Minder dan in Theme Park.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel vegertjes gebruik jij in RCT?
Oh oke.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe groot je park is.
en een scheiding en alimentatie uit je neus.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
We wensen iedereen van secondlove flinke herpes
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:13 schreef vul_maar_in het volgende:
Coco heeft 2 x een "hier verder" in het "hier verder" topic geplaatst. is het de warmte?
Leuk als je daar je eigen partner tegenkomtquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
We wensen iedereen van secondlove flinke herpes
ik zal de grap wel missen. Maar normaliter post je een "hier verder" in het vorige match topic, niet in het topic waar we daadwerkelijk verder gaan. Coco 4 president anywayquote:
Ik snapte er ook niks van maar ik durfde het niet te zeggenquote:
Als god een goeie gozert is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb 1-2 voor deze wedstrijd, dus Schotland zal wel gaan winnen.
Ik zal het je haarfijn uitleggen:quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik zal de grap wel missen. Maar normaliter post je een "hier verder" in het vorige match topic, niet in het topic waar we daadwerkelijk verder gaan. Coco 4 president anyway
AAH zie je ik ben een amateur.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal het je haarfijn uitleggen:
In het vorige match topic zet ik hier verder met een link naar het volgende match topic.
In het volgende match topic zet ik alleen 'hier verder' zodat de mensen die het topic lezen weten dat ze goed zitten en hier verder gaan.
Daar verder.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal het je haarfijn uitleggen:
In het vorige match topic zet ik hier verder met een link naar het volgende match topic.
In het volgende match topic zet ik alleen 'hier verder' zodat de mensen die het topic lezen weten dat ze goed zitten en hier verder gaan.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:20 schreef vul_maar_in het volgende:
hahah deze poll heeft een paar Marokkanen nodig.
Is wel een beetje oud nieuws he.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:21 schreef DobbyDobby het volgende:
Hoe kun je voor die boeven uit Marokko zijn?
Wat een afgang was dat tegen Senegal.
Makamba_ is hevig ongesteld laten we een beetje lief voor hen zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet, ik heb toch chagrijnig vandaag.
Voor m'n pooltjequote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:21 schreef DobbyDobby het volgende:
Hoe kun je voor die boeven uit Marokko zijn?
Wat een afgang was dat tegen Senegal.
Ik had het doorquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet, ik heb toch chagrijnig vandaag.
Marokko speelt altijd met vuur dat waardeer ik zeker. Maar jah..mijn binnestad.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb het niet zo voor de fans en aanhang van Marokko. Maar het voetbalteam van Marokko zelf ben ik fan van. Die gasten gaan door het vuur voor hun land. Alsof die spelers allemaal veel meer kunnen voor Marokko dan voor hun eigen club.
Dus ik juich voor Marokko. Maar ook een beetje voor de schotten.
Wat is er mis met de fans? Ik zie superleuke beelden van de fans in Amerika. Heb je andere beelden dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb het niet zo voor de fans en aanhang van Marokko. Maar het voetbalteam van Marokko zelf ben ik fan van. Die gasten gaan door het vuur voor hun land. Alsof die spelers allemaal veel meer kunnen voor Marokko dan voor hun eigen club.
Dus ik juich voor Marokko. Maar ook een beetje voor de schotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |