A1GP-vibes.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:23 schreef Sabata het volgende:
ik raak in de war van delivery van de Toyotas. lijkt me die rood witte bestickering op de motorkap net een Zwitsers landenteam
Dat is nog 2 ronden.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:25 schreef Sabata het volgende:
Frijns lijkt zo te moeten stoppen, 15% energie over
Dat was zo gaafquote:Op zondag 14 juni 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*wacht nog geduldig op de terugkeer van die klasse*
Mijn eerste serieuze autosportervaring. Heb nog steeds de passen van die dagquote:
Ze hebben het een paar keer geprobeerd, maar iedereen focuste zich op die Ferrari's. Ze hadden toen al de oudere Zytek wagens terug moeten kopen, maar de naam Ferrari was sterker dan de reëele mogelijkheid die Zyteks weer te laten racen. Gelukkig was er nog de AutoGP die de Zyteks een paar jaar inzette. O.a. Nato, Grosjean, Vaxiviere, Hauger en Da Costa hebben er nog mee geredenquote:Op zondag 14 juni 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*wacht nog geduldig op de terugkeer van die klasse*
De nieuwste poging is eigenlijk alleen nog maar in naam A1GP, dus op zich heeft dat wel een goede kans. Alleen die radiostilte is matig.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze hebben het een paar keer geprobeerd, maar iedereen focuste zich op die Ferrari's. Ze hadden toen al de oudere Zytek wagens terug moeten kopen, maar de naam Ferrari was sterker dan de reëele mogelijkheid die Zyteks weer te laten racen. Gelukkig was er nog de AutoGP die de Zyteks een paar jaar inzette. O.a. Nato, Grosjean, Vaxiviere, Hauger en Da Costa hebben er nog mee gereden
Lord Ragunathan werd er tweede, jemig.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze hebben het een paar keer geprobeerd, maar iedereen focuste zich op die Ferrari's. Ze hadden toen al de oudere Zytek wagens terug moeten kopen, maar de naam Ferrari was sterker dan de reëele mogelijkheid die Zyteks weer te laten racen. Gelukkig was er nog de AutoGP die de Zyteks een paar jaar inzette. O.a. Nato, Grosjean, Vaxiviere, Hauger en Da Costa hebben er nog mee gereden
hij zit op het standje stampen. Nato zal straks het stuur overgeven en dan kan Toyota de leiding weer grijpenquote:
Fryslan Boppequote:
Nyckquote:
En de beide Toyota's tetsen eraf?quote:Op zondag 14 juni 2026 12:54 schreef bedachtzaam het volgende:
Nu maar hopen dat er geen twee Toyota's af gaan.
Hij doet maarquote:Op zondag 14 juni 2026 12:57 schreef Zorro het volgende:
Hartley is wel naief. Hij denkt dat ie bij de pitstop voor gaat blijven.
Frijns zit op de 20 hequote:
Wijze woorden ditquote:Op zondag 14 juni 2026 13:19 schreef DeeBee het volgende:
Nyck moet nu alles op alles zetten om vanaf nu zo snel mogelijk naar de finish te rijden
bedankt Hansquote:Op zondag 14 juni 2026 13:19 schreef DeeBee het volgende:
Nyck moet nu alles op alles zetten om vanaf nu zo snel mogelijk naar de finish te rijden
I know! Van mij mogen ze allebei wel winnen.quote:
Ja. Doen ze ook. Tenminste als ze het schema aanhouden en Koba geen accute broekhoest krijgt ofsoquote:Op zondag 14 juni 2026 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk dat als Toyota slim is ze Kobayashi laten finishen
nee, denk dat ze de leiding kunnen behouden.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:32 schreef fietsie het volgende:
Rijderswissel + banden dan ligt de 7 op de derde plek toch ?
Marge was veel ruimer geweest als Hartley een teamplayer was geweest... Dan was die noodstop niet nodig geweestquote:Op zondag 14 juni 2026 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, denk dat ze de leiding kunnen behouden.
Ben wel benieuwd hoe hard Rast straks kan stampen
6 - 8 seconden mee verloren. 1,5-2 sec per ronde op dat moment.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Marge was veel ruimer geweest als Harley een teamplayer was geweest...
Die noodstop was sowieso nodig geweestquote:Op zondag 14 juni 2026 13:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Marge was veel ruimer geweest als Hartley een teamplayer was geweest... Dan was die noodstop niet nodig geweest
Gun t Nyck wel meer dan Frijns, maar dit zijn wel even enorme luxe problemenquote:Op zondag 14 juni 2026 13:34 schreef Jane het volgende:
Weinig gepost, maar kijk wel nog steeds.
Hup Nyck!
En dan wint de #8quote:Op zondag 14 juni 2026 13:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gun t Nyck wel meer dan Frijns, maar dit zijn wel even enorme luxe problemen
quote:Op zondag 14 juni 2026 13:34 schreef Jane het volgende:
Weinig gepost, maar kijk wel nog steeds.
Hup Nyck!
Jullie kennen daar dan ook alleen maar schaatsen.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:39 schreef fietsie het volgende:
Ik woon 1 gehucht af van het dorp waar Nyck vandaan komt, maar gek genoeg speelt het hier in de regio niet / nauwelijks..
Ze kennen anders ook best hard rijden.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jullie kennen daar dan ook alleen maar schaatsen.
Ik woonde vroeger de stad verder van het dorp waar Nyck vandaan komt.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:39 schreef fietsie het volgende:
Ik woon 1 gehucht af van het dorp waar Nyck vandaan komt, maar gek genoeg speelt het hier in de regio niet / nauwelijks..
Nee, zeilen in die streek populair.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hebben we die kitten weer hoorquote:Op zondag 14 juni 2026 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ik vraag me af of zijn vaste groep vrienden en familie nog steeds raceweekends bezoekt. ben ze jaren geleden tegen gekomen toen Nyck nog in de WSR3.5 reed op Spa. was een leuk weekendquote:Op zondag 14 juni 2026 13:39 schreef fietsie het volgende:
Tiid om oer te gean yn it fryskquote:
quote:
Frjentsjer?quote:Op zondag 14 juni 2026 13:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In mijn geboortegebied is het kaatsen en SKS/IFKS
Beetje zoals Russell in Miamiquote:Op zondag 14 juni 2026 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hartely rij dan naar de pits en parkeer die Toyata daar,
Lecerc die andere banden wil dan wat Ferrari heeft bedacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |