waarom dit doen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:23 schreef Badada het volgende:
[..]
Wat is er mis met de fans? Ik zie superleuke beelden van de fans in Amerika. Heb je andere beelden dan?
iets positiefs 2 continenten verderop maakt het voor ons niet leuker of wel.quote:
Je moet je gewoon niet zo aanstellen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
iets positiefs 2 continenten verderop maakt het voor ons niet leuker of wel.
Maar 1 keer geweest. Leuk dorpje, lekker restaurantje daar aan het water.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Durbuy is wel een leuke plekje in de Ardennen.
Stiekem heeft België best mooie dorpjes.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Durbuy is wel een leuke plekje in de Ardennen.
2x, In le domaine d'ecruil (eekhoornen domein) In het vossenhol, top plek.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar 1 keer geweest. Leuk dorpje, lekker restaurantje daar aan het water.
Weer een bekeuring.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iemand staat hier met een flitscamera continue te flitsen.
Beter inderdaad, haat en verdeeldheid is er genoeg in de wereld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik wil het bad niet verder afkoelen dus ik laat dit maar voor wat het is.
Ja, dan ben je levensmoe.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:31 schreef yvonne het volgende:
Oh en idioten die bang zijn op de snelweg en dan stil gaan staan op de vluchtstrook. IDIOTEN
Hopelijk kan Schotland - Marokko je zo meteen weer een beetje afkoelenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:31 schreef yvonne het volgende:
Oh en idioten die bang zijn op de snelweg en dan stil gaan staan op de vluchtstrook. IDIOTEN
Eens. Lever dan je rijbewijs gewoon in.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:31 schreef yvonne het volgende:
Hoe vieren ze dit in Marokko eigenlijk qua cultuur? Bedoel ze gaan niet het cafe in neem ik aan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:31 schreef PSVCL het volgende:
maroc moet niet meegaan in het glasgow rangers voetbal van schotland, snel scoren en blijven voetballen dan moet het geen problemen zijn.
3-1 maroc
Eens. Alles minder dan 4-0 is een schande.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schotland is een soort Rangers en Celtic gemengeld met wat voetballers uit de Championship .
Hier ook een stroboscoop aan de hemel, en snoeiharde regen, en een paar biemen die behoorlijk vlakbij leken. Voorafgegaan door een paar achterlijke windstoten, het ging allemaal echt in twee minuten van 0 naar 100.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iemand staat hier met een flitscamera continue te flitsen.
Ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Snelweg is toch juist het makkelijkste?
Shishaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hoe vieren ze dit in Marokko eigenlijk qua cultuur? Bedoel ze gaan niet het cafe in neem ik aan?
Gisterenavond stond er eentje zelfs stil op een 50km/h-weg in de bebouwde kom.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:31 schreef yvonne het volgende:
Invoegen!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Het is vooruit rijden en.. oh nee dat was het al.
Ze slopen de boel.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hoe vieren ze dit in Marokko eigenlijk qua cultuur? Bedoel ze gaan niet het cafe in neem ik aan?
Vraag maar aan Hakimi. Koeltoer.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik heb anders zojuist de robotstofzuiger met dweil aangezet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hier ook een stroboscoop aan de hemel, en snoeiharde regen, en een paar biemen die behoorlijk vlakbij leken. Voorafgegaan door een paar achterlijke windstoten, het ging allemaal echt in twee minuten van 0 naar 100.
Heb voor de zekerheid maar even wat apparaten eruit getrokken, het zal je verdomme gebeuren.
Oei.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb anders zojuist de robotstofzuiger met dweil aangezet.
Werkt dat een beetje?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb anders zojuist de robotstofzuiger met dweil aangezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |