De allerbelangrijkste tip voor een jong gezin met hun 1e kind, luister niet naar goed bedoelde adviezen en tipsquote:
Mijn ouders hebben ontdekt dat ik een uitzondering was met hoe makkelijk ik was, dus zelfs eigen ervaringen zijn nutteloos.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
De allerbelangrijkste tip voor een jong gezin met hun 1e kind, luister niet naar goed bedoelde adviezen en tips
En luister vooral naar elkaar en je eigen gevoel.
Maar niet als er marshalls aan de buitenkant van een langzame bocht aan het vegen zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Ze geven wel heel vaak FCY omdat er een stukje spul opgeruimd moet worden.
Nou dat heb ik zeker geprobeerd, alleen was hij niet onder de indruk en niet geïnteresseerd. Dus ik dacht, ik zal hem wat verhalen vertellen, maar toen ik hem begon te vertellen over de 787B was hij totaal niet onder de indruk. Goed, hij is 7 maanden, ik geef het nog wat tijd.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gezamenlijk kijken was geen optie?
Serieuze vraag, ik moet leren
Haha mooi is dat. Mijn zoontje is (even biddend tot alles wat heilig is) tot nu toe ook makkelijk. Alleen vannacht niet. Zelfs niet toen ik hem uitlegde hoe belangrijk dit voor papa is. Hij gaf geen zak. Met tranen in m’n ogen aangegeven dat ik 1 keer per jaar iets wil kijken. Niks, ik werd uitgelachen. Uitgelachen door een jongetje van 7 maanden, die vervolgens schreeuwen produceerde waar de motor van de 787B jaloers op is.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ontdekt dat ik een uitzondering was met hoe makkelijk ik was, dus zelfs eigen ervaringen zijn nutteloos.
Aan mij hadden ze geen kind, was enkel heel erg vaak ziek. M'n zus was pure ellende
Zou het?quote:Op zondag 14 juni 2026 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen nog wel een keertje naar binnen moet
Wacht maar tot je de eerste keer verliest met memory (en dat is dichterbij dan je denkt)quote:Op zondag 14 juni 2026 09:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha mooi is dat. Mijn zoontje is (even biddend tot alles wat heilig is) tot nu toe ook makkelijk. Alleen vannacht niet. Zelfs niet toen ik hem uitlegde hoe belangrijk dit voor papa is. Hij gaf geen zak. Met tranen in m’n ogen aangegeven dat ik 1 keer per jaar iets wil kijken. Niks, ik werd uitgelachen. Uitgelachen door een jongetje van 7 maanden, die vervolgens schreeuwen produceerde waar de motor van de 787B jaloers op is.
quote:
Alleen waar is @Nattekat ?quote:
Hahaha ik kan niet wachtenquote:Op zondag 14 juni 2026 09:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de eerste keer verliest met memory (en dat is dichterbij dan je denkt)
Echt hoor.quote:
Hij is er nu toch?quote:Op zondag 14 juni 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Druk bezig met teleurgesteld zijn in stig.
Jij bent altijd teleurgesteld. Tijd voor een leuke date met een leuke vrouwquote:Op zondag 14 juni 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Druk bezig met teleurgesteld zijn in stig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |