quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:53 schreef Discombobulate het volgende:
Die beelden van dat meisje.
Ben blij dat niet alles nog te filmen was toen ik jong was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wel lekker wijf zou naaienquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:19 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
[ tiktok ]
@:ChevyCaprice
"Het was en is mijn eigen verantwoordelijkheid dat ik alles film en op internet pleur maar nu graag dit doodzwijgen ajb"
![]()
Wel mooi dat ze die pedovriend van haar op het eind ook nog half voor de bus gooit.
Há, ik wist dat het XTC was, Jan met zijn coke en ketaquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:19 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
[ tiktok ]
@:ChevyCaprice
"Het was en is mijn eigen verantwoordelijkheid dat ik alles film en op internet pleur maar nu graag dit doodzwijgen ajb"
![]()
Wel mooi dat ze die pedovriend van haar op het eind ook nog half voor de bus gooit.
Dat wel, maar zou er geen fatsoenlijk gesprekje voor aanknopen.quote:
Vind ik wel mooi, ook paar tradional dingen qua stijl. Dat blijft altijd mooi.quote:
Ik vind vooral wat ze aanheeft erg leuk.quote:
Wel dapper dat ze dit vertelt terwijl haar vader naast haar zitquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:19 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
[ tiktok ]
@:ChevyCaprice
"Het was en is mijn eigen verantwoordelijkheid dat ik alles film en op internet pleur maar nu graag dit doodzwijgen ajb"
Ik vind het zelfs een beetje jammer hoe ze hem er op aan pakken. Makkelijk scoren dit.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:17 schreef Watmoetjenou het volgende:
Vind Lange Frans wel oprecht een leuke gast. Na dat coronagedoe dacht ik dat hij helemaal gek was geworden. Maar hij doet het toch leuk
Kees is cool, maar hij moet niet over politiek beginnenquote:Op donderdag 11 juni 2026 13:00 schreef DrDentz het volgende:
Wel een mooie rage van Jan over Kees vd Spek en daarna die 3FM dame
Ik vind het ook een vreselijk enge manquote:Op donderdag 11 juni 2026 14:16 schreef RipCity het volgende:
Oh wist niet dat dat die robert van Sausje was. Die woont in Volendam toch ook? Vond die altijd heel raar overkomen in die videos van dat saus-mens. Zielig voor d'r dat ze teruggevlucht is naar china. Leek me aardige meid. Die gozer was dus altijd al creepy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die heeft een begrafenis. Keek je niet?quote:
Ik dacht dat ze dat zeiden dat ie volgende week zou komen. En de week daarna die achterlijke zanger.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee die heeft een begrafenis. Keek je niet?
Is ie altijd als er een gast in het midden zit, dan wil Jan zich nogal overschreeuwen.quote:
Hij stuurde in de extra een voicebericht dat die niet kan komen vanwege begrafenis schoonvaderquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat zeiden dat ie volgende week zou komen. En de week daarna die achterlijke zanger.
Hij moet gewoon wat fatsoenlijke gesprekjes aanknopen, dan heeft hij zo beet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
Boer zoekt Vrouw - Roddelpraat editie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat Jan dit morgen even haarfijn afkraakt![]()
Ik snap echt werkelijk waar niet hoe hij om de zo veel tijd weer een nieuwe vriendin heeft.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
Boer zoekt Vrouw - Roddelpraat editie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat Jan dit morgen even haarfijn afkraakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor moeder is dat ook. Wtf.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat verhaal met die dateDat kan echt niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |