abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221036999
Frijns lijkt zo te moeten stoppen, 15% energie over
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 juni 2026 @ 11:25:48 #202
284411 crew  heywoodu
pi_221037000
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:23 schreef Sabata het volgende:
ik raak in de war van delivery van de Toyotas. lijkt me die rood witte bestickering op de motorkap net een Zwitsers landenteam
A1GP-vibes.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 11:26:05 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221037002
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:25 schreef Sabata het volgende:
Frijns lijkt zo te moeten stoppen, 15% energie over
Dat is nog 2 ronden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 11:26:21 #204
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221037004
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
A1GP-vibes.
*wacht nog geduldig op de terugkeer van die klasse*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 11:27:06 #205
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221037010
@Luctor.et.Emergo Le Mans op Eurosport.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 14 juni 2026 @ 11:28:34 #206
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_221037022
Pwoah Kobayashi
Half bezopen is weggegooid geld.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 juni 2026 @ 11:30:52 #207
284411 crew  heywoodu
pi_221037042
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*wacht nog geduldig op de terugkeer van die klasse*
Dat was zo gaaf ;(
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 11:32:35 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221037049
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat was zo gaaf ;(
Mijn eerste serieuze autosportervaring. Heb nog steeds de passen van die dag _O_
Later bleek dat het ook de laatste keer geweest was op Zandvoort ;(

In 2023 was er wel een poging gestart om het weer tot leven te wekken, maar daar is geen verdere informatie over.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221037059
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*wacht nog geduldig op de terugkeer van die klasse*
Ze hebben het een paar keer geprobeerd, maar iedereen focuste zich op die Ferrari's. Ze hadden toen al de oudere Zytek wagens terug moeten kopen, maar de naam Ferrari was sterker dan de reëele mogelijkheid die Zyteks weer te laten racen. Gelukkig was er nog de AutoGP die de Zyteks een paar jaar inzette. O.a. Nato, Grosjean, Vaxiviere, Hauger en Da Costa hebben er nog mee gereden
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 11:36:10 #210
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221037067
Hirakawa voor Frijns uitgekomen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 11:38:28 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221037080
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:35 schreef Sabata het volgende:

[..]
Ze hebben het een paar keer geprobeerd, maar iedereen focuste zich op die Ferrari's. Ze hadden toen al de oudere Zytek wagens terug moeten kopen, maar de naam Ferrari was sterker dan de reëele mogelijkheid die Zyteks weer te laten racen. Gelukkig was er nog de AutoGP die de Zyteks een paar jaar inzette. O.a. Nato, Grosjean, Vaxiviere, Hauger en Da Costa hebben er nog mee gereden
De nieuwste poging is eigenlijk alleen nog maar in naam A1GP, dus op zich heeft dat wel een goede kans. Alleen die radiostilte is matig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 11:39:57 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221037093
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
Hirakawa voor Frijns uitgekomen
En voor Kobayashi.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 juni 2026 @ 11:42:51 #213
284411 crew  heywoodu
pi_221037107
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:35 schreef Sabata het volgende:

[..]
Ze hebben het een paar keer geprobeerd, maar iedereen focuste zich op die Ferrari's. Ze hadden toen al de oudere Zytek wagens terug moeten kopen, maar de naam Ferrari was sterker dan de reëele mogelijkheid die Zyteks weer te laten racen. Gelukkig was er nog de AutoGP die de Zyteks een paar jaar inzette. O.a. Nato, Grosjean, Vaxiviere, Hauger en Da Costa hebben er nog mee gereden
Lord Ragunathan werd er tweede, jemig.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 juni 2026 @ 11:54:46 #214
284411 crew  heywoodu
pi_221037176
2,5 minuut langer binnen gestaan en dan nu bijna de leiding pakken, keurig.
  zondag 14 juni 2026 @ 12:06:53 #215
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221037262
Frijns is het aan het verliezen op het moment.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 juni 2026 @ 12:21:06 #216
284411 crew  heywoodu
pi_221037328
12 en 7 naar binnen :9
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 12:33:40 #217
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221037390
Hup Nyck *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 12:35:57 #218
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221037397
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hup Nyck *O*
hij zit op het standje stampen. Nato zal straks het stuur overgeven en dan kan Toyota de leiding weer grijpen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 12:38:50 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221037416
NEEEEEEE
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 juni 2026 @ 12:38:56 #220
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221037418
Richard -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 12:39:09 #221
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221037422
Verschoor ;(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 juni 2026 @ 12:39:09 #222
284411 crew  heywoodu
pi_221037423
Verschoor :'(
pi_221037424
Dju, Verschoor eruit. Ophanging of remmen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  FOK!Fotograaf zondag 14 juni 2026 @ 12:39:12 #224
842 Zorro
Z
pi_221037425
Volgens mij hoort dit niet.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 12:39:40 #225
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221037427
Lekke band of remschijf kapot.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')