar voor de democratie :').

Er zit werkelijk geen oprecht botje in je lijf he?
Vlaggen lijken me nogal ongevaarlijk. Verder heb ik geen idee hoe je bij die andere twee dingen komt, en volg ik niet helemaal hoe 'activist op fok' een bedreiging is voor de democratie. Of wat dit allemaal met oprechtheid te maken heeft.
What Would Goku Do
  woensdag 17 juni 2026 @ 16:07:14 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221070722
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:03 schreef viagraap het volgende:

[..]
Vlaggen lijken me nogal ongevaarlijk. Verder heb ik geen idee hoe je bij die andere twee dingen komt, en volg ik niet helemaal hoe 'activist op fok' een bedreiging is voor de democratie. Of wat dit allemaal met oprechtheid te maken heeft.
Oh, en wat vind je van de prinsenvlag?

Hamasvlaggen als ongevaarlijk zien, doen alsof je opeens na maandenlang meeposten "geen idee hebt" van die 2 overduidelijke "standpunten" van pro-pallies. En de activist op FOK! ben jij, die beweert dat dat allemaal helemaal prima gedrag is.

Zoals ik zei, allemaal onoprechtheid. Bedankt voor de extra verduidelijking.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221070790
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oh, en wat vind je van de prinsenvlag?

Hamasvlaggen als ongevaarlijk zien, doen alsof je opeens na maandenlang meeposten "geen idee hebt" van die 2 overduidelijke "standpunten" van pro-pallies. En de activist op FOK! ben jij, die beweert dat dat allemaal helemaal prima gedrag is.

Zoals ik zei, allemaal onoprechtheid. Bedankt voor de extra verduidelijking.
Dit is 1 van de gevaarlijke mensen die het prima vind om de maatschappij te ontwrichten en mensen die zich niet zo moeten aanstellen als ze ziek worden van boterzuur etc.
En als ze dan al eens aangepakt worden dan slepen ze gelijk agenten voor de rechter en als ze dan al eens zelf voor de rechter moeten komen dan trekken ze gelijk een blik advocaten open.

En dit is wel normaal natuurlijk. Ze zijn wel degelijk gevaarlijk.

https://www.nporadio1.nl/(...)iak-is-straatterreur
pi_221071103
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dit is 1 van de gevaarlijke mensen die het prima vind om de maatschappij te ontwrichten en mensen die zich niet zo moeten aanstellen als ze ziek worden van boterzuur etc.

Wie noem je nou precies gevaarlijk? Die politiechef? Ik snap het even niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2026 17:16:44 ]
  woensdag 17 juni 2026 @ 18:50:19 #112
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_221071639
Wow, hoop mensen getriggered. Lol.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_221071744
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:54 schreef Montagui het volgende:
Uiteraard komt er bij links georiënteerde demonstraties (lokaal of nationaal) een eenzelfde geradicaliseerde groepje extreem linkse 'demonstranten' op af. Datzelfde zie je nu ook steeds meer ontstaan bij rechts georiënteerde demonstraties (lokaal of nationaal). Daar zie je eenzelfde groepje extreem rechtse 'demonstranten' opduiken.

Vreselijk jammer voor de lokale demonstranten, die daar niet om gevraagd hebben.

Die linkse mafklappers bezetten (tegen de wet in) wegen en uni's (waar ze boel vernielen) en doen oproepen om geweld (tegen Joden/Israël of Zwarte Piet vertolkers), bij rechtse mafklappers zie je voornamelijk geweld ontstaan tegen ordehandhavers.

Beide mogen van mij met gepast geweld aangepakt worden, en het liefst meteen nadat de wet wordt overtreden.

Ben het verder ook eens dat ik niet begrijp waarom nu door de nos een vergrootglas op dat extreem rechtse groepje geplaats wordt daar waar dat nimmer gedaan is voor dat extreem linkse groepje. Ik zet daar een vraagteken bij.
Creatieve wijze om dit wangedrag van het rondreizende extreemrechtse circus goed te praten.
pi_221071759
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:50 schreef Falco het volgende:
Wow, hoop mensen getriggered. Lol.
De “bezorgde burgers” blijken professionele relschoppers, wat een schok!
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:15:50 #115
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221071917
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ach, jij wil je politieke tegenstanders ergens in het oosten van het land in een kamp stoppen zonder contact met de buitenwereld.

Dat is pas :')
Heropvoeding zie ik echter als kansloos dus zonde van het geld.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:20:50 #116
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221071968
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Heropvoeding zie ik echter als kansloos dus zonde van het geld.
Dus wat is dan je oplossing / wens?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221072040
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:54 schreef Montagui het volgende:
Ben het verder ook eens dat ik niet begrijp waarom
Discussier je vaker met jezelf?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:43:26 #118
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221072263
quote:
12s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:28 schreef nostra het volgende:

[..]
Discussier je vaker met jezelf?
Lastig als je het oneens bent. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:48:10 #119
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_221072333
Is dus een goede reden om meer te luisteren naar de redelijke meerderheid ipv de kleine groep luidruichtige extremisten. Hopelijk dat men dit in Den Haag ook eens gaan inzien.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_221072561
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:02 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Creatieve wijze om dit wangedrag van het rondreizende extreemrechtse circus goed te praten.
Hoe zie je hier dat iets goed gepraat wordt? :`)
Zowel linkse groepjes als rechtse groepjes tuig moeten aangepakt worden
pi_221072687
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:28 schreef Kottnauer het volgende:
Er zijn dus mensen met het hart op de goede plaats, die ons land willen verdedigen en hun vrije tijd opofferen om waar het kan te demonstreren tegen de slopende immigratie.
Zoals André ooit tegen Frans zei: "Ja maar niet door het op te vreten"
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 17 juni 2026 @ 20:38:54 #122
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221073155
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dus wat is dan je oplossing / wens?
Laat ze maar bij elkaar gaan wonen elkaar nalullen in enkele agglomeraties. Kijk, migranten dienen zich ook gewoon te gedragen. Hier in het westen is zo veel werk dat we niet zonder ze kunnen, neem het havengebied, maar je weet ook wel dat de haven economisch belangrijk is, maar ook een poel van verderf, dat is altijd al zo geweest. Tuurlijk zitten daar kanslozen tussen, dat heb je nou eenmaal, net als onder onze eigen mensen.

Ik heb helaas ook geen hapklare oplossing, maar als mensen persé in een blankstad willen wonen prima, maar dop dan ook je eigen boontjes en zo simpel is dat niet.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_221073186
Ze zijn zeker de tegenhanger van het kleine groepje Marokkaanse jongeren dat overal voor overlast zorgt
pi_221073296
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:02 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Creatieve wijze om dit wangedrag van het rondreizende extreemrechtse circus goed te praten.
Best curieus dat je dat eruit haalt aangezien ik niets goedpraat maar juist het snel aanpakken van demonstrerend wetsovertredend schorriemorrie propageer.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_221077682
Dit soort groepen proberen wat meer daad bij woorden toe te voegen.
Ze vormen meestal 40% uit van de demonstranten.. m.a.w. je moet die andere 60% niet vergeten hier he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')