quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:44 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Is dat dezelfde mevr. N.F. Dijkstra als in dit faillissementsdossier dat zich al 15 jaar voortsleept? Ik kan het nadrukkelijk zo niet bewijzen, maar wie hier wel in investeert zou er goed aan doen dit even na te kijken.Goede vondst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N.F. Dijkstra Holding b.v. zit/zat op de Ceresweg 29, dus er lijkt wel een verband: https://bedrijvenopdekaar(...)ding-bv-1443143.html
De gemeente ook niet, of ze moeten in twee jaar tijd van mening veranderd zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:17 schreef peterc het volgende:
[..]
Units zijn niet state of the art, maar met een pimp-verduurzamings-actie zeker weer goed courant. Zie zelf de woonbestemming niet zo snel komen,
De woz waarde is er dan alleen van B. De oppervlakte is daar anders tov kadaster 72 om 103. Edit, dat gaat om perceel tov objectquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:55 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Alle nullen stonden zo in het sms bericht van het kadaster. 🤔
Voor 16 en 16b samen zou het te weinig zijn lijkt me, maar wel raar dat 16b geen koopsom gaf.
Edit: toch maar een volledig koopsomoverzicht opgevraagd en ik twijfel - wonen met bedrijvigheid staat er, dus dan zou het om 16 + 16B gaan.
https://drive.google.com/(...)C-s/view?usp=sharing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:44 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Is dat dezelfde mevr. N.F. Dijkstra als in dit faillissementsdossier dat zich al 15 jaar voortsleept? Ik kan het nadrukkelijk zo niet bewijzen, maar wie hier wel in investeert zou er goed aan doen dit even na te kijken.Hier het laatste verslag in dat dossier. Onbehoorlijk bestuur, heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lekker figuur.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:57 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Hier het laatste verslag in dat dossier. Onbehoorlijk bestuur, heftig.
Lijkt me wel weer een leuke. Ik heb alleen de mail voor automatisch bevestigen nog niet binnen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:21 schreef Fredericm het volgende:
Wat vinden jullie van burgers and shake in hoofddorp bij HCN? Ook tweede hypotheek op woonhuis
Raar, ik wel (voor 100%). Al een tijdje.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:58 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Lijkt me wel weer een leuke. Ik heb alleen de mail voor automatisch bevestigen nog niet binnen.
Inderdaad raar. Ik had zelfs al gecheckt of mijn automatisch bevestigen misschien was verlopen, ook al was ik zeker dat dat niet zo was. Even afwachten nog en anders krijg ik morgenochtend vast wel een herinnering.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Raar, ik wel (voor 100%). Al een tijdje.
ik zie geen enkele info staan in de tekst of de EBI over de waarde van het onderpand en de hoogte van de 1e hypotheek, de hoogte van de 2e hypotheek enz. enz.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:21 schreef Fredericm het volgende:
Wat vinden jullie van burgers and shake in hoofddorp bij HCN? Ook tweede hypotheek op woonhuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gewoon in je spam?quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:13 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Inderdaad raar. Ik had zelfs al gecheckt of mijn automatisch bevestigen misschien was verlopen, ook al was ik zeker dat dat niet zo was. Even afwachten nog en anders krijg ik morgenochtend vast wel een herinnering.
Nope. Daarin alleen mailtjes dat mijn domein (XS4ALL) binnenkort verloopt of dat ik van een niet besteld pakketje custom duties moet betalen.quote:
Alleen een LTV, maar is deze obv WOZ of taxatiewaarde?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:01 schreef fok321 het volgende:
[..]
ik zie geen enkele info staan in de tekst of de EBI over de waarde van het onderpand en de hoogte van de 1e hypotheek, de hoogte van de 2e hypotheek enz. enz.
LTV 45-87%, voor een 2e hypotheek van ¤180k.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:46 schreef impact9 het volgende:
[..]
Alleen een LTV, maar is deze obv WOZ of taxatiewaarde?
quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:19 schreef Lezer8857 het volgende:
CCF Cucina Excellent
84 maanden 8%Lijkt mij goed voor een dubbele investering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:19 schreef Lezer8857 het volgende:
CCF Cucina Excellent
84 maanden 8%Zo nog even uitgebreid bekijken maar eerste indruk een toppertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook max meegenomen.
Edit: Als je naar zijn cijfers kijkt dan kan hij net zijn hoofd boven water houden. Allemaal super krapjes en daar blijkt de geboden rente wel uit. De zekerheden zijn daarentegen prima en mocht hij onverhoopt een beetje tegenwind hebben (wat zeker niet uit te sluiten is) zou het geld altijd terug moeten komen. De zekerheden, 2e hypotheek, zijn prima.
Hopelijk gaat het hem voor de wind dan is dit een win win projectje.
Inmiddels inderdaad vol.
[ Bericht 4% gewijzigd door Horsemen op 18-06-2026 21:24:58 (Doorgelezen ) ]
Lees ik daar nu dat de koopsom bijna 20 (!) keer de nettowinst is ?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:35 schreef impact9 het volgende:
https://www.collincrowdfund.nl/overname-essenka-b-v/
Weer nieuwe, leuk project.
Dergelijke bedrijfsovernames blijven wel altijd risicovol. Als ik de pitch door gescrold heb gaat hij dus naast de adviserende rol ook de installaties daadwerkelijk plaatsen wat voor hem natuurlijk een nieuwe tak van sport is maar ik ga er vanuit dat daarvoor de medewerkers in dienst zijn die e.e.a. onder de knie hebben. De winst van het over te nemen bedrijf is minimaal, echter het is een BV dus ik ga er vanuit dat hier het salaris voor de directie al vanaf is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:35 schreef impact9 het volgende:
https://www.collincrowdfund.nl/overname-essenka-b-v/
Weer nieuwe, leuk project.
De winst van het over te nemen bedrijf is minimaal, echter het is een BV dus ik ga er vanuit dat hier het salaris voor de directie al vanaf is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:31 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Lees ik daar nu dat de koopsom bijna 20 (!) keer de nettowinst is ?
Ja helder, maar zelfs dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:33 schreef Horsemen het volgende:
[..]
De winst van het over te nemen bedrijf is minimaal, echter het is een BV dus ik ga er vanuit dat hier het salaris voor de directie al vanaf is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |