Ik dacht dat ze dat zeiden dat ie volgende week zou komen. En de week daarna die achterlijke zanger.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee die heeft een begrafenis. Keek je niet?
Is ie altijd als er een gast in het midden zit, dan wil Jan zich nogal overschreeuwen.quote:
Hij stuurde in de extra een voicebericht dat die niet kan komen vanwege begrafenis schoonvaderquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat zeiden dat ie volgende week zou komen. En de week daarna die achterlijke zanger.
Hij moet gewoon wat fatsoenlijke gesprekjes aanknopen, dan heeft hij zo beet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
Boer zoekt Vrouw - Roddelpraat editie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat Jan dit morgen even haarfijn afkraakt![]()
Ik snap echt werkelijk waar niet hoe hij om de zo veel tijd weer een nieuwe vriendin heeft.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
Boer zoekt Vrouw - Roddelpraat editie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat Jan dit morgen even haarfijn afkraakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor moeder is dat ook. Wtf.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat verhaal met die dateDat kan echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door marcel.de op 25-06-2026 18:43:18 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:17 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer gaan ze naar het WK in Amerika?
quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:37 schreef marcel.de het volgende:
Dat was ook wel een een Dennis actie.. Zeer domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |