abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2026 @ 17:22:37 #151
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221465706
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2026 19:40 schreef Regilio_ het volgende:
Bij de COMMANTS zitten ook wel wat rake opmerkingen over Jantje op de Zwarte Cross:
[..]
[..]

Dit is wel heel treurig ja.

twitter
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2026 @ 18:48:11 #152
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221466177
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221468518
Dit is echt weer een pareltje in de categorie Thailand-serie. In no time al toegeven dat het vreselijk is :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_221470081
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:14 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is echt weer een pareltje in de categorie Thailand-serie. In no time al toegeven dat het vreselijk is :') _O-
Ik vond het op bepaalde momenten wel leuk eigenlijk, op andere weer niet. Jan was echt boos op de jongen, hij sloeg hem bijna echt op z'n bek. (17:15) _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221470969
Vond het wel vermakelijk idd.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221471042
Na 5 minuten komt Jan een persoon van kleur tegen en zegt. "Och kijk eens wat we daar hebben. Niet te geloven" om daarna te zeggen dat iedereen welkom is en begint ie over diversiteit.

Ja, dan weet je al dat het een behoorlijk kansloze serie gaat worden :')
pi_221471236
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 09:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik vond het op bepaalde momenten wel leuk eigenlijk, op andere weer niet. Jan was echt boos op de jongen, hij sloeg hem bijna echt op z'n bek. (17:15) _O-
Maar dat is precies waarom vergelijkbare Powned-items maar een minuut of vier duren, daar halen alleen de sterkste en leukste fragmenten de edit. Hier lijkt het wel alsof elk gesprekje in de aflevering terecht is gekomen, waardoor de balans gaat van "leuk moment" tot "waar slaat dit op?". En dan zijn het camerawerk van Klaus met z'n telefoon en de geluidskwaliteit van de micro's ook niet om over naar huis te schrijven :X
pi_221481395
twitter
pi_221481549
Zag ook mensen eisen dat Zwarte Cross dit ging veroordelen. Zo niet dan waren ze net zo slecht!!!!?
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 18:22:22 #160
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221481566
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 17:47 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
kansloze smeerlappen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221481605
quote:

[..]
Jan kan zo enorm slecht tegen alcohol. Krijgt snel een kwade dronk. Ook wel wat hypocriet om kwaad te worden op die gast omdat ie zei dat Jan zwanger leek terwijl laatstgenoemde ongeveer iedereen lelijk genoemd heeft _O-.

Over hypocriet gesproken, als iemand net zo tegen de dochter van Jan gesproken had als ie zelf tegen die meiden deed dan was ie (terecht) gek geworden. Flinke misser dit.

[ Bericht 0% gewijzigd door ISVV op 01-08-2026 18:39:50 ]
  zondag 2 augustus 2026 @ 08:40:58 #162
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221484392
Satire mensen, Fophef, Woordkunstenaar

Wel mooi om te zien dat iedereen waar Jan altijd tegenaan schopt hoog van de toren blaast. En dat allemaal over een paar opmerkingen in het openbaar, zichtbaar voor de hele wereld, met het doel om te shockeren en aandacht te krijgen.

Ik vind de opmerkingen smakeloos, leeg en verre van grappig en wat mij betreft blijven ze ver van dit soort humor danwel aandacht vragen.. Maar om nu gelijk te gaan eisen van organisaties dat ze er afstand van doen of met een statement komen is toch ook om te gillen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221485296
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 17:47 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Dat krijg je er van als je gaat zuipen en dan een item gaat maken.
pi_221485299
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 18:31 schreef ISVV het volgende:

[..]
Jan kan zo enorm slecht tegen alcohol. Krijgt snel een kwade dronk. Ook wel wat hypocriet om kwaad te worden op die gast omdat ie zei dat Jan zwanger leek terwijl laatstgenoemde ongeveer iedereen lelijk genoemd heeft _O-.

Over hypocriet gesproken, als iemand net zo tegen de dochter van Jan gesproken had als ie zelf tegen die meiden deed dan was ie (terecht) gek geworden. Flinke misser dit.
Het verbaasd mij niet hoor. Ik blijf lekker kijken, maar snap de ophef heel goed. Ze hoeven niet gecancelled te worden.
pi_221485855
Het was waarschijnlijk nooit zo groot geworden als Directeurtje Dennis dat fragment niet had losgeknipt en als 'preview' op de socials had geflikkerd. Die gozer houdt van ophef en opruiing (AP, Oerpraat etc) maar heeft het verstandelijk vermogen van een dooie doperwt om te beseffen dat dit in hun gezicht ontploft. Al vind ik de collectieve reactie van al die überlinksche deugkneusjes ook wel humoristisch hoor, om hier als een kudde hyena's op te duiken en moord en brand te schreeuwen. Was toen ook met die kaarsrel rond Derksen en VI, toen Arie Boomsma of all people opriep dat adverteerders en sponsoren het programma moesten boycotten :')

De enigen die hier écht een oordeel over mogen vellen, in mijn ogen toch, zijn die meiden zelf en hun ouders.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 18:31 schreef ISVV het volgende:

[..]

En voor de rest onderschrijf ik dit volledig.
pi_221486885
Familie minderjarig meisje overweegt aangifte na seksuele opmerkingen RoddelPraat

https://www.nu.nl/media/6(...)gen-roddelpraat.html
pi_221486991
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 15:41 schreef Zipportal het volgende:
Familie minderjarig meisje overweegt aangifte na seksuele opmerkingen RoddelPraat

Het OM staat al handenwrijvend te trappelen van ongeduld :s)

Eén probleem is wel dat Jan zich in dit geval niet meer kan beroepen op 'satire'. Hooguit dat hij met de eerste opmerking "dat mag van de wet" doelde op de twijfelachtige voorkeur van Dennis voor bedpartners, maar het valt niet snel goed te praten. Zeker niet in het licht dat hij eerder fel tekeer ging tegen de Thijs Römers van deze wereld.
pi_221487406
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 15:41 schreef Zipportal het volgende:

Het is dat het op beeld gekomen is, als dat niet gebeurd was was er niks aan de hand. Dit is typisch weer media.

Edit: Nvm, zeg je zelf ook een post eerder.
  zondag 2 augustus 2026 @ 19:45:06 #169
510771 Redlipslayd
Lippenstiftjunk
pi_221488487
Echt belachelijk dat de Shownieuws en RTL Boulevard's van dit land geen woord hebben toegewijd aan die beelden van viezerikje Wilfred. Het lijkt wel alsof hij ze het zwijgen heeft opgelegd. Ik heb er nog niets over gezien of gehoord op tv.

Kontelikker Johan Derksen die dit dan ''vriendschap'' noemt terwijl hij gewoon een ander wijf loopt af te lebberen. Wilfred Gene heeft hem onder de duim en hij moet het niet wagen om zich hierover uit te spreken. En bizar ook dat dat wijf Lily ook gewoon bij hem blijft alsof er niets aan de hand is. :') |:(
Page not found.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 2 augustus 2026 @ 22:09:16 #170
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221489337
Wat een ophef weer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221490776
Heel woke links nl zit elke week te wachten op een fragment van Derksen of RoddelPraat waar ze mee aan de haal kunnen gaan. Fophef. Over week is t weer iets anders
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221494061
Wat een heerlijke vrouw die Helga van Leur. Iemand meer info over de vriend van haar zoon met wie ze het gedaan heeft?
pi_221494731
quote:

[..]
Hoe hij ook ruzie krijgt met random dronken lui, lol
pi_221496212
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 18:31 schreef mwnno123 het volgende:
Wat een heerlijke vrouw die Helga van Leur. Iemand meer info over de vriend van haar zoon met wie ze het gedaan heeft?
:')
pi_221496244
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 17:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit is wel heel treurig ja.

[ x ]
_O- _O-

16 is gewoon legaal, mensen moeten niet zo janken :)
blablablabla
pi_221499783
Jan schiet in een eerste reactie op de ophef direct weer in de slappe verdediging. Ik snap het deels, maar soms de weg van de minste weerstand (in dit geval gewoon sorry zeggen) net iets slimmer, denk ik.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')