Dat vind ik geen leuke opmerking want jij weet hoe dat zit.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze ook een keer opbrengen dat ie ooit voor t geld naar Talpa is gegaan
Dat is hun modus operandi.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:53 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja maar begint een beetje kinderachtig te worden
Pohhh Helga waar blijven de beeldenquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:13 schreef Regilio_ het volgende:
Wel benieuwd naar Helga van Leur.
Altijd wel geweten dat die er pap van lust.
Wel opmerkelijk dat ie dan altijd zo in de kramp schiet als iemand er over dreigt te beginnen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wilfred heeft kennelijk gewoon een open relatie, anders had ie wel in een hotel afgesproken.
Om het nou elke week weer opnieuw te gaan behandelen vind ik ook niet zo nodig.
Maakt roddelpraat in elk geval niet leuker.
Ik hou mij ook aanbevolen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:13 schreef Regilio_ het volgende:
Ik hoor het net idd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:13 schreef Regilio_ het volgende:
Ik heb daar vreselijk om gelachenquote:Op donderdag 16 juli 2026 15:21 schreef Discombobulate het volgende:
Dat prank callen moeten ze vaker doen.
Sinds de beelden van tante Patries die werd onder gezeken zou ze wel kunnen bedenken dat het niet handig om eea op beeld vast te leggen als bekende(re) NL'er zou ik denken.quote:
Ik ga zsm kijken iig als de extra online is.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:34 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Sinds de beelden van tante Patries die werd onder gezeken zou ze wel kunnen bedenken dat het niet handig om eea op beeld vast te leggen als bekende(re) NL'er zou ik denken.
Je ziet haar met een streep zaad op haar gezicht. Niet heel boeiend imo.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ga zsm kijken iig als de extra online is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer eerst maar eens een zin foutloos te typen voordat je neerkijkt op mensen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:13 schreef Makamba_ het volgende:
Ik kijk echt heel erg nee op mensen die Roddelpraat kijken en volgen.
Dat jullie het weten.
Je bent een lieve jongenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:13 schreef Makamba_ het volgende:
Ik kijk echt heel erg nee op mensen die Roddelpraat kijken en volgen.
Dat jullie het weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |