quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hoe vieren ze dit in Marokko eigenlijk qua cultuur? Bedoel ze gaan niet het cafe in neem ik aan?
Fan zones en cafésquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hoe vieren ze dit in Marokko eigenlijk qua cultuur? Bedoel ze gaan niet het cafe in neem ik aan?
Eerste voetbal van vandaag,lekker man. Bed, airco, primaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk kan Schotland - Marokko je zo meteen weer een beetje afkoelen
En lekker aan de thee of wat? Graag pics ter bewijs.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]de cafes/theehuizen zitten overal bomvol bij een random la liga wedstrijd van barca/real , laat staan wanneer marokko speelt, zeker om 23h op een vrijdag
Dat is niet zo gek als de wedstrijd om 0:00 begintquote:
dan doen ze in het midden oosten, marokko is het munt thee en in het noorden in combinatie met hasjiesjquote:
Dat is niet in Marokko.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:36 schreef Badada het volgende:
[..]
Fan zones en cafés
Bekijk deze YouTube-video vanaf 3.55
muntthee iddquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:38 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En lekker aan de thee of wat? Graag pics ter bewijs.
Ja hij heeft niet door dat alle afval hier gedropt is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Bodobo verwart trotse Marokkanen met het Berber afval wat we hier hebben. Jammer.
Wel leip dit soort mensen. Kankeren op Marokkanen maar er ondertussen helemaal niets van weten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dan doen ze in het midden oosten, marokko is het munt thee en in het noorden in combinatie met hasjiesj
Niet zo gek ook, als je met spelers uit de Botola Pro1 aankomt verlies je nog van Haiti.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:39 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ja hij heeft niet door dat alle afval hier gedropt is.
Alle spelers zijn trouwens in Europa geboren.
die leipe mocro flavor.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:40 schreef Badada het volgende:
[..]
Wel leip dit soort mensen. Kankeren op Marokkanen maar er ondertussen helemaal niets van weten.
Je maakt het er ook niet zelf naar. Hoe kan dit gebeuren?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:42 schreef Badada het volgende:
Wel gezellig topique zo trouwens. Is dir het nieuwe Dannybeleid.
Gelukkig was je hier niet om 21:00, toen waren hier weer enkel zure users en werd het bad IJSKOUD gemaakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:42 schreef Badada het volgende:
Wel gezellig topique zo trouwens. Is dir het nieuwe Dannybeleid.
Simpele verklaring. Tokkies die denken dat vrijheid van meningsuiting geen grenzen heeft.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je maakt het er ook niet zelf naar. Hoe kan dit gebeuren?
We gaan richting lauwwarm.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig was je hier niet om 21:00, toen waren hier weer enkel zure users en werd het bad IJSKOUD gemaakt.
Daar hebben we een tijdje van moeten herstellen.
Moet je iets meer moeite doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:43 schreef GGMM het volgende:
Laten we deze wedstrijd wél gezellig houden
Bedankt.
Niemand heeft een eigen bed. Nederland is van iedereen. Welkom, welkom, welkom in mijn bed.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:42 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Ja hallo, je gaat niet in je eigen bed pissen, dat doe je in andermans bed.
De fiets is ergerquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het begint nu zo hard te waaien dat ik misschien mijn auto wel op de vluchtstrook had gezet.
Gelukkig zit nu niet in de auto!
als je een agila of iets dergelijks rijd prima beslissing!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het begint nu zo hard te waaien dat ik misschien mijn auto wel op de vluchtstrook had gezet.
Lichtshow hier vanuit de verte maar geen druppel regen of wind. Hopelijk komt je auto wel terug.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh dan kan het niet meer lang meer duren want die lichtshow had ik net ook al!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lichtshow hier vanuit de verte maar geen druppel regen of wind. Hopelijk komt je auto wel terug.
Je had toch een airco?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Overigens helpt die regen echt geen reet met de temperatuur het is nog steeds heel warm en benauwd
Ja, maar die moet een slang naar buiten hebben en het waait zo hard dat ik dat nu even niet aandurf. Straks gaat dat systeem kapot.quote:
Lijkt hier precies langs te trekken. Is oke, al word ik inmiddels wel extra boos van Harry Piekema.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dan kan het niet meer lang meer duren want die lichtshow had ik net ook al!
Nee dat had ik even gemist!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar die moet een slang naar buiten hebben en het waait zo hard dat ik dat nu even niet aandurf. Straks gaat dat systeem kapot.
Had ik al wel gezegd maar misschien heb je het gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |