Wat een prachtige fotoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:22 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
En het is weer een fraai exemplaar hoor, hier. Kijk maar:
[ afbeelding ]
Een lekker vooruitzicht.quote:Op maandag 29 juni 2026 06:59 schreef Chandler het volgende:
Moggel. Laatste werkweek voor de zomervakantie!
Jouw foto's zijn zo prachtig mooi elke keerquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:24 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Ik laat 's ochtends onze schapen uit hun hok, op deze mooie ochtend stonden ze er dan zo bij.
Voor mij is het de laatste werkdag voor 10 dagen vrij.
Oooh dat doe je echt heel knap met telefoon. Als je een dure camera had zou ik het ook zo gelovenquote:Op donderdag 2 juli 2026 08:20 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[ afbeelding ]
@:childofthestars het zijn telefoonfoto's. Leuk om te horen dat je ze mooi vindt
Morguh, je kan ook zonder hondje wandelenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 06:07 schreef Chandler het volgende:
Goedemorgen!
Het is dat ik geen hondje meer heb anders zou ik ook lekker 's morgens wandelen en de mooiste foto's maken.
Maak er allemaal een mooie dag van!!
quote:
Ergens in het mooie Groningen, op welk 5km vanaf mijn huis!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]om wakker te worden
Waar staat dat zomerhuisje?
Voordeel is als je iets vergeten bent ben je er zo om het te halenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:19 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ergens in het mooie Groningen, op welk 5km vanaf mijn huis!
Klopt, al zou het wel fijn zijn als ik spoedig m'n douche daar weer werkend heb, dan kan ik gewoon lekker daar douchen!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is als je iets vergeten bent ben je er zo om het te halen![]()
Geniet ervan waar het ook staat als je het naar je zin in maakt dat toch niet uit.
quote:Op maandag 6 juli 2026 06:17 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen, het begin van een nieuwe week waar het weer flink warm gaat worden.
O dat is een beetje dom zou Maxima zeggenquote:Op maandag 6 juli 2026 06:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
GOedemorgen,
Vraag niet hoe het mis gegaan is, maar de wekker ging twee uur te vroeg![]()
[..]
vanaf zaterdag zegt mijn telefoon. Al kan dat anders zijn in het noorden... dat jullie eerder dan zaterdag de pias zijn
Valt mee de domheid. Normaal begin ik om zes uur te snoozen en sta tussen acht en half negen op. Alleen vandag geen tijd voor snoozen, maar wel vergeten de wekkers uit te zettenquote:Op maandag 6 juli 2026 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een beetje dom zou Maxima zeggen
Het wordt hier donderdag 28 dat is het begin en dan gaat het naar 29. dertig en twee en dertig ( mijn drie doet het niet goed meer)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |