SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Ja, maar jij kijkt er nu (naar ik aanneem) nuchter naar op een donderdagavond. Als je daar al met een mindset om plezier te maken naartoe gaat + zelf ook drinkt is het wel anders. Ik ben er inmiddels te oud voor, maar had dit toen ik 20 was misschien wel leuk gevondenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:47 schreef Discombobulate het volgende:
Is toch verschrikkelijk om te zijn, zo'n festival, tussen al die dronken mensen.
Ik ben er ook te oud voor denk ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:01 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja, maar jij kijkt er nu (naar ik aanneem) nuchter naar op een donderdagavond. Als je daar al met een mindset om plezier te maken naartoe gaat + zelf ook drinkt is het wel anders. Ik ben er inmiddels te oud voor, maar had dit toen ik 20 was misschien wel leuk gevonden
Als je zelf ook dronken bent en er zijn leuke bandjes en het is mooi weer is het best leukquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:47 schreef Discombobulate het volgende:
Is toch verschrikkelijk om te zijn, zo'n festival, tussen al die dronken mensen.
Oh had niet door dat deze post niet zichtbaar was. Artikel van Chris Klomp over Jan.quote:
Gaat binnenkort naar god. Erg mooi.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Oh had niet door dat deze post niet zichtbaar was. Artikel van Chris Klomp over Jan.
https://chrisklomp.nl/jan-roos-strafbaar-seksueel-roofdier/
Chris klomp zal door niemand gemist wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Oh had niet door dat deze post niet zichtbaar was. Artikel van Chris Klomp over Jan.
https://chrisklomp.nl/jan-roos-strafbaar-seksueel-roofdier/
Is terminaal. Erg mooi.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Chris klomp zal door niemand gemist worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |