Dat is mooi op tijd op bezoek. Ik was ook altijd zo vroeg b ij mijn moederquote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:08 schreef sigme het volgende:
Ja hoi goedemorgen!
Vandaag bij moeders langs. Om 9u al.
Maar nu eerst thuis rustigmet de poezen op schoot. Honden zijn al uitgelaten en gevoerd, die mogen even op de deel uitbuiken/opdrogen/elkaar vermaken.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mooi op tijd op bezoek. Ik was ook altijd zo vroeg b ij mijn moeder![]()
Wakker, kinderen naar school en dan ff een bakkie doen bji mijn moeder en dan verder met de dag
Morguh GG, krijg tegenwoordig van een maatje geen koffie meer.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG, krijg tegenwoordig van een maatje geen koffie meer.
wel eens met deze sluitpostquote:
Type foutje zie ik nu oeps ff aanpassenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
wel eens met deze sluitpost
Morguhquote:
Mooi plaatje op de vroege morgenquote:Op zondag 14 juni 2026 07:21 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Mijn schaapjes in het ochtendstrijklicht:
[ afbeelding ]
Ik heb alvast een uurtje gewandeld met drie honden, zo 's ochtends vroeg kom je dan mooi niemand tegen. Net op tijd want nu gaat 't regenen
Daar kan je wel goed vertoeven lijkt mijquote:
Jahoor, wel erg toeristisch maar prima voor een of twee weken.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan je wel goed vertoeven lijkt mij
Dat kan @Dotteke volgens mij wel doenquote:
Ga ik doenquote:Op donderdag 18 juni 2026 05:32 schreef _UserName_ het volgende:
Moggûh
[..]
Dat kan @:Dotteke volgens mij wel doen
Eerder stond bovenaan nog wel eens wie de mods zijn in het betreffende forum
Staat er ook welquote:Op donderdag 18 juni 2026 05:32 schreef _UserName_ het volgende:
Moggûh
[..]
Dat kan @:Dotteke volgens mij wel doen
Eerder stond bovenaan nog wel eens wie de mods zijn in het betreffende forum
Hey Chandler, plastick zak er om binden en met je arm omhoog onder de douche gaan staan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:00 schreef Chandler het volgende:
Moggel. Eerste keer niet douchen voor het werk in 10 jaar?want gips om linker pols.. lekker
Maar we hebben zin in de dag!
Helloquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag krijgen we weer heerlijk weer, eindelijk! 'k Weet dat veel mensen het drie keer niks vinden, maar mij maakt het gelukkiger.
Haiquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello
ZOals gewoonlijk zijn we het niet met elkaar eens![]()
Maar geniet er van Child, je kan je lol op de komende dagen
Doe dat maar lieverd. Ik blijf binnen, alles donker, de ventilators aanquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hai
Als wij het eens zijn met elkaar vallen Pasen en Pinksteren op één dag
Op dit gebied heb jij vaker je zin dan ikdus ik ga er zeker van genieten
Ja... van je longen snap ik wel... en in het donker zitten is ook niet fijn...quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe dat maar lieverd. Ik blijf binnen, alles donker, de ventilators aan
Ik merkte het gisteren al, de luchtvochtigheid is hoog en mijn longen varen die niet wel bij.
Morguhquote:
Ik doelde in het topic zelf, op laptop kon ik dat niet zo snel zien. Maar in ieder geval dank!quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat er ook wel
GC / [GC FB] Open for Feedback & reclame
Is ook niet erg, het is goed gekomenquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik doelde in het topic zelf, op laptop kon ik dat niet zo snel zien. Maar in ieder geval dank!
Yup, met de fiets..quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chandler, plastick zak er om binden en met je arm omhoog onder de douche gaan staan.
Zo deed ik het toen ik in het gips zat
Wat is er gebeurd, ben je gevallen?
O dat is minder, zeker met de komende hitte in gips zittenquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:38 schreef Chandler het volgende:
[..]
Yup, met de fiets..
KLB / Fiets en ik vallen om.. hoe dan?
En dus helaas toch gebroken.
Maar thanks voor de tip, ik moet straks nog douchen want ik had er deze ochtend voor het eerst in jaren geen zin in..
Wauw! Dat is een prachtige foto!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:21 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Rondje met de honden in de ochtend alweer gehad; het is mooi buiten.
[ afbeelding ]
Ik lees dit nu pas! Gips met dit weer, ughhhh! Succes!quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:00 schreef Chandler het volgende:
Moggel. Eerste keer niet douchen voor het werk in 10 jaar?want gips om linker pols.. lekker
Maar we hebben zin in de dag!
Wat een prachtige fotoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:22 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
En het is weer een fraai exemplaar hoor, hier. Kijk maar:
[ afbeelding ]
Een lekker vooruitzicht.quote:Op maandag 29 juni 2026 06:59 schreef Chandler het volgende:
Moggel. Laatste werkweek voor de zomervakantie!
Jouw foto's zijn zo prachtig mooi elke keerquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:24 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Ik laat 's ochtends onze schapen uit hun hok, op deze mooie ochtend stonden ze er dan zo bij.
Voor mij is het de laatste werkdag voor 10 dagen vrij.
Oooh dat doe je echt heel knap met telefoon. Als je een dure camera had zou ik het ook zo gelovenquote:Op donderdag 2 juli 2026 08:20 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[ afbeelding ]
@:childofthestars het zijn telefoonfoto's. Leuk om te horen dat je ze mooi vindt
Morguh, je kan ook zonder hondje wandelenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 06:07 schreef Chandler het volgende:
Goedemorgen!
Het is dat ik geen hondje meer heb anders zou ik ook lekker 's morgens wandelen en de mooiste foto's maken.
Maak er allemaal een mooie dag van!!
quote:
Ergens in het mooie Groningen, op welk 5km vanaf mijn huis!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]om wakker te worden
Waar staat dat zomerhuisje?
Voordeel is als je iets vergeten bent ben je er zo om het te halenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:19 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ergens in het mooie Groningen, op welk 5km vanaf mijn huis!
Klopt, al zou het wel fijn zijn als ik spoedig m'n douche daar weer werkend heb, dan kan ik gewoon lekker daar douchen!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is als je iets vergeten bent ben je er zo om het te halen![]()
Geniet ervan waar het ook staat als je het naar je zin in maakt dat toch niet uit.
quote:Op maandag 6 juli 2026 06:17 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen, het begin van een nieuwe week waar het weer flink warm gaat worden.
O dat is een beetje dom zou Maxima zeggenquote:Op maandag 6 juli 2026 06:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
GOedemorgen,
Vraag niet hoe het mis gegaan is, maar de wekker ging twee uur te vroeg![]()
[..]
vanaf zaterdag zegt mijn telefoon. Al kan dat anders zijn in het noorden... dat jullie eerder dan zaterdag de pias zijn
Valt mee de domheid. Normaal begin ik om zes uur te snoozen en sta tussen acht en half negen op. Alleen vandag geen tijd voor snoozen, maar wel vergeten de wekkers uit te zettenquote:Op maandag 6 juli 2026 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een beetje dom zou Maxima zeggen
Het wordt hier donderdag 28 dat is het begin en dan gaat het naar 29. dertig en twee en dertig ( mijn drie doet het niet goed meer)
O lekker, alleen ik heb niets met het noorden.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Valt mee de domheid. Normaal begin ik om zes uur te snoozen en sta tussen acht en half negen op. Alleen vandag geen tijd voor snoozen, maar wel vergeten de wekkers uit te zetten
Hier is het donderdag en vrijdag rond de drieëntwintig graden en pas vanaf zaterdag boven de vijfentwintig
Je zou naar het hoge noorden moeten emigreren
Sterkte meid
Goedemorgen!quote:Op maandag 6 juli 2026 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, alleen ik heb niets met het noorden.
Het is b ij jullie altijd wat koeler he.
Nou je bent in iedergeval op tijd wakker
Morguh Chandlerquote:Op maandag 6 juli 2026 08:00 schreef Chandler het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Het noorden heeft ruimte en rust...geen idee waar jij woont maar hier is het goed vertoeven, maar snap dat je niets met het noorden hebt, stiekem hoop ik dat dat voor heel veel mensen geld en ze hier weg blijven!
Morguhquote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:08 schreef Chandler het volgende:
Goedemorgen vandaag staat in het teken van vrienden helpen. Ga met een tijdelijk autoloze vriendin met haar en haar moeder naar het ziekenhuis (ik ben vervoer) en daarna langs een garage voor mogelijk haar nieuwe auto..
Leuk dagje voor de boeg dus!
Zeker, ik heb begrepen dat je daar vrienden voor bent en als je tijd hebt dit gewoon doetquote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Lief dat je dat doet met je vriendin en haar moeder.
Zeker zijn daar vrienden voorquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:47 schreef Chandler het volgende:
[..]
Zeker, ik heb begrepen dat je daar vrienden voor bent en als je tijd hebt dit gewoon doet
Maar was gezellig, leuk om haar moeder ook eens te hebben gezien en daarna heeft ze een waggie gekocht dus kan ze vanaf nu zelf weer toeren!!!
Dat absoluut, ik weet hoe het is als je werk niet om de hoek is en je auto laat je in de steek..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker zijn daar vrienden voor![]()
Lekker niet meer afhankelijk zijn van iemand om ergens naar toe gaan is wel fijn.
Ja, dat is geen pretje. Is dan wel een groot nadeel als je werk niet dicht bij huis isquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:57 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat absoluut, ik weet hoe het is als je werk niet om de hoek is en je auto laat je in de steek..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |