Doe dat maar lieverd. Ik blijf binnen, alles donker, de ventilators aanquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hai
Als wij het eens zijn met elkaar vallen Pasen en Pinksteren op één dag
Op dit gebied heb jij vaker je zin dan ikdus ik ga er zeker van genieten
Ja... van je longen snap ik wel... en in het donker zitten is ook niet fijn...quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe dat maar lieverd. Ik blijf binnen, alles donker, de ventilators aan
Ik merkte het gisteren al, de luchtvochtigheid is hoog en mijn longen varen die niet wel bij.
Morguhquote:
Ik doelde in het topic zelf, op laptop kon ik dat niet zo snel zien. Maar in ieder geval dank!quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat er ook wel
GC / [GC FB] Open for Feedback & reclame
Is ook niet erg, het is goed gekomenquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik doelde in het topic zelf, op laptop kon ik dat niet zo snel zien. Maar in ieder geval dank!
Yup, met de fiets..quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chandler, plastick zak er om binden en met je arm omhoog onder de douche gaan staan.
Zo deed ik het toen ik in het gips zat
Wat is er gebeurd, ben je gevallen?
O dat is minder, zeker met de komende hitte in gips zittenquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:38 schreef Chandler het volgende:
[..]
Yup, met de fiets..
KLB / Fiets en ik vallen om.. hoe dan?
En dus helaas toch gebroken.
Maar thanks voor de tip, ik moet straks nog douchen want ik had er deze ochtend voor het eerst in jaren geen zin in..
Wauw! Dat is een prachtige foto!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:21 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Rondje met de honden in de ochtend alweer gehad; het is mooi buiten.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |