Dat is mooi op tijd op bezoek. Ik was ook altijd zo vroeg b ij mijn moederquote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:08 schreef sigme het volgende:
Ja hoi goedemorgen!
Vandaag bij moeders langs. Om 9u al.
Maar nu eerst thuis rustigmet de poezen op schoot. Honden zijn al uitgelaten en gevoerd, die mogen even op de deel uitbuiken/opdrogen/elkaar vermaken.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mooi op tijd op bezoek. Ik was ook altijd zo vroeg b ij mijn moeder![]()
Wakker, kinderen naar school en dan ff een bakkie doen bji mijn moeder en dan verder met de dag
Morguh GG, krijg tegenwoordig van een maatje geen koffie meer.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG, krijg tegenwoordig van een maatje geen koffie meer.
wel eens met deze sluitpostquote:
Type foutje zie ik nu oeps ff aanpassenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
wel eens met deze sluitpost
Morguhquote:
Mooi plaatje op de vroege morgenquote:Op zondag 14 juni 2026 07:21 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Mijn schaapjes in het ochtendstrijklicht:
[ afbeelding ]
Ik heb alvast een uurtje gewandeld met drie honden, zo 's ochtends vroeg kom je dan mooi niemand tegen. Net op tijd want nu gaat 't regenen
Daar kan je wel goed vertoeven lijkt mijquote:
Jahoor, wel erg toeristisch maar prima voor een of twee weken.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan je wel goed vertoeven lijkt mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |