mogguhquote:Op woensdag 22 juli 2026 06:58 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, ben aan het mijmeren over alweer een volgende vakantie, een paar dagen Cairo lijkt mij wel wat
[ afbeelding ]
Hoi Vosss, hoe is het gegaan bij de dokter, ik hoop dat er niet iets blijvends is beschadigd?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 08:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje. Zometeen wèèr naar de spoed met mijn oog. Welgeteld 1 dag, na sinds 2 september vorig jaar in volstrekte onduidelijkheid gezeten te hebben over wat mijn restzicht gaat zijn kunnen denken ok ok, hier ben ik niet heel ontevreden over en hoewel lezen niet meer kan is er wel nog iets van enige scherpte waarneembaar in de verte. Nice.
1 dag.
Tot gisteren in een onbewaakt ogenblik terwijl ik de hond heel even vast heb omdat mijn vrouw de auto ff van de lader aan het halen was dat beest ineens finaal uit z'n stekker gaat op een andere hond. Dus, trekken, krachtzetten, bukken, hurken alles wat niet mag zo nog geen week na de 4de operatie.
En meteen daarna zie ik alles veel heel veel minder. Vergelijkbaar als toen de olie er nog in zat. Fijn dit. Gebeld, maarja was al tegen vijven dus kom morgenvroeg maar.
Afgelopen nacht ineens allemaal blauwe golvende gloed in het midden van mijn zicht met ogen open en dicht, nu als ik in een verlichte ruimte sta zie ik alles met dat oog roze als ik mijn ogen dicht heb.
Waarschijnlijk een bloeding als ik internet mag geloven. Echt top dit.
En ik zat eindelijk zo lekker erin weer eens en nu dit. 9 maanden en dan 1 dag (en ook nog maar half, want luchtbel in mn oog waar ik overheen moet kijken) tevreden kunnen zijn met het zicht waar ik het de rest van mn leven mee moet gaan doen en dan meteen daags erna dit eroverheen. En volgens internet zijn de prognoses niet heel goed qua wat nog terug kan komen.
Godverdomme man. Ik kan letterlijk wel janken nu.
lijkt mij ook wel, een hotel boek je daar al voor onder de 50 euro per nacht, en ik wil dat nieuwe oudheidkundig museum wel eens bezoeken.quote:
Goedemorgen! Dank voor het vragen. Ik had gisteren nog een update geplaatst hierboven.quote:Op woensdag 22 juli 2026 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Vosss, hoe is het gegaan bij de dokter, ik hoop dat er niet iets blijvends is beschadigd?
Oeps over het hoofd gezien, ik zeg goedemorgen en scrol gelijk door naar jou postquote:Op woensdag 22 juli 2026 08:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Goedemorgen! Dank voor het vragen. Ik had gisteren nog een update geplaatst hierboven.
TL;DR: ze konden niets vinden.
Anyway, ik probeer er vandaag maar weer wat van te maken.
Zeker. Vooral ook omdat men geen oorzaak kon vinden. Maargoed. Dat dat oog nooit meer 100% zou worden wist ik op voorhand al. Alleen klote dat je 9 maanden uitkijkt naar het moment van eindelijk duidelijkheid en dat je dan 1 dag denkt hey dit valt me niet tegen en dat het dan daags erna toch tegen blijkt te vallen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps over het hoofd gezien, ik zeg goedemorgen en scrol gelijk door naar jou post
Fijn dat het niets was. Maar even goed een vervelende geheel waar je mee te kampen hebt
Ja je ogen moeten wel in orde zijn als je aan het verkeer deelneemt.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker. Vooral ook omdat men geen oorzaak kon vinden. Maargoed. Dat dat oog nooit meer 100% zou worden wist ik op voorhand al. Alleen klote dat je 9 maanden uitkijkt naar het moment van eindelijk duidelijkheid en dat je dan 1 dag denkt hey dit valt me niet tegen en dat het dan daags erna toch tegen blijkt te vallen.
Maargoed, heel deze klotezooi heeft mij inmiddels wel geleerd om niet zo vlug meer te denken dat komt wel een keer. Want het kan zomaar ineens niet meer mogelijk zijn.
Zo dacht ik altijd dat motorrijbewijs komt ooit nog een keer. Nouja met een visuele handicap is dat wellicht niet het beste idee meer om te doen, dus ik ben nu al naar een Can Am Spyder F3 / RT Limited aan het eye-ballen.
Het is waarschijnlijk geen tijdelijke terugval.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je ogen moeten wel in orde zijn als je aan het verkeer deelneemt.
Er liggen altijd ergens anders wel weer dingen die je dan kan gaan doen.
Hadden ze trouwens een idee hoe lang deze terug val kan duren?
O dat is balen, ze denken dat de terug val blijvend is?quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk geen tijdelijke terugval.
En zelfs met 1 oog mag je deelnemen aan het verkeer hoor. Je moet met 2 ogen samen (of met 1 oog) een visus van 0,5 hebben en een horizontale kijkhoek van minimaal 120 graden.
Dat haal ik met gemak dankzij mijn goede oog, maar nu tijdelijk mag ik niet deelnemen aan het verkeer en dit moet ik ook aan het CBR gaan melden en die vragen toestemming/goedkeuring van een oogarts dat ik aan de voor Nederland gestelde voorwaarden voldoe.
Nouja dat beter is dan vooral mentaal he, lichamelijk kom ik de dag nog niet door zonder painkillers en het zicht wordt niet meer beter. Misschien nog slechter, Misschien ook niet, maar beter wordt het zeker niet. Maargoed, dat is wat het is en kan ik toch niks aan doen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:04 schreef Chandler het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Vandaag geen plannen!
En vosss fijn dat het beter gaat! Hopelijk vandaag nog beter!
Je kunt geen ijzer met handen breken zeg maar... het is wat het is maar vind het wel kut voor je.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dat beter is dan vooral mentaal he, lichamelijk kom ik de dag nog niet door zonder painkillers en het zicht wordt niet meer beter. Misschien nog slechter, Misschien ook niet, maar beter wordt het zeker niet. Maargoed, dat is wat het is en kan ik toch niks aan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |