Wat voor moeder is dat ook. Wtf.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat verhaal met die dateDat kan echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door marcel.de op 25-06-2026 18:43:18 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:17 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer gaan ze naar het WK in Amerika?
quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:37 schreef marcel.de het volgende:
Dat was ook wel een een Dennis actie.. Zeer domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was erg mooi ja.quote:
Oef, dit was geen goede aflevering.quote:
Met andere dingen vind ik hem dik prima. Dacht kan wel leuke gast zijn, maar past er dus niet bij.quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:50 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vraag me ook af waarom Dennieboy denkt dat Henk Kuipers een leuke gast kan zijn en niet van tevoren even checkt of hij wel aansluiting heeft met format en inhoud. Ongemakkelijke content kan leuk zijn, maar in dit geval slaat het volledig dood.
Lijkt wel een profvoetballer hoe aso hij met vrouwen omgaat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:57 schreef J83 het volgende:
Dennis krijgt de dames wel in bed he? Daarna met naam én foto/video in Roddelpraat
En het kaasboertje binnenkort als gast, die aflevering gaat geniaal worden
Ze betalen hun gasten volgens mij helemaal niets, hoogstens reiskosten.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:08 schreef pmponer het volgende:
Dit is geen nieuws, dit is niks. Dit is ...
Henk, waarom zit je daar dan.
Ofwel, hoeveel betaald Roddelpraat aan hun gasten?
Waarom zou Henk daar dan gaan zitten?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:48 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ze betalen hun gasten volgens mij helemaal niets, hoogstens reiskosten.
Henk is aandachtsgeil.quote:
Zag het ook ja. Blijkbaar succesvol auteursrechtenclaim gedaan lijkt het.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:10 schreef Discombobulate het volgende:
Halper's filmpjes staan niet meer op Telegram?
Het rectificatieblokje vind ik erg geslaagd.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:48 schreef pmponer het volgende:
Ja Klaus doet het zeer goed, moet er vaak om lachen.
Marcelleke lekker bezig, geen woorden maar daden.
Dat doen ze bij Wilfriet natuurlijk bewust.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wilfred heeft kennelijk gewoon een open relatie, anders had ie wel in een hotel afgesproken.
Om het nou elke week weer opnieuw te gaan behandelen vind ik ook niet zo nodig.
Maakt roddelpraat in elk geval niet leuker.
True, gewoon zogenaamde 'scoops' blijven brengen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wilfred heeft kennelijk gewoon een open relatie, anders had ie wel in een hotel afgesproken.
Om het nou elke week weer opnieuw te gaan behandelen vind ik ook niet zo nodig.
Maakt roddelpraat in elk geval niet leuker.
Misschien kunnen ze ook een keer opbrengen dat ie ooit voor t geld naar Talpa is gegaanquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doen ze bij Wilfriet natuurlijk bewust.
Ja maar begint een beetje kinderachtig te wordenquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doen ze bij Wilfriet natuurlijk bewust.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |