Moeten wij wat verzinnen voor je?quote:Op woensdag 15 juli 2026 07:20 schreef Chandler het volgende:
Moggel... vandaag niets op de planning... bah
Moeten nooit, maar jullie mogen met suggesties komen hoor. Al denk ik dat ik straks lekker de fiets pak naar de tuin en af en toe even de plomp spring!quote:
plantjes kopen bij een tuincentrumquote:Op woensdag 15 juli 2026 07:43 schreef Chandler het volgende:
[..]
Moeten nooit, maar jullie mogen met suggesties komen hoor. Al denk ik dat ik straks lekker de fiets pak naar de tuin en af en toe even de plomp spring!
Ik mag 6 weken niet zwemmen nuquote:Op woensdag 15 juli 2026 07:43 schreef Chandler het volgende:
[..]
Moeten nooit, maar jullie mogen met suggesties komen hoor. Al denk ik dat ik straks lekker de fiets pak naar de tuin en af en toe even de plomp spring!
Leuk idee, moet nog wel wat potgrond halen...quote:
Leuk idee, moet nog wel wat potgrond halen...quote:
Sterkte met je herstel!quote:Op woensdag 15 juli 2026 07:45 schreef vosss het volgende:
Operatie ging goed gisteren. Met alleen paracetamollen goed uit te houden daarna. Dat was na de 3de operatie wel anders
Zo verband eraf en schoonmaken en starten met 4 weken verschillende oogdruppels.
Goedemorgen!
Dankje! Dat herstelt niet meer. Ik heb vanaf 2 september in de onzekerheid gezeten daarover of en in welke mate dat nog zou herstellen. Nu is onlangs gebleken dat er nog een ooginfarct overheen gekomen is bovenop die 3 netvliesloslatingen waardoor het centrum zicht eigenlijk niet meer werkbaar is en dat ook niet meer wordt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Voss, heerlijke vent, succes met het herstel van je zicht!
Nou! 👻quote:Op donderdag 16 juli 2026 07:31 schreef Chandler het volgende:
Goedemorgen! We hebben er zin in vandaag!
That's the spirit!!!quote:Op donderdag 16 juli 2026 07:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou! 👻
Kopje koffie is achter de kiezen. ☕️
Eerste dosis oogdruppels zitten er weer in 🥹
Zo ontbijtje eten 🍽
En dan wat painkillers achterover slaan 💊
Dan kan ik er voorlopig tegenaan.🔋
Goedemorgen! 🤓
Dat zijn geen leuke berichten Vosss, die wil je liever niet horen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje! Dat herstelt niet meer. Ik heb vanaf 2 september in de onzekerheid gezeten daarover of en in welke mate dat nog zou herstellen. Nu is onlangs gebleken dat er nog een ooginfarct overheen gekomen is bovenop die 3 netvliesloslatingen waardoor het centrum zicht eigenlijk niet meer werkbaar is en dat ook niet meer wordt.
Het perifere zicht zal naar verwachting wel wat verbeteren nadat gisteren de olie, waarmee mijn oogbol sinds 16 oktober gevuld was, eruit gehaald is.
Dus helaas niet het resultaat wat ik zo lang op gehoopt had te horen, maar wel duidelijkheid.![]()
Dat helpt wel om er berusting in te vinden.
Dus met die visuele beperking leer ik wel omgaan straks. Eerst het lichamelijk herstel van deze 4de operatie.
Maar evengoed bedankt voor de beterschapswensen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |