Sorry hoor, maar als je dit wekelijks openbaar in een café doet dan zoek je het ook opquote:Op woensdag 22 juli 2026 18:54 schreef Regilio_ het volgende:
Triest hoe ze nu alles op alles zetten om Wilfred zijn huwelijk kapot te maken.
Precies.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:23 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je dit wekelijks openbaar in een café doet dan zoek je het ook op
Uiteraard, maar hoe ze het nu opblazen voor wat views zegt (wederom) genoeg over de heren zelf.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:23 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je dit wekelijks openbaar in een café doet dan zoek je het ook op
Dit was samen met vorige week niet de eerste keer hequote:Op woensdag 22 juli 2026 19:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hoe ze het nu opblazen voor wat views zegt (wederom) genoeg over de heren zelf.
Nou hij geeft haar een kusje. Diezelfde avond nog als op die eerdere beelden. Tis wat.
Weet ik. Gaat me meer om het genoegen wat eraf spat om zijn huwelijk kapot te maken. Uiteraard is het ook Wilfred zijn eigen schuld, dat staat buiten kijf.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dit was samen met vorige week niet de eerste keer he
quote:Jan altijd met z'n grote mond als iemand iets vies aan minderjarige meiden vraagt of suggereert en kijk hem nu 😅 wat is het toch een ongelofelijke hypocriet. Thijs Römer den 2e
quote:Hey Jan, stel je dit soort vragen ook aan de vriendinnetjes van je dochter?
Wat nou raak, 16 is gewoon legaal, al is het wat viezig.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:40 schreef Regilio_ het volgende:
Bij de COMMANTS zitten ook wel wat rake opmerkingen over Jantje op de Zwarte Cross:
[..]
[..]
Jeetje man, ik zeg gewoon wat ik er van vindquote:Op woensdag 22 juli 2026 19:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat nou raak, 16 is gewoon legaal, al is het wat viezig.
En dat vergelijken met Thijs Römer. Dan ben je wel erg achterlijk.
Maar kennelijk haat je roddelpraat, dus kijk dan lekker niet, net als dat ik niet naar Lubach kijk
Vond je dat ook van het huwelijk van Charley Luske?quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:54 schreef Regilio_ het volgende:
Triest hoe ze nu alles op alles zetten om Wilfred zijn huwelijk kapot te maken.
Staat me nog maar heel vaag iets van bij, dus kan ik zo geen mening over geven.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vond je dat ook van het huwelijk van Charley Luske?
Je weet als BN'er dat je leven onder een gigantisch vergrootglas zit.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Weet ik. Gaat me meer om het genoegen wat eraf spat om zijn huwelijk kapot te maken. Uiteraard is het ook Wilfred zijn eigen schuld, dat staat buiten kijf.
Jij hebt die commants toch niet geschreven. Daar had ik het overquote:Op woensdag 22 juli 2026 19:54 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jeetje man, ik zeg gewoon wat ik er van vind. Dat heb je op een forum hè. Hoef je niet gelijk zo opgefokt te doen.
Die heb ik niet geschreven nee.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Jij hebt die commants toch niet geschreven. Daar had ik het over
Ja dat zei ik ook idd.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je weet als BN'er dat je leven onder een gigantisch vergrootglas zit.
Alleen hierom kijk ik al uit naar de aflevering. Gaat wel pas zaterdag worden vrees ik, of misschien in delen 's ochtends voor mijn werk.quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:29 schreef J83 het volgende:
Telefoongesprek met papa Marcelleke was weer epic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aankomende 2 weken niet zeiden ze volgens mijquote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:39 schreef Discombobulate het volgende:
Aankomende week dus geen RP ivm vakantie?
Johan Pieters die de cupmaat van vrouwelijke bezoekers mag gaan raden geeft in zekere zin een indicatie van het niveauquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:46 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Aankomende 2 weken niet zeiden ze volgens mij
Alleen Zwarte Cross aflevering. Maar als die zo tegenvalt als de Thailand trip sla ik die even over..
Leuk maar gooi er een stuiver in en het wordt een grote monoloogquote:Op zondag 26 juli 2026 09:20 schreef WethouderHekking het volgende:
Jan aan de wandel met met Kimberley rondom het prachtige Bergen. Het Asterix dorp wat nog niet gevallen is, waar Nederland nog Nederland is zonder jengelende moskees en intimiderende 'jongeren' op fatbikes.
Bekijk deze YouTube-video
Waarom zegt Jan 'ja' op een video met elk nietszeggend persoon dat een Youtube kanaaltje begint?quote:Op zondag 26 juli 2026 09:20 schreef WethouderHekking het volgende:
Jan aan de wandel met met Kimberley rondom het prachtige Bergen. Het Asterix dorp wat nog niet gevallen is, waar Nederland nog Nederland is zonder jengelende moskees en intimiderende 'jongeren' op fatbikes.
Bekijk deze YouTube-video
Heeft ie wat beters te doen dan? Plus and het de nietszeggende personen iets kan betekenen dan waarom niet? Niet iedereen is zo zuurquote:Op maandag 27 juli 2026 00:38 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Waarom zegt Jan 'ja' op een video met elk nietszeggend persoon dat een Youtube kanaaltje begint?
Dat siert hem toch wel? Hij is graag aan het woord, maar sluit niet uit dat Jantje zo iemand ook gewoon graag wil helpen. Grote bek, klein hartje.quote:Op maandag 27 juli 2026 00:38 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Waarom zegt Jan 'ja' op een video met elk nietszeggend persoon dat een Youtube kanaaltje begint?
Omdat ie aandachtsgeil is. Bij De Nieuwe Wereld zitten vind ie ook geweldig. Moet je maar eens terugkijken hoe hij zich dan gedraagt.quote:Op maandag 27 juli 2026 00:38 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |