SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:06 schreef sigme het volgende:
Mogge
Hond in deavondzon
[ afbeelding ]
Hond in de ochtendmist
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ga ik ook doen! Lekker chillen op de tuin!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Wat een korte nacht, nu maar iets van de dag maken
Heerlijk! Geniet ervanquote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:16 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ga ik ook doen! Lekker chillen op de tuin!
Mijn man! Kopje thee!quote:Op zondag 19 juli 2026 08:10 schreef Karzai het volgende:
Want that was kipsateh!
Moin, lekker weertje vandaag denk dat ik de auto even door de wasstraat ga halen om het saharazand eraf te spoelen van de afgelopen weken.
maar eerst rustig wakker worden met een kopje thee en een ontbijtje
De weken gaan snel hequote:
Hey GG tijd voor vakantie of voor jou nog niet?quote:Op maandag 20 juli 2026 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen, weer een nieuwe werkweek.
Ja toch wel, nu ook zo lekker vissen omdat m'n vriend om half 9 voor de deur stond..quote:Op maandag 20 juli 2026 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De weken gaan snel he
[..]
Hey GG tijd voor vakantie of voor jou nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |