abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 05:59:41 #1
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220955713


Roddelpraat elke woensdag 18:00 op YouTube




[ Bericht 0% gewijzigd door Watmoetjenou op 11-06-2026 05:12:37 ]
pi_220956650
Die beelden van dat meisje. :')

Ben blij dat niet alles nog te filmen was toen ik jong was.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220959954
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:53 schreef Discombobulate het volgende:
Die beelden van dat meisje. :')

Ben blij dat niet alles nog te filmen was toen ik jong was.


SCOOOOOOOOOOOOOOOOOP
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 19:06:04 #4
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220960136
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220961494
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:23 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

SCOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Prachtig dit juiceland.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220964441
Wat sneu voor Jan dat hij nu ook een tia heeft gehad net als Dennis
  vrijdag 5 juni 2026 @ 13:19:27 #7
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220965269
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:50 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Prachtig dit juiceland.
tiktok


@ChevyCaprice

"Het was en is mijn eigen verantwoordelijkheid dat ik alles film en op internet pleur maar nu graag dit doodzwijgen ajb"

:|W |:(

Wel mooi dat ze die pedovriend van haar op het eind ook nog half voor de bus gooit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Regilio_ op 05-06-2026 13:32:52 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220965367
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:19 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ tiktok ]

@:ChevyCaprice

"Het was en is mijn eigen verantwoordelijkheid dat ik alles film en op internet pleur maar nu graag dit doodzwijgen ajb"

:|W |:(

Wel mooi dat ze die pedovriend van haar op het eind ook nog half voor de bus gooit.
Wel lekker wijf zou naaien
  vrijdag 5 juni 2026 @ 13:52:31 #9
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220965497
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:19 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ tiktok ]

@:ChevyCaprice

"Het was en is mijn eigen verantwoordelijkheid dat ik alles film en op internet pleur maar nu graag dit doodzwijgen ajb"

:|W |:(

Wel mooi dat ze die pedovriend van haar op het eind ook nog half voor de bus gooit.
Há, ik wist dat het XTC was, Jan met zijn coke en keta _O- Maar wat een godvergeten slap geouwehoer joh en dat zo lang. Alles wordt 6x herhaald en het is wel duidelijk wie daar de broek aan heeft.

Was het overigens wel echt een verslaving? Want dat schijn je voor het leven te zijn en ook altijd drang hebben en risico op terugval. Volgens sommigen dan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:34 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wel lekker wijf zou naaien
Dat wel, maar zou er geen fatsoenlijk gesprekje voor aanknopen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 13:52:59 #10
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220965500
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:34 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wel lekker wijf zou naaien


Al die tattoo's :') :{
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220965576
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:52 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Al die tattoo's :') :{
Geen probleem. Kale kano genot
pi_220965803
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:52 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Al die tattoo's :') :{
Vind ik wel mooi, ook paar tradional dingen qua stijl. Dat blijft altijd mooi.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 14:54:19 #13
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220965832
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:52 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Al die tattoo's :') :{
Ik vind vooral wat ze aanheeft erg leuk.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220966093
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:19 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ tiktok ]

@:ChevyCaprice

"Het was en is mijn eigen verantwoordelijkheid dat ik alles film en op internet pleur maar nu graag dit doodzwijgen ajb"

Wel dapper dat ze dit vertelt terwijl haar vader naast haar zit
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2026 @ 19:17:31 #16
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221003569
Vind Lange Frans wel oprecht een leuke gast. Na dat coronagedoe dacht ik dat hij helemaal gek was geworden. Maar hij doet het toch leuk
  woensdag 10 juni 2026 @ 19:56:54 #17
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221003859
Zat Jan aan de coke ofzo? Sodeju man _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221005546
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:17 schreef Watmoetjenou het volgende:
Vind Lange Frans wel oprecht een leuke gast. Na dat coronagedoe dacht ik dat hij helemaal gek was geworden. Maar hij doet het toch leuk
Ik vind het zelfs een beetje jammer hoe ze hem er op aan pakken. Makkelijk scoren dit.
Die vrouw heeft zelfmoord gepleegd. En heeft bij hem in een Podcast gezeten.
Kan hij niks aan doen.

[ Bericht 8% gewijzigd door FreshFruit op 11-06-2026 04:26:45 ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 11 juni 2026 @ 08:25:22 #19
311340 J83
New kid, be nice
pi_221006073
Die Kees van der Spek-roast _O_
pi_221008089
Wel een mooie rage van Jan over Kees vd Spek en daarna die 3FM dame _O_
  Redactie Frontpage donderdag 11 juni 2026 @ 13:17:18 #21
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221008169
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:56 schreef Regilio_ het volgende:
Zat Jan aan de coke ofzo? Sodeju man _O-
Hij was wel erg aanwezig ja
  Redactie Frontpage donderdag 11 juni 2026 @ 13:17:53 #22
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221008174
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:00 schreef DrDentz het volgende:
Wel een mooie rage van Jan over Kees vd Spek en daarna die 3FM dame _O_
Kees is cool, maar hij moet niet over politiek beginnen
pi_221008649
Oh wist niet dat dat die robert van Sausje was. Die woont in Volendam toch ook? Vond die altijd heel raar overkomen in die videos van dat saus-mens. Zielig voor d'r dat ze teruggevlucht is naar china. Leek me aardige meid. Die gozer was dus altijd al creepy.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Redactie Frontpage donderdag 11 juni 2026 @ 14:25:34 #24
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221008758
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:16 schreef RipCity het volgende:
Oh wist niet dat dat die robert van Sausje was. Die woont in Volendam toch ook? Vond die altijd heel raar overkomen in die videos van dat saus-mens. Zielig voor d'r dat ze teruggevlucht is naar china. Leek me aardige meid. Die gozer was dus altijd al creepy.
Ik vind het ook een vreselijk enge man
  Redactie Frontpage donderdag 11 juni 2026 @ 20:03:40 #25
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221011225
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221014391
Was een leuke extra.
  Redactie Frontpage donderdag 11 juni 2026 @ 22:32:11 #27
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221014450
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:29 schreef potjecreme het volgende:
Was een leuke extra.
Nog niet eens gezien zelf. Maar vind de reguliere al lekker ouderwets
  zaterdag 13 juni 2026 @ 05:04:48 #28
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221025196
Ja Frans is een goede gast, Misschien dat Jan daarom wat drukker overkwam, je moet wel opboksen tegen De Lange. Bedankt weer voor de moeite @Watmoetjenou
Drop you like an ill, bad habit
pi_221025846
Volgende week Henk Kuipers :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221026276
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 09:38 schreef Discombobulate het volgende:
Volgende week Henk Kuipers :P
Nee die heeft een begrafenis. Keek je niet?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221026383
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:08 schreef RipCity het volgende:

[..]
Nee die heeft een begrafenis. Keek je niet?
Ik dacht dat ze dat zeiden dat ie volgende week zou komen. En de week daarna die achterlijke zanger.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221026398
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:17 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Hij was wel erg aanwezig ja
Is ie altijd als er een gast in het midden zit, dan wil Jan zich nogal overschreeuwen.

Desondanks is de chemie tussen Jan en Lange Frans er wel duidelijk, dat maakte het deze week top _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_221030880
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze dat zeiden dat ie volgende week zou komen. En de week daarna die achterlijke zanger.
Hij stuurde in de extra een voicebericht dat die niet kan komen vanwege begrafenis schoonvader
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221061063
Boer zoekt Vrouw - Roddelpraat editie _O-




Ik mag toch hopen dat Jan dit morgen even haarfijn afkraakt :D o|O
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Redactie Frontpage dinsdag 16 juni 2026 @ 15:05:42 #35
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221061206
Zou bijna denken dat hij is gehackt
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:25:06 #36
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221061928
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
Boer zoekt Vrouw - Roddelpraat editie _O-

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik mag toch hopen dat Jan dit morgen even haarfijn afkraakt :D o|O
Hij moet gewoon wat fatsoenlijke gesprekjes aanknopen, dan heeft hij zo beet.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221062095
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zou bijna denken dat hij is gehackt
Dit is wel typisch Dennis
  Redactie Frontpage dinsdag 16 juni 2026 @ 18:04:46 #38
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221062123
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:59 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dit is wel typisch Dennis
Te weinig spelfouten
pi_221062150
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:04 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Te weinig spelfouten
ChatGPT
pi_221066814
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
Boer zoekt Vrouw - Roddelpraat editie _O-

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik mag toch hopen dat Jan dit morgen even haarfijn afkraakt :D o|O
Ik snap echt werkelijk waar niet hoe hij om de zo veel tijd weer een nieuwe vriendin heeft.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Redactie Frontpage donderdag 18 juni 2026 @ 22:48:47 #42
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221083890
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221084034
Benieuwd wel eigenlijk hoeveel doodsbedreigingenen ze nu weer krijgen nav die hoofddoeken en grapjes erover _O-.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221085104
Die intro _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221121831
Halper ziet zichzelf nu echt als iemand die een Thais meisje red en een beter leven geeft wat beter voor ze is dan het leven wat ze daar nu leiden. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:03:25 #47
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221138068
Bekijk deze YouTube-video

WITTE MANNEN ACHTERIN DE BUS GRAAG *O*
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:04:58 #48
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221138084
Die downie, wtf joh :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221138589
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:04 schreef Regilio_ het volgende:
Die downie, wtf joh :')
Hij is alsnog minder stompzinnig dan Jan Priem.
pi_221138758
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:04 schreef Regilio_ het volgende:
Die downie, wtf joh :')
Dat verhaal met die date :') Dat kan echt niet
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:42:02 #51
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221138801
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat verhaal met die date :') Dat kan echt niet
Wat voor moeder is dat ook. Wtf.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')