A1GP-vibes.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:23 schreef Sabata het volgende:
ik raak in de war van delivery van de Toyotas. lijkt me die rood witte bestickering op de motorkap net een Zwitsers landenteam
Dat is nog 2 ronden.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:25 schreef Sabata het volgende:
Frijns lijkt zo te moeten stoppen, 15% energie over
Dat was zo gaafquote:Op zondag 14 juni 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*wacht nog geduldig op de terugkeer van die klasse*
Mijn eerste serieuze autosportervaring. Heb nog steeds de passen van die dagquote:
Ze hebben het een paar keer geprobeerd, maar iedereen focuste zich op die Ferrari's. Ze hadden toen al de oudere Zytek wagens terug moeten kopen, maar de naam Ferrari was sterker dan de reëele mogelijkheid die Zyteks weer te laten racen. Gelukkig was er nog de AutoGP die de Zyteks een paar jaar inzette. O.a. Nato, Grosjean, Vaxiviere, Hauger en Da Costa hebben er nog mee geredenquote:Op zondag 14 juni 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*wacht nog geduldig op de terugkeer van die klasse*
De nieuwste poging is eigenlijk alleen nog maar in naam A1GP, dus op zich heeft dat wel een goede kans. Alleen die radiostilte is matig.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze hebben het een paar keer geprobeerd, maar iedereen focuste zich op die Ferrari's. Ze hadden toen al de oudere Zytek wagens terug moeten kopen, maar de naam Ferrari was sterker dan de reëele mogelijkheid die Zyteks weer te laten racen. Gelukkig was er nog de AutoGP die de Zyteks een paar jaar inzette. O.a. Nato, Grosjean, Vaxiviere, Hauger en Da Costa hebben er nog mee gereden
Lord Ragunathan werd er tweede, jemig.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze hebben het een paar keer geprobeerd, maar iedereen focuste zich op die Ferrari's. Ze hadden toen al de oudere Zytek wagens terug moeten kopen, maar de naam Ferrari was sterker dan de reëele mogelijkheid die Zyteks weer te laten racen. Gelukkig was er nog de AutoGP die de Zyteks een paar jaar inzette. O.a. Nato, Grosjean, Vaxiviere, Hauger en Da Costa hebben er nog mee gereden
hij zit op het standje stampen. Nato zal straks het stuur overgeven en dan kan Toyota de leiding weer grijpenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |