Over anderhalf uur gaat het wel naar het tweede schermquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk nou wie er eindelijk eens op komt dagen
Dus jij kan in je poezenmand liggen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk nou wie er eindelijk eens op komt dagen
Volgens mij staat er een fout in deze post, maar ik heb geen idee wat dat kan zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
even hier op terugkomen: als je per stint 10 seconden sneller bent dan kun je wel een stop uitsparen maar heb je er niets aan
Ja dagquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over anderhalf uur gaat het wel naar het tweede scherm
Ja, niet dus.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus jij kan in je poezenmand liggen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus jij kan in je poezenmand liggen.
dan lees je niet goedquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een fout in deze post, maar ik heb geen idee wat dat kan zijn
quote:
Dat is iets positiefs!quote:als je per stint 10 seconden sneller bent
Dat is ook positief!quote:dan kun je wel een stop uitsparen
Maar de conclusie is negatief.quote:maar heb je er niets aan
je weet dat er in het verhaal 2 partijen in het spel zijn?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Dat is iets positiefs!
[..]
Dat is ook positief!
[..]
Maar de conclusie is negatief.
Ja nee, je post is gewoon slecht geformuleerdquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je weet dat er in het verhaal 2 partijen in het spel zijn?
neuhquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja nee, je post is gewoon slecht geformuleerd
En alleen van de #61 weet ik zeker dat het ook daadwerkelijk einde verhaal is.quote:
Dat moet nog wat worden als je nu al helemaal niets meer te vertellen hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat moet nog wat worden als je nu al helemaal niets meer te vertellen hebt13 juni lijkt de geschiedenisboeken in te gaan, want ze voelde net waarschijnlijk voor het eerst een 'schop'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Le Mans-kijkkind dus, dat kan niet missen nu![]()
nope. Toch afgekeurde Mercedes onderdelen gebruikt?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:17 schreef Burner82 het volgende:
Losse stuurkolom voor de #15 BMW.. Dat is niet heel handig
en Conway is te langzaamquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:28 schreef Nattekat het volgende:
De #7 wordt bijna op een ronde gezet. Die hebben alle pech van Toyota op zich genomen.
Dat ook, maar die lekke band en Alpine die in de weg reed hebben niet echt geholpenquote:
Ik ben hier.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, niet dus.
En waar blijft @:TheStigsDutchCousin
Werkt uitstekend deze nieuwe timingsite.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
2 van de SC's tonen hun GPS buiten het circuit
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 juni 2026 00:03 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik zie jullie rond 4:45 wel weer, ik ga lekker in bed verder kijken en wat uurtjes pakken
nee, het klinkt als elke klasse een eigen SCquote:Op zondag 14 juni 2026 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, we gaan mergen achter 1 safety car ...
Dat valt nu ook wel mee. Hier en daar een strafje maar verder is het met name de 38 die weg is gevallen.quote:Op zondag 14 juni 2026 04:51 schreef Nattekat het volgende:
Komt niet vaak voor dat er enorm veel gebeurd is en er een samenvatting nodig is.
Cadillac 1-2 gemistquote:Op zondag 14 juni 2026 04:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat valt nu ook wel mee. Hier en daar een strafje maar verder is het met name de 38 die weg is gevallen.
Wat merk je hier nou van in normale nachten?quote:Op zondag 14 juni 2026 04:57 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, je kijkt even niet naar buiten en ineens zie je dat de nacht al voorbij is. Het is nog geen eens 5 uur![]()
Blij dat de dagen bijna weer langzaam korter worden.
Straks weer wekenlang lekker met het raam open slapen want warm en daardoor om vijf uur wakker worden want licht. Ge-nie-t0n.quote:Op zondag 14 juni 2026 04:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat merk je hier nou van in normale nachten?
Ik vind het juist prachtig
Vorig jaar was het tijdens deze race al flink warm, dus je hebt het nog goed. En kunnen je gordijnen niet dicht?quote:Op zondag 14 juni 2026 05:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Straks weer wekenlang lekker met het raam open slapen want warm en daardoor om vijf uur wakker worden want licht. Ge-nie-t0n.
Ja, maar als de gordijnen dicht gaan heeft het open raam natuurlijk minder nut (nog wel iets, maar minder). Deze week was inderdaad uitmuntend, maar we krijgen nog vervelende maanden, dus ja.quote:Op zondag 14 juni 2026 05:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was het tijdens deze race al flink warm, dus je hebt het nog goed. En kunnen je gordijnen niet dicht?
Zou ik kunnen zijnquote:Op zondag 14 juni 2026 05:05 schreef heywoodu het volgende:
In Le Mans op de tribune zitten en dan gaan liggen pitten![]()
Ik luister naar commentaar dat heel lang nodig had om te concluderen dat de #8 een DT ingelost had met die stints van 9 en 3 ronden.quote:Op zondag 14 juni 2026 05:38 schreef heywoodu het volgende:
Deze commentator is echt ultiem vermoeiend.
Waar wel, eigenlijk?quote:Op zondag 14 juni 2026 06:17 schreef Nattekat het volgende:
Dat is niet de plek op het circuit waar je een probleem wil krijgen.
Dat het 16 minuten fietsen is van de paddock naar weet ik veel waar in Arnage?quote:Op zondag 14 juni 2026 08:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk 10 minuten ES en Allard heeft nu al wat stoms gezegd.
Dat heb ik nog niet eens meegekregen.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat het 16 minuten fietsen is van de paddock naar weet ik veel waar in Arnage?
Let dan ook op, dakduif. Nu weet je niet hoe ver het is, als je daar ooit bent en moet weten hoe ver het isquote:Op zondag 14 juni 2026 08:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eens meegekregen.
quote:Op zondag 14 juni 2026 08:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Let dan ook op, dakduif. Nu weet je niet hoe ver het is, als je daar ooit bent en moet weten hoe ver het is
Nee hoorquote:Op zondag 14 juni 2026 08:12 schreef Nattekat het volgende:
@:heywoodu ik heb zojuist opgemerkt dat je je eerste scherm voor niets opgegeven hebt
Ik zit echt niet goed te luisteren met m'n slaperige kop dat ik dat gemist hebquote:Op zondag 14 juni 2026 08:16 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaa Allard's vrouwen-met-helm-anekdote
quote:Op zondag 14 juni 2026 08:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaat eerst F3 kijken en kom dan hier terug.
F2 race sla ik wel over, want saai.quote:
Welk gelul? Want het is wel over Kubica gegaan.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:38 schreef pmponer het volgende:
Ik ben benieuwd of ook vandaag het hele gelul rond Kubica weer eens de revue passeert
Er is gelukkig niet één team dat enorm domineert, maar het is verder ook niet de meest zinderende editie waarin er constant van alles gebeurt voorin wat betreft drama-achtige zakenquote:Op zondag 14 juni 2026 08:43 schreef PierreTT het volgende:
Nou, topeditie. Alles gemist sinds gisteravond 11 uur. Was het wat?
Ja ik hb ook al wat gehoord, ik bedoel vooral het verhaal, dat hij alles aangepast moet hebben enzo. Ik ben daar na vele jaren wel klaar mee. De hele tijd wordt zijn handicap uitgemolken, en hoe goed hij wel niet was en dit en dat.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welk gelul? Want het is wel over Kubica gegaan.
Die heeft hooguit 2 uur voor de overwinning gestreden, want voor de SC deed ie niet echt meequote:Op zondag 14 juni 2026 08:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is gelukkig niet één team dat enorm domineert, maar het is verder ook niet de meest zinderende editie waarin er constant van alles gebeurt voorin wat betreft drama-achtige zaken
Het grootste drama tot nu toe is de voor de overwinning mee strijdende #38 Cadillac die min of meer de geest gaf en heel lang binnen heeft gestaan.
Daar ging het wat minder uitgebreid overquote:Op zondag 14 juni 2026 08:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja ik hb ook al wat gehoord, ik bedoel vooral het verhaal, dat hij alles aangepast moet hebben enzo. Ik ben daar na vele jaren wel klaar mee. De hele tijd wordt zijn handicap uitgemolken, en hoe goed hij wel niet was en dit en dat.
Nou ja, hij streed mee voor de overwinning op het moment dat ze getroffen werden door technisch malheur, dat teltquote:Op zondag 14 juni 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft hooguit 2 uur voor de overwinning gestreden, want voor de SC deed ie niet echt mee
Ik zat wat terug te kijken, maar het kan nog alle kanten op toch? Cadillac, BMW of Toyota.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is gelukkig niet één team dat enorm domineert, maar het is verder ook niet de meest zinderende editie waarin er constant van alles gebeurt voorin wat betreft drama-achtige zaken
Het grootste drama tot nu toe is de voor de overwinning mee strijdende #38 Cadillac die min of meer de geest gaf en heel lang binnen heeft gestaan.
Gezamenlijk kijken was geen optie?quote:Op zondag 14 juni 2026 08:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zat wat terug te kijken, maar het kan nog alle kanten op toch? Cadillac, BMW of Toyota.
Weinig uitvallers nog.
Helaas besloot m’n zoontje gisteravond dat ie niet wilde slapen. De hele nacht. Letterlijk 1 keer per jaar moet ie dat niet doen, maar ja
De allerbelangrijkste tip voor een jong gezin met hun 1e kind, luister niet naar goed bedoelde adviezen en tipsquote:
Mijn ouders hebben ontdekt dat ik een uitzondering was met hoe makkelijk ik was, dus zelfs eigen ervaringen zijn nutteloos.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
De allerbelangrijkste tip voor een jong gezin met hun 1e kind, luister niet naar goed bedoelde adviezen en tips
En luister vooral naar elkaar en je eigen gevoel.
Maar niet als er marshalls aan de buitenkant van een langzame bocht aan het vegen zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Ze geven wel heel vaak FCY omdat er een stukje spul opgeruimd moet worden.
Nou dat heb ik zeker geprobeerd, alleen was hij niet onder de indruk en niet geïnteresseerd. Dus ik dacht, ik zal hem wat verhalen vertellen, maar toen ik hem begon te vertellen over de 787B was hij totaal niet onder de indruk. Goed, hij is 7 maanden, ik geef het nog wat tijd.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gezamenlijk kijken was geen optie?
Serieuze vraag, ik moet leren
Haha mooi is dat. Mijn zoontje is (even biddend tot alles wat heilig is) tot nu toe ook makkelijk. Alleen vannacht niet. Zelfs niet toen ik hem uitlegde hoe belangrijk dit voor papa is. Hij gaf geen zak. Met tranen in m’n ogen aangegeven dat ik 1 keer per jaar iets wil kijken. Niks, ik werd uitgelachen. Uitgelachen door een jongetje van 7 maanden, die vervolgens schreeuwen produceerde waar de motor van de 787B jaloers op is.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ontdekt dat ik een uitzondering was met hoe makkelijk ik was, dus zelfs eigen ervaringen zijn nutteloos.
Aan mij hadden ze geen kind, was enkel heel erg vaak ziek. M'n zus was pure ellende
Zou het?quote:Op zondag 14 juni 2026 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen nog wel een keertje naar binnen moet
Wacht maar tot je de eerste keer verliest met memory (en dat is dichterbij dan je denkt)quote:Op zondag 14 juni 2026 09:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha mooi is dat. Mijn zoontje is (even biddend tot alles wat heilig is) tot nu toe ook makkelijk. Alleen vannacht niet. Zelfs niet toen ik hem uitlegde hoe belangrijk dit voor papa is. Hij gaf geen zak. Met tranen in m’n ogen aangegeven dat ik 1 keer per jaar iets wil kijken. Niks, ik werd uitgelachen. Uitgelachen door een jongetje van 7 maanden, die vervolgens schreeuwen produceerde waar de motor van de 787B jaloers op is.
quote:
Alleen waar is @Nattekat ?quote:
Hahaha ik kan niet wachtenquote:Op zondag 14 juni 2026 09:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de eerste keer verliest met memory (en dat is dichterbij dan je denkt)
Echt hoor.quote:
Hij is er nu toch?quote:Op zondag 14 juni 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Druk bezig met teleurgesteld zijn in stig.
Jij bent altijd teleurgesteld. Tijd voor een leuke date met een leuke vrouwquote:Op zondag 14 juni 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Druk bezig met teleurgesteld zijn in stig.
Hij had daar op Le Mans op vrouwenjacht gekund.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent altijd teleurgesteld. Tijd voor een leuke date met een leuke vrouw
Sow. Ware woorden op de zondagochtend.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent altijd teleurgesteld. Tijd voor een leuke date met een leuke vrouw
Zeker, die vriendin van mij is single dus ik had hem zeker even up kunnen hooken!quote:Op zondag 14 juni 2026 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij had daar op Le Mans op vrouwenjacht gekund.
quote:Op zondag 14 juni 2026 10:07 schreef heywoodu het volgende:
Commentator neemt net plaats, safety car. "Ik kan me nog een keer de 24 uur van Daytona herinneren, waar ik net aan mijn commentaarstint begon en gelijk kwam er een safety car. Die duurde vijf uur."
Ja kom je nu meequote:Op zondag 14 juni 2026 10:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker, die vriendin van mij is single dus ik had hem zeker even up kunnen hooken!
Hij had beloofd er met zonsopkomst te zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is er nu toch?
Ik moet nog straks stofzuigen en dweilen enzo.
Motor op verkeerde plek. Krijg je dat.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:06 schreef heywoodu het volgende:
Dat is een minder indrukwekkende Porsche. Lekker, met je stercoureur aan het wiel.
Franse vrouwen zijn wel extra uitdaging.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij had daar op Le Mans op vrouwenjacht gekund.
Vermoedelijk een betere plek dan een FOK!topic over datzelfde autosportevenement.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Weet ook niet of een autosportevenement de beste plek is om op vrouwenjacht te gaan
Je kan het altijd nog op zandvoort proberenquote:Op zondag 14 juni 2026 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Weet ook niet of een autosportevenement de beste plek is om op vrouwenjacht te gaan
Hoezo? Oui oui, Peugeot, tres bien, oui oui Norman Nato excellent, Jaubert et Chatin magnifique oui oui. En score!quote:Op zondag 14 juni 2026 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Franse vrouwen zijn wel extra uitdaging.
In ieder geval alvast een gedeelde interesse en geen rare blikken als je elk jaar in juni op de zolderkamer gaat zitten voor 24 uurquote:Op zondag 14 juni 2026 10:16 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2026 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vermoedelijk een betere plek dan een FOK!topic over datzelfde autosportevenement.
Het is nog ochtendquote:
De echte fans!quote:Op zondag 14 juni 2026 10:37 schreef High-on-Fire het volgende:
Wie zijn die half dronken irritante arrogante kakkers die dom uit hun nek zitten te zwammen op eurosport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Er werd een vrouw geïnterviewd.quote:
Nou, 24 minuten. Hebben ze weer goed gedaan.quote:
jaquote:Op zondag 14 juni 2026 11:07 schreef Sabata het volgende:
haha, is dat catsburg die even rijdende chicane speelt om Frijns te helpen?
A1GP-vibes.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:23 schreef Sabata het volgende:
ik raak in de war van delivery van de Toyotas. lijkt me die rood witte bestickering op de motorkap net een Zwitsers landenteam
Dat is nog 2 ronden.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:25 schreef Sabata het volgende:
Frijns lijkt zo te moeten stoppen, 15% energie over
Dat was zo gaafquote:Op zondag 14 juni 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*wacht nog geduldig op de terugkeer van die klasse*
Mijn eerste serieuze autosportervaring. Heb nog steeds de passen van die dagquote:
Ze hebben het een paar keer geprobeerd, maar iedereen focuste zich op die Ferrari's. Ze hadden toen al de oudere Zytek wagens terug moeten kopen, maar de naam Ferrari was sterker dan de reëele mogelijkheid die Zyteks weer te laten racen. Gelukkig was er nog de AutoGP die de Zyteks een paar jaar inzette. O.a. Nato, Grosjean, Vaxiviere, Hauger en Da Costa hebben er nog mee geredenquote:Op zondag 14 juni 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*wacht nog geduldig op de terugkeer van die klasse*
De nieuwste poging is eigenlijk alleen nog maar in naam A1GP, dus op zich heeft dat wel een goede kans. Alleen die radiostilte is matig.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze hebben het een paar keer geprobeerd, maar iedereen focuste zich op die Ferrari's. Ze hadden toen al de oudere Zytek wagens terug moeten kopen, maar de naam Ferrari was sterker dan de reëele mogelijkheid die Zyteks weer te laten racen. Gelukkig was er nog de AutoGP die de Zyteks een paar jaar inzette. O.a. Nato, Grosjean, Vaxiviere, Hauger en Da Costa hebben er nog mee gereden
Lord Ragunathan werd er tweede, jemig.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze hebben het een paar keer geprobeerd, maar iedereen focuste zich op die Ferrari's. Ze hadden toen al de oudere Zytek wagens terug moeten kopen, maar de naam Ferrari was sterker dan de reëele mogelijkheid die Zyteks weer te laten racen. Gelukkig was er nog de AutoGP die de Zyteks een paar jaar inzette. O.a. Nato, Grosjean, Vaxiviere, Hauger en Da Costa hebben er nog mee gereden
hij zit op het standje stampen. Nato zal straks het stuur overgeven en dan kan Toyota de leiding weer grijpenquote:
Fryslan Boppequote:
Nyckquote:
En de beide Toyota's tetsen eraf?quote:Op zondag 14 juni 2026 12:54 schreef bedachtzaam het volgende:
Nu maar hopen dat er geen twee Toyota's af gaan.
Hij doet maarquote:Op zondag 14 juni 2026 12:57 schreef Zorro het volgende:
Hartley is wel naief. Hij denkt dat ie bij de pitstop voor gaat blijven.
Frijns zit op de 20 hequote:
Wijze woorden ditquote:Op zondag 14 juni 2026 13:19 schreef DeeBee het volgende:
Nyck moet nu alles op alles zetten om vanaf nu zo snel mogelijk naar de finish te rijden
bedankt Hansquote:Op zondag 14 juni 2026 13:19 schreef DeeBee het volgende:
Nyck moet nu alles op alles zetten om vanaf nu zo snel mogelijk naar de finish te rijden
I know! Van mij mogen ze allebei wel winnen.quote:
Ja. Doen ze ook. Tenminste als ze het schema aanhouden en Koba geen accute broekhoest krijgt ofsoquote:Op zondag 14 juni 2026 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk dat als Toyota slim is ze Kobayashi laten finishen
nee, denk dat ze de leiding kunnen behouden.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:32 schreef fietsie het volgende:
Rijderswissel + banden dan ligt de 7 op de derde plek toch ?
Marge was veel ruimer geweest als Hartley een teamplayer was geweest... Dan was die noodstop niet nodig geweestquote:Op zondag 14 juni 2026 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, denk dat ze de leiding kunnen behouden.
Ben wel benieuwd hoe hard Rast straks kan stampen
6 - 8 seconden mee verloren. 1,5-2 sec per ronde op dat moment.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Marge was veel ruimer geweest als Harley een teamplayer was geweest...
Die noodstop was sowieso nodig geweestquote:Op zondag 14 juni 2026 13:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Marge was veel ruimer geweest als Hartley een teamplayer was geweest... Dan was die noodstop niet nodig geweest
Gun t Nyck wel meer dan Frijns, maar dit zijn wel even enorme luxe problemenquote:Op zondag 14 juni 2026 13:34 schreef Jane het volgende:
Weinig gepost, maar kijk wel nog steeds.
Hup Nyck!
En dan wint de #8quote:Op zondag 14 juni 2026 13:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gun t Nyck wel meer dan Frijns, maar dit zijn wel even enorme luxe problemen
quote:Op zondag 14 juni 2026 13:34 schreef Jane het volgende:
Weinig gepost, maar kijk wel nog steeds.
Hup Nyck!
Jullie kennen daar dan ook alleen maar schaatsen.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:39 schreef fietsie het volgende:
Ik woon 1 gehucht af van het dorp waar Nyck vandaan komt, maar gek genoeg speelt het hier in de regio niet / nauwelijks..
Ze kennen anders ook best hard rijden.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jullie kennen daar dan ook alleen maar schaatsen.
Ik woonde vroeger de stad verder van het dorp waar Nyck vandaan komt.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:39 schreef fietsie het volgende:
Ik woon 1 gehucht af van het dorp waar Nyck vandaan komt, maar gek genoeg speelt het hier in de regio niet / nauwelijks..
Nee, zeilen in die streek populair.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hebben we die kitten weer hoorquote:Op zondag 14 juni 2026 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ik vraag me af of zijn vaste groep vrienden en familie nog steeds raceweekends bezoekt. ben ze jaren geleden tegen gekomen toen Nyck nog in de WSR3.5 reed op Spa. was een leuk weekendquote:Op zondag 14 juni 2026 13:39 schreef fietsie het volgende:
Tiid om oer te gean yn it fryskquote:
quote:
Frjentsjer?quote:Op zondag 14 juni 2026 13:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In mijn geboortegebied is het kaatsen en SKS/IFKS
Beetje zoals Russell in Miamiquote:Op zondag 14 juni 2026 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hartely rij dan naar de pits en parkeer die Toyata daar,
Lecerc die andere banden wil dan wat Ferrari heeft bedacht.quote:
Nee, dat is echt kaatsgebied. Kom uit een plek die echt aan de rand van die sportgebieden ligtquote:
Hij toonde zich in ieder geval geen teamplayer door Nyck op te houden.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:51 schreef Starflyer het volgende:
Hartley ook op weg naar de uitgang bij Toyota?
Weet alleen van Conway en misschien Hirakawa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |