abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 08:12:18 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221035880
@heywoodu ik heb zojuist opgemerkt dat je je eerste scherm voor niets opgegeven hebt :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 juni 2026 @ 08:16:04 #102
284411 crew  heywoodu
pi_221035890
Jaaaaaa Allard's vrouwen-met-helm-anekdote _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 juni 2026 @ 08:16:18 #103
284411 crew  heywoodu
pi_221035892
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:12 schreef Nattekat het volgende:
@:heywoodu ik heb zojuist opgemerkt dat je je eerste scherm voor niets opgegeven hebt :N
Nee hoor :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 08:21:43 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221035903
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:16 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaa Allard's vrouwen-met-helm-anekdote _O_
Ik zit echt niet goed te luisteren met m'n slaperige kop dat ik dat gemist heb :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 08:21:55 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221035905
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee hoor :P
1-1 :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 juni 2026 @ 08:28:00 #106
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221035929
Allard zit wel op de praatstoel nu. :')
Morgûh
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 08:28:39 #107
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221035930
Ach, Genesis.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 08:29:32 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221035932
Is dit nou direct na de pit entry? :D

Als je het dan over kutplekken hebt om dit te hebben...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 juni 2026 @ 08:38:51 #109
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221035954
Ik ben benieuwd of ook vandaag het hele gelul rond Kubica weer eens de revue passeert
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 08:43:06 #110
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221035967
Gaat eerst F3 kijken en kom dan hier terug.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 08:43:39 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221035972
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaat eerst F3 kijken en kom dan hier terug.
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 juni 2026 @ 08:43:48 #112
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_221035973
Nou, topeditie. Alles gemist sinds gisteravond 11 uur. Was het wat?
Half bezopen is weggegooid geld.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 08:44:26 #113
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221035974
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:{
F2 race sla ik wel over, want saai.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 08:44:38 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221035976
Merk nu wel echt dat ik Nederlands commentaar veel meer kan waarderen bij Le Mans nu ik even op de tv kijk. Net even wat luchtiger.

Maakt me nog bozer dat RTL7 ter ziele is gegaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 juni 2026 @ 08:47:49 #115
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221035985
Eens ik had een hbo stream, maar daar kon ik geen nederlands commentaar bij plaatsen dus dan maar weer eurosport met de vele reclames
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 08:49:22 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221035992
Ough, daar gaat de overwinning van Caddie :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 juni 2026 @ 08:50:30 #117
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_221035995
Bamber eruit? Geen crash toch? Sorry ik heb echt alles gemist
Half bezopen is weggegooid geld.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 juni 2026 @ 08:51:10 #118
284411 crew  heywoodu
pi_221036001
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:38 schreef pmponer het volgende:
Ik ben benieuwd of ook vandaag het hele gelul rond Kubica weer eens de revue passeert
Welk gelul? Want het is wel over Kubica gegaan.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 juni 2026 @ 08:52:21 #119
284411 crew  heywoodu
pi_221036004
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:43 schreef PierreTT het volgende:
Nou, topeditie. Alles gemist sinds gisteravond 11 uur. Was het wat?
Er is gelukkig niet één team dat enorm domineert, maar het is verder ook niet de meest zinderende editie waarin er constant van alles gebeurt voorin wat betreft drama-achtige zaken :+

Het grootste drama tot nu toe is de voor de overwinning mee strijdende #38 Cadillac die min of meer de geest gaf en heel lang binnen heeft gestaan.
  zondag 14 juni 2026 @ 08:53:59 #120
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221036014
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Welk gelul? Want het is wel over Kubica gegaan.
Ja ik hb ook al wat gehoord, ik bedoel vooral het verhaal, dat hij alles aangepast moet hebben enzo. Ik ben daar na vele jaren wel klaar mee. De hele tijd wordt zijn handicap uitgemolken, en hoe goed hij wel niet was en dit en dat.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 08:54:53 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221036019
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Er is gelukkig niet één team dat enorm domineert, maar het is verder ook niet de meest zinderende editie waarin er constant van alles gebeurt voorin wat betreft drama-achtige zaken :+

Het grootste drama tot nu toe is de voor de overwinning mee strijdende #38 Cadillac die min of meer de geest gaf en heel lang binnen heeft gestaan.
Die heeft hooguit 2 uur voor de overwinning gestreden, want voor de SC deed ie niet echt mee :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 juni 2026 @ 08:55:20 #122
284411 crew  heywoodu
pi_221036020
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:53 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja ik hb ook al wat gehoord, ik bedoel vooral het verhaal, dat hij alles aangepast moet hebben enzo. Ik ben daar na vele jaren wel klaar mee. De hele tijd wordt zijn handicap uitgemolken, en hoe goed hij wel niet was en dit en dat.
Daar ging het wat minder uitgebreid over :P

Vooral over de vraag of hij net zo goed was als Verstappen qua puur talent (daar was Allard Kalff vrij duidelijk over: hij heeft heel veel talent en zonder dat ongeluk had hij het prima ver kunnen schoppen, maar Verstappen zit er echt wel een niveau boven), en dat het een hele vriendelijke kerel is, niet echt over de aanpassingen :+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 juni 2026 @ 08:55:44 #123
284411 crew  heywoodu
pi_221036024
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die heeft hooguit 2 uur voor de overwinning gestreden, want voor de SC deed ie niet echt mee :P
Nou ja, hij streed mee voor de overwinning op het moment dat ze getroffen werden door technisch malheur, dat telt :P
  zondag 14 juni 2026 @ 08:57:29 #124
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_221036029
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Er is gelukkig niet één team dat enorm domineert, maar het is verder ook niet de meest zinderende editie waarin er constant van alles gebeurt voorin wat betreft drama-achtige zaken :+

Het grootste drama tot nu toe is de voor de overwinning mee strijdende #38 Cadillac die min of meer de geest gaf en heel lang binnen heeft gestaan.
Ik zat wat terug te kijken, maar het kan nog alle kanten op toch? Cadillac, BMW of Toyota.
Weinig uitvallers nog.

Helaas besloot m’n zoontje gisteravond dat ie niet wilde slapen. De hele nacht. Letterlijk 1 keer per jaar moet ie dat niet doen, maar ja
Half bezopen is weggegooid geld.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 juni 2026 @ 09:03:54 #125
284411 crew  heywoodu
pi_221036066
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:57 schreef PierreTT het volgende:

[..]
Ik zat wat terug te kijken, maar het kan nog alle kanten op toch? Cadillac, BMW of Toyota.
Weinig uitvallers nog.

Helaas besloot m’n zoontje gisteravond dat ie niet wilde slapen. De hele nacht. Letterlijk 1 keer per jaar moet ie dat niet doen, maar ja
Gezamenlijk kijken was geen optie? :P

Serieuze vraag, ik moet leren :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')