O lekker, alleen ik heb niets met het noorden.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Valt mee de domheid. Normaal begin ik om zes uur te snoozen en sta tussen acht en half negen op. Alleen vandag geen tijd voor snoozen, maar wel vergeten de wekkers uit te zetten
Hier is het donderdag en vrijdag rond de drieëntwintig graden en pas vanaf zaterdag boven de vijfentwintig
Je zou naar het hoge noorden moeten emigreren
Sterkte meid
Goedemorgen!quote:Op maandag 6 juli 2026 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, alleen ik heb niets met het noorden.
Het is b ij jullie altijd wat koeler he.
Nou je bent in iedergeval op tijd wakker
Morguh Chandlerquote:Op maandag 6 juli 2026 08:00 schreef Chandler het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Het noorden heeft ruimte en rust...geen idee waar jij woont maar hier is het goed vertoeven, maar snap dat je niets met het noorden hebt, stiekem hoop ik dat dat voor heel veel mensen geld en ze hier weg blijven!
Morguhquote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:08 schreef Chandler het volgende:
Goedemorgen vandaag staat in het teken van vrienden helpen. Ga met een tijdelijk autoloze vriendin met haar en haar moeder naar het ziekenhuis (ik ben vervoer) en daarna langs een garage voor mogelijk haar nieuwe auto..
Leuk dagje voor de boeg dus!
Zeker, ik heb begrepen dat je daar vrienden voor bent en als je tijd hebt dit gewoon doetquote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Lief dat je dat doet met je vriendin en haar moeder.
Zeker zijn daar vrienden voorquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:47 schreef Chandler het volgende:
[..]
Zeker, ik heb begrepen dat je daar vrienden voor bent en als je tijd hebt dit gewoon doet
Maar was gezellig, leuk om haar moeder ook eens te hebben gezien en daarna heeft ze een waggie gekocht dus kan ze vanaf nu zelf weer toeren!!!
Dat absoluut, ik weet hoe het is als je werk niet om de hoek is en je auto laat je in de steek..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker zijn daar vrienden voor![]()
Lekker niet meer afhankelijk zijn van iemand om ergens naar toe gaan is wel fijn.
Ja, dat is geen pretje. Is dan wel een groot nadeel als je werk niet dicht bij huis isquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:57 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat absoluut, ik weet hoe het is als je werk niet om de hoek is en je auto laat je in de steek..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |