Nee hoorquote:Op zondag 14 juni 2026 08:12 schreef Nattekat het volgende:
@:heywoodu ik heb zojuist opgemerkt dat je je eerste scherm voor niets opgegeven hebt
Ik zit echt niet goed te luisteren met m'n slaperige kop dat ik dat gemist hebquote:Op zondag 14 juni 2026 08:16 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaa Allard's vrouwen-met-helm-anekdote
quote:Op zondag 14 juni 2026 08:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaat eerst F3 kijken en kom dan hier terug.
F2 race sla ik wel over, want saai.quote:
Welk gelul? Want het is wel over Kubica gegaan.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:38 schreef pmponer het volgende:
Ik ben benieuwd of ook vandaag het hele gelul rond Kubica weer eens de revue passeert
Er is gelukkig niet één team dat enorm domineert, maar het is verder ook niet de meest zinderende editie waarin er constant van alles gebeurt voorin wat betreft drama-achtige zakenquote:Op zondag 14 juni 2026 08:43 schreef PierreTT het volgende:
Nou, topeditie. Alles gemist sinds gisteravond 11 uur. Was het wat?
Ja ik hb ook al wat gehoord, ik bedoel vooral het verhaal, dat hij alles aangepast moet hebben enzo. Ik ben daar na vele jaren wel klaar mee. De hele tijd wordt zijn handicap uitgemolken, en hoe goed hij wel niet was en dit en dat.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welk gelul? Want het is wel over Kubica gegaan.
Die heeft hooguit 2 uur voor de overwinning gestreden, want voor de SC deed ie niet echt meequote:Op zondag 14 juni 2026 08:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is gelukkig niet één team dat enorm domineert, maar het is verder ook niet de meest zinderende editie waarin er constant van alles gebeurt voorin wat betreft drama-achtige zaken
Het grootste drama tot nu toe is de voor de overwinning mee strijdende #38 Cadillac die min of meer de geest gaf en heel lang binnen heeft gestaan.
Daar ging het wat minder uitgebreid overquote:Op zondag 14 juni 2026 08:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja ik hb ook al wat gehoord, ik bedoel vooral het verhaal, dat hij alles aangepast moet hebben enzo. Ik ben daar na vele jaren wel klaar mee. De hele tijd wordt zijn handicap uitgemolken, en hoe goed hij wel niet was en dit en dat.
Nou ja, hij streed mee voor de overwinning op het moment dat ze getroffen werden door technisch malheur, dat teltquote:Op zondag 14 juni 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft hooguit 2 uur voor de overwinning gestreden, want voor de SC deed ie niet echt mee
Ik zat wat terug te kijken, maar het kan nog alle kanten op toch? Cadillac, BMW of Toyota.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is gelukkig niet één team dat enorm domineert, maar het is verder ook niet de meest zinderende editie waarin er constant van alles gebeurt voorin wat betreft drama-achtige zaken
Het grootste drama tot nu toe is de voor de overwinning mee strijdende #38 Cadillac die min of meer de geest gaf en heel lang binnen heeft gestaan.
Gezamenlijk kijken was geen optie?quote:Op zondag 14 juni 2026 08:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zat wat terug te kijken, maar het kan nog alle kanten op toch? Cadillac, BMW of Toyota.
Weinig uitvallers nog.
Helaas besloot m’n zoontje gisteravond dat ie niet wilde slapen. De hele nacht. Letterlijk 1 keer per jaar moet ie dat niet doen, maar ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |