Naar mannetje op en buiten het veld. Jammer dat de VAR niet ingreep voor zijn enkel trap tegen Brazilië.quote:
Haten op Schotse fansquote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Naar mannetje op en buiten het veld. Jammer dat de VAR niet ingreep voor zijn enkel trap tegen Brazilië.
Laat Marokko verder maar gewoon winnen vannacht. Ook niet heel veel behoefde aan Schotland in de knockout rondes.
Djemaa el Fna, thee, kameel, bizon, shortbreadquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:04 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby @:dombohetolifantje1
Niet zoveel genot als Canada en Australie, maar nog steeds leuke plaatjes.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:04 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby @:dombohetolifantje1
Het zijn erg leuke plaatjesquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:08 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Niet zoveel genot als Canada en Australie, maar nog steeds leuke plaatjes.
Die breken ze doorgaans open, schijnt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sjoerd heeft veel Marokkanen voor de deur staan.
Zowel in Schotland als Marokko begint de wedstrijd om 23h00. Dat is daar dus gewoon een avondwedstrijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Tegen Brazilie i.v.m. Brazilianen? En in Europa boeit mensen het niet echt qua tijdzone?
Dat was jij nietquote:
dat siert je dan weer wel. maar het is niet heel gezellig ofzo.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik had het aangekondigd dan moet je wel voet bij stuk houden.
Al heb ik wel echt een hekel aan AI troep.
Hoeveel vegertjes gebruik jij in RCT?quote:
Oh was toch jij zag het verkeerdquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh was toch jij zag het verkeerd
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh was toch jij zag het verkeerd
hangt er vanaf hoe groot je park is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel vegertjes gebruik jij in RCT?
Minder dan in Theme Park.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel vegertjes gebruik jij in RCT?
Oh oke.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe groot je park is.
en een scheiding en alimentatie uit je neus.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
We wensen iedereen van secondlove flinke herpes
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:13 schreef vul_maar_in het volgende:
Coco heeft 2 x een "hier verder" in het "hier verder" topic geplaatst. is het de warmte?
Leuk als je daar je eigen partner tegenkomtquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
We wensen iedereen van secondlove flinke herpes
ik zal de grap wel missen. Maar normaliter post je een "hier verder" in het vorige match topic, niet in het topic waar we daadwerkelijk verder gaan. Coco 4 president anywayquote:
Ik snapte er ook niks van maar ik durfde het niet te zeggenquote:
Als god een goeie gozert is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb 1-2 voor deze wedstrijd, dus Schotland zal wel gaan winnen.
Ik zal het je haarfijn uitleggen:quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik zal de grap wel missen. Maar normaliter post je een "hier verder" in het vorige match topic, niet in het topic waar we daadwerkelijk verder gaan. Coco 4 president anyway
AAH zie je ik ben een amateur.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal het je haarfijn uitleggen:
In het vorige match topic zet ik hier verder met een link naar het volgende match topic.
In het volgende match topic zet ik alleen 'hier verder' zodat de mensen die het topic lezen weten dat ze goed zitten en hier verder gaan.
Daar verder.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal het je haarfijn uitleggen:
In het vorige match topic zet ik hier verder met een link naar het volgende match topic.
In het volgende match topic zet ik alleen 'hier verder' zodat de mensen die het topic lezen weten dat ze goed zitten en hier verder gaan.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:20 schreef vul_maar_in het volgende:
hahah deze poll heeft een paar Marokkanen nodig.
Is wel een beetje oud nieuws he.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:21 schreef DobbyDobby het volgende:
Hoe kun je voor die boeven uit Marokko zijn?
Wat een afgang was dat tegen Senegal.
Makamba_ is hevig ongesteld laten we een beetje lief voor hen zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet, ik heb toch chagrijnig vandaag.
Voor m'n pooltjequote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:21 schreef DobbyDobby het volgende:
Hoe kun je voor die boeven uit Marokko zijn?
Wat een afgang was dat tegen Senegal.
Ik had het doorquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet, ik heb toch chagrijnig vandaag.
Marokko speelt altijd met vuur dat waardeer ik zeker. Maar jah..mijn binnestad.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb het niet zo voor de fans en aanhang van Marokko. Maar het voetbalteam van Marokko zelf ben ik fan van. Die gasten gaan door het vuur voor hun land. Alsof die spelers allemaal veel meer kunnen voor Marokko dan voor hun eigen club.
Dus ik juich voor Marokko. Maar ook een beetje voor de schotten.
Wat is er mis met de fans? Ik zie superleuke beelden van de fans in Amerika. Heb je andere beelden dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb het niet zo voor de fans en aanhang van Marokko. Maar het voetbalteam van Marokko zelf ben ik fan van. Die gasten gaan door het vuur voor hun land. Alsof die spelers allemaal veel meer kunnen voor Marokko dan voor hun eigen club.
Dus ik juich voor Marokko. Maar ook een beetje voor de schotten.
waarom dit doen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:23 schreef Badada het volgende:
[..]
Wat is er mis met de fans? Ik zie superleuke beelden van de fans in Amerika. Heb je andere beelden dan?
iets positiefs 2 continenten verderop maakt het voor ons niet leuker of wel.quote:
Je moet je gewoon niet zo aanstellen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
iets positiefs 2 continenten verderop maakt het voor ons niet leuker of wel.
Maar 1 keer geweest. Leuk dorpje, lekker restaurantje daar aan het water.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Durbuy is wel een leuke plekje in de Ardennen.
Stiekem heeft België best mooie dorpjes.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Durbuy is wel een leuke plekje in de Ardennen.
2x, In le domaine d'ecruil (eekhoornen domein) In het vossenhol, top plek.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar 1 keer geweest. Leuk dorpje, lekker restaurantje daar aan het water.
Weer een bekeuring.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iemand staat hier met een flitscamera continue te flitsen.
Beter inderdaad, haat en verdeeldheid is er genoeg in de wereld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik wil het bad niet verder afkoelen dus ik laat dit maar voor wat het is.
Ja, dan ben je levensmoe.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:31 schreef yvonne het volgende:
Oh en idioten die bang zijn op de snelweg en dan stil gaan staan op de vluchtstrook. IDIOTEN
Hopelijk kan Schotland - Marokko je zo meteen weer een beetje afkoelenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:31 schreef yvonne het volgende:
Oh en idioten die bang zijn op de snelweg en dan stil gaan staan op de vluchtstrook. IDIOTEN
Eens. Lever dan je rijbewijs gewoon in.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:31 schreef yvonne het volgende:
Hoe vieren ze dit in Marokko eigenlijk qua cultuur? Bedoel ze gaan niet het cafe in neem ik aan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:31 schreef PSVCL het volgende:
maroc moet niet meegaan in het glasgow rangers voetbal van schotland, snel scoren en blijven voetballen dan moet het geen problemen zijn.
3-1 maroc
Eens. Alles minder dan 4-0 is een schande.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schotland is een soort Rangers en Celtic gemengeld met wat voetballers uit de Championship .
Hier ook een stroboscoop aan de hemel, en snoeiharde regen, en een paar biemen die behoorlijk vlakbij leken. Voorafgegaan door een paar achterlijke windstoten, het ging allemaal echt in twee minuten van 0 naar 100.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iemand staat hier met een flitscamera continue te flitsen.
Ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Snelweg is toch juist het makkelijkste?
Shishaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hoe vieren ze dit in Marokko eigenlijk qua cultuur? Bedoel ze gaan niet het cafe in neem ik aan?
Gisterenavond stond er eentje zelfs stil op een 50km/h-weg in de bebouwde kom.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:31 schreef yvonne het volgende:
Invoegen!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Het is vooruit rijden en.. oh nee dat was het al.
Ze slopen de boel.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hoe vieren ze dit in Marokko eigenlijk qua cultuur? Bedoel ze gaan niet het cafe in neem ik aan?
Vraag maar aan Hakimi. Koeltoer.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik heb anders zojuist de robotstofzuiger met dweil aangezet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hier ook een stroboscoop aan de hemel, en snoeiharde regen, en een paar biemen die behoorlijk vlakbij leken. Voorafgegaan door een paar achterlijke windstoten, het ging allemaal echt in twee minuten van 0 naar 100.
Heb voor de zekerheid maar even wat apparaten eruit getrokken, het zal je verdomme gebeuren.
Oei.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb anders zojuist de robotstofzuiger met dweil aangezet.
Werkt dat een beetje?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb anders zojuist de robotstofzuiger met dweil aangezet.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Fan zones en cafésquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Eerste voetbal van vandaag,lekker man. Bed, airco, primaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk kan Schotland - Marokko je zo meteen weer een beetje afkoelen
En lekker aan de thee of wat? Graag pics ter bewijs.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]de cafes/theehuizen zitten overal bomvol bij een random la liga wedstrijd van barca/real , laat staan wanneer marokko speelt, zeker om 23h op een vrijdag
Dat is niet zo gek als de wedstrijd om 0:00 begintquote:
dan doen ze in het midden oosten, marokko is het munt thee en in het noorden in combinatie met hasjiesjquote:
Dat is niet in Marokko.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:36 schreef Badada het volgende:
[..]
Fan zones en cafés
Bekijk deze YouTube-video vanaf 3.55
muntthee iddquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:38 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En lekker aan de thee of wat? Graag pics ter bewijs.
Ja hij heeft niet door dat alle afval hier gedropt is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Bodobo verwart trotse Marokkanen met het Berber afval wat we hier hebben. Jammer.
Wel leip dit soort mensen. Kankeren op Marokkanen maar er ondertussen helemaal niets van weten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dan doen ze in het midden oosten, marokko is het munt thee en in het noorden in combinatie met hasjiesj
Niet zo gek ook, als je met spelers uit de Botola Pro1 aankomt verlies je nog van Haiti.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:39 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ja hij heeft niet door dat alle afval hier gedropt is.
Alle spelers zijn trouwens in Europa geboren.
die leipe mocro flavor.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:40 schreef Badada het volgende:
[..]
Wel leip dit soort mensen. Kankeren op Marokkanen maar er ondertussen helemaal niets van weten.
Je maakt het er ook niet zelf naar. Hoe kan dit gebeuren?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:42 schreef Badada het volgende:
Wel gezellig topique zo trouwens. Is dir het nieuwe Dannybeleid.
Gelukkig was je hier niet om 21:00, toen waren hier weer enkel zure users en werd het bad IJSKOUD gemaakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:42 schreef Badada het volgende:
Wel gezellig topique zo trouwens. Is dir het nieuwe Dannybeleid.
Simpele verklaring. Tokkies die denken dat vrijheid van meningsuiting geen grenzen heeft.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je maakt het er ook niet zelf naar. Hoe kan dit gebeuren?
We gaan richting lauwwarm.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig was je hier niet om 21:00, toen waren hier weer enkel zure users en werd het bad IJSKOUD gemaakt.
Daar hebben we een tijdje van moeten herstellen.
Moet je iets meer moeite doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:43 schreef GGMM het volgende:
Laten we deze wedstrijd wél gezellig houden
Bedankt.
Niemand heeft een eigen bed. Nederland is van iedereen. Welkom, welkom, welkom in mijn bed.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:42 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Ja hallo, je gaat niet in je eigen bed pissen, dat doe je in andermans bed.
De fiets is ergerquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het begint nu zo hard te waaien dat ik misschien mijn auto wel op de vluchtstrook had gezet.
Gelukkig zit nu niet in de auto!
als je een agila of iets dergelijks rijd prima beslissing!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het begint nu zo hard te waaien dat ik misschien mijn auto wel op de vluchtstrook had gezet.
Lichtshow hier vanuit de verte maar geen druppel regen of wind. Hopelijk komt je auto wel terug.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh dan kan het niet meer lang meer duren want die lichtshow had ik net ook al!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lichtshow hier vanuit de verte maar geen druppel regen of wind. Hopelijk komt je auto wel terug.
Je had toch een airco?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Overigens helpt die regen echt geen reet met de temperatuur het is nog steeds heel warm en benauwd
Ja, maar die moet een slang naar buiten hebben en het waait zo hard dat ik dat nu even niet aandurf. Straks gaat dat systeem kapot.quote:
Lijkt hier precies langs te trekken. Is oke, al word ik inmiddels wel extra boos van Harry Piekema.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dan kan het niet meer lang meer duren want die lichtshow had ik net ook al!
Nee dat had ik even gemist!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar die moet een slang naar buiten hebben en het waait zo hard dat ik dat nu even niet aandurf. Straks gaat dat systeem kapot.
Had ik al wel gezegd maar misschien heb je het gemist
Op de NOS zal al die geweldige reclame zo meteen dan ook wel onderbroken worden door een voetbalwedstrijd.quote:
nu niet maar maakt de uurtjes later wel wat dragelijker.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Overigens helpt die regen echt geen reet met de temperatuur het is nog steeds heel warm en benauwd
stukje dominantie.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al is mijn buitendeur net wel heel erg hard dichtgewaaid.
Dat zullen mijn buren wel niet zo heel leuk vinden.
Als je het zo leest is het bijna of ze het er zelf naar maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:52 schreef 3rr0r het volgende:
Een verkrachter als aanvoerder en een handdoekenjatter in de aanval, stukje cultuur.
Jammer dat Schotland er geen reet van kan, dus Marokko zal wel gewoon winnen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:52 schreef 3rr0r het volgende:
Een verkrachter als aanvoerder en een handdoekenjatter in de aanval, stukje cultuur.
veroordeling afwachten anders zijn we racistisch.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:52 schreef 3rr0r het volgende:
Ik hoop dat je er de hele wedstrijd bij bentquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
Hoop dat ik de hele eerste helft wakker kan blijven
Red Bull klappen (nee dat drink ik zelf nooit)quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
Wij helpen je wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
1.7 voor de tasjesdieven op Unibet, gratis geld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jammer dat Schotland er geen reet van kan, dus Marokko zal wel gewoon winnen.
We zouden het niet meer over AI hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al is mijn buitendeur net wel heel erg hard dichtgewaaid.
Dat zullen mijn buren wel niet zo heel leuk vinden.
ik moet morgen om 13:00 aan het bier voor een vrijgezellenfeest. Dus ik denk lekker op tijd naar bed. Zul je zien dat het een topwedstrijd wordt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er de hele wedstrijd bij bent
Je hebt gelijk. Enkele users hebben hier nog al wat moeite mee.quote:
Pas om 13 uur?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik moet morgen om 13:00 aan het bier voor een vrijgezellenfeest. Dus ik denk lekker op tijd naar bed. Zul je zien dat het een topwedstrijd wordt.
Vrijgezellenfeest in Groningen toevallig?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik moet morgen om 13:00 aan het bier voor een vrijgezellenfeest. Dus ik denk lekker op tijd naar bed. Zul je zien dat het een topwedstrijd wordt.
Als ze het leuk maken komt dat goed.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pas om 13 uur?
Dan kijk je deze wedstrijd maar lekker af hoor.
Mario karten en steaks in utrecht.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeest in Groningen toevallig?
Dan is Thomas ook van de Partey.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:57 schreef 3rr0r het volgende:
De Schotten moeten oppassen, die Hakimi stopt hem er zo ongevraagd in
1 van de leukste volksliederen op het WKquote:
of ze gaan klagen een jaar later.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:57 schreef 3rr0r het volgende:
De Schotten moeten oppassen, die Hakimi stopt hem er zo ongevraagd in
Oke Lewisquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mario karten en steaks in utrecht.
Ow, dat klinkt best leuk! Enjoyquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mario karten en steaks in utrecht.
Beste maatquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
1 van de leukste volksliederen op het WK
dank maat.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt best leuk! Enjoy
Nee dat is die van de Azzurri’squote:
Hopelijk helpt het je wat in je humeurquote:
sowwquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:59 schreef Kriegel het volgende:
Schuttingpoort van de buren is eruit gewaaid, lol
Genoteerd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:00 schreef GertKuyt het volgende:
Ik heb genoeg gezien, Marokko wint dit met 3-0.
Dit is daadkrachtquote:
Bang voor de baan zekerquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Enkele users hebben hier nog al wat moeite mee.
Het spijt mij Coco, dit zal niet meer gebeuren.
laffing aut lautquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:59 schreef Kriegel het volgende:
Schuttingpoort van de buren is eruit gewaaid, lol
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:01 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
+10 miljoen of is 't daar al te laat voor?
Oeiquote:
Ja beter dan mannen die een ontbijt belovenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vind je dat aantrekkelijk aan een man?
Slaap lekker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |