Hij had daar op Le Mans op vrouwenjacht gekund.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent altijd teleurgesteld. Tijd voor een leuke date met een leuke vrouw
Sow. Ware woorden op de zondagochtend.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent altijd teleurgesteld. Tijd voor een leuke date met een leuke vrouw
Zeker, die vriendin van mij is single dus ik had hem zeker even up kunnen hooken!quote:Op zondag 14 juni 2026 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij had daar op Le Mans op vrouwenjacht gekund.
quote:Op zondag 14 juni 2026 10:07 schreef heywoodu het volgende:
Commentator neemt net plaats, safety car. "Ik kan me nog een keer de 24 uur van Daytona herinneren, waar ik net aan mijn commentaarstint begon en gelijk kwam er een safety car. Die duurde vijf uur."
Ja kom je nu meequote:Op zondag 14 juni 2026 10:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker, die vriendin van mij is single dus ik had hem zeker even up kunnen hooken!
Hij had beloofd er met zonsopkomst te zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is er nu toch?
Ik moet nog straks stofzuigen en dweilen enzo.
Motor op verkeerde plek. Krijg je dat.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:06 schreef heywoodu het volgende:
Dat is een minder indrukwekkende Porsche. Lekker, met je stercoureur aan het wiel.
Franse vrouwen zijn wel extra uitdaging.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij had daar op Le Mans op vrouwenjacht gekund.
Vermoedelijk een betere plek dan een FOK!topic over datzelfde autosportevenement.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Weet ook niet of een autosportevenement de beste plek is om op vrouwenjacht te gaan
Je kan het altijd nog op zandvoort proberenquote:Op zondag 14 juni 2026 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Weet ook niet of een autosportevenement de beste plek is om op vrouwenjacht te gaan
Hoezo? Oui oui, Peugeot, tres bien, oui oui Norman Nato excellent, Jaubert et Chatin magnifique oui oui. En score!quote:Op zondag 14 juni 2026 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Franse vrouwen zijn wel extra uitdaging.
In ieder geval alvast een gedeelde interesse en geen rare blikken als je elk jaar in juni op de zolderkamer gaat zitten voor 24 uurquote:Op zondag 14 juni 2026 10:16 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2026 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vermoedelijk een betere plek dan een FOK!topic over datzelfde autosportevenement.
Het is nog ochtendquote:
De echte fans!quote:Op zondag 14 juni 2026 10:37 schreef High-on-Fire het volgende:
Wie zijn die half dronken irritante arrogante kakkers die dom uit hun nek zitten te zwammen op eurosport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |