Dat is mooi op tijd op bezoek. Ik was ook altijd zo vroeg b ij mijn moederquote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:08 schreef sigme het volgende:
Ja hoi goedemorgen!
Vandaag bij moeders langs. Om 9u al.
Maar nu eerst thuis rustigmet de poezen op schoot. Honden zijn al uitgelaten en gevoerd, die mogen even op de deel uitbuiken/opdrogen/elkaar vermaken.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mooi op tijd op bezoek. Ik was ook altijd zo vroeg b ij mijn moeder![]()
Wakker, kinderen naar school en dan ff een bakkie doen bji mijn moeder en dan verder met de dag
Morguh GG, krijg tegenwoordig van een maatje geen koffie meer.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG, krijg tegenwoordig van een maatje geen koffie meer.
wel eens met deze sluitpostquote:
Type foutje zie ik nu oeps ff aanpassenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
wel eens met deze sluitpost
Morguhquote:
Mooi plaatje op de vroege morgenquote:Op zondag 14 juni 2026 07:21 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Mijn schaapjes in het ochtendstrijklicht:
[ afbeelding ]
Ik heb alvast een uurtje gewandeld met drie honden, zo 's ochtends vroeg kom je dan mooi niemand tegen. Net op tijd want nu gaat 't regenen
Daar kan je wel goed vertoeven lijkt mijquote:
Jahoor, wel erg toeristisch maar prima voor een of twee weken.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan je wel goed vertoeven lijkt mij
Dat kan @Dotteke volgens mij wel doenquote:
Ga ik doenquote:Op donderdag 18 juni 2026 05:32 schreef _UserName_ het volgende:
Moggûh
[..]
Dat kan @:Dotteke volgens mij wel doen
Eerder stond bovenaan nog wel eens wie de mods zijn in het betreffende forum
Staat er ook welquote:Op donderdag 18 juni 2026 05:32 schreef _UserName_ het volgende:
Moggûh
[..]
Dat kan @:Dotteke volgens mij wel doen
Eerder stond bovenaan nog wel eens wie de mods zijn in het betreffende forum
Hey Chandler, plastick zak er om binden en met je arm omhoog onder de douche gaan staan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:00 schreef Chandler het volgende:
Moggel. Eerste keer niet douchen voor het werk in 10 jaar?want gips om linker pols.. lekker
Maar we hebben zin in de dag!
Helloquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag krijgen we weer heerlijk weer, eindelijk! 'k Weet dat veel mensen het drie keer niks vinden, maar mij maakt het gelukkiger.
Haiquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello
ZOals gewoonlijk zijn we het niet met elkaar eens![]()
Maar geniet er van Child, je kan je lol op de komende dagen
Doe dat maar lieverd. Ik blijf binnen, alles donker, de ventilators aanquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hai
Als wij het eens zijn met elkaar vallen Pasen en Pinksteren op één dag
Op dit gebied heb jij vaker je zin dan ikdus ik ga er zeker van genieten
Ja... van je longen snap ik wel... en in het donker zitten is ook niet fijn...quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe dat maar lieverd. Ik blijf binnen, alles donker, de ventilators aan
Ik merkte het gisteren al, de luchtvochtigheid is hoog en mijn longen varen die niet wel bij.
Morguhquote:
Ik doelde in het topic zelf, op laptop kon ik dat niet zo snel zien. Maar in ieder geval dank!quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat er ook wel
GC / [GC FB] Open for Feedback & reclame
Is ook niet erg, het is goed gekomenquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik doelde in het topic zelf, op laptop kon ik dat niet zo snel zien. Maar in ieder geval dank!
Yup, met de fiets..quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chandler, plastick zak er om binden en met je arm omhoog onder de douche gaan staan.
Zo deed ik het toen ik in het gips zat
Wat is er gebeurd, ben je gevallen?
O dat is minder, zeker met de komende hitte in gips zittenquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:38 schreef Chandler het volgende:
[..]
Yup, met de fiets..
KLB / Fiets en ik vallen om.. hoe dan?
En dus helaas toch gebroken.
Maar thanks voor de tip, ik moet straks nog douchen want ik had er deze ochtend voor het eerst in jaren geen zin in..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |