Nederland - Tunesië staat in de agenda. En de pot diep in de nacht van 11 juli.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zie jou uiteraard bij een van de nacht potjes.
Hielden Van Dijk en Van Hecke het achterin maar eens een wedstrijd dicht.quote:
Pepsi Max is de lekkere tochquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pepsi die ik laatst bij AH in de aanbieding gekocht heb omdat het zo goedkoop was.
Nu al spijt van want zelfs in "gewone" Pepsi zit blijkbaar zoetstof waardoor er zo'n gore nasmaak aan zit.
Achterlijk gedoe.
Gauw opmaken dus en nooit meer naar kijken verder.
Nederland - Tunesie behoor je gewoon in de kroeg te kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland - Tunesië staat in de agenda. En de pot diep in de nacht van 11 juli.
Daar zit volgens mij helemaal geen suiker in, dat is helemaal kut.quote:
Geen fan van in de kroeg kijken eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland - Tunesie behoor je gewoon in de kroeg te kijken.
Stukje autismequote:Op woensdag 3 juni 2026 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen fan van in de kroeg kijken eigenlijk.
Ik vertrouw mezelf dan ook niet meerquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die Pepsi drinken moet je niet vertrouwen
Wellicht helpt rum?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pepsi die ik laatst bij AH in de aanbieding gekocht heb omdat het zo goedkoop was.
Nu al spijt van want zelfs in "gewone" Pepsi zit blijkbaar zoetstof waardoor er zo'n gore nasmaak aan zit.
Achterlijk gedoe.
Gauw opmaken dus en nooit meer naar kijken verder.
Kutkroeg in Eindhoven?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen fan van in de kroeg kijken eigenlijk.
De laatste wedstrijd van Nederland in de poule zit ik op de TT camping, genotquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland - Tunesie behoor je gewoon in de kroeg te kijken.
Je ziet dan geen reet van de wedstrijd. Kijk liever gewoon met vrienden ofzoquote:
Vrijdag zal ik ook proberen te halenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:08 schreef Coco het volgende:
Overigens heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat ons aller @:maxi-mus gaat zorgen voor de klassieke fok! WK pool.
Prognose is: vrijdag beschikbaar.
Margriet Hermans zag dat niet zitten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrijdag zal ik ook proberen te halen
Dat wordt vast een leuke pot daar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/RegenboogEindhoven/?_rdr
Gewoon vaste plaats in de stamkroegquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je ziet dan geen reet van de wedstrijd. Kijk liever gewoon met vrienden ofzo
Nostra?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrijdag zal ik ook proberen te halen
Frenkie speelt niet naar vorenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:09 schreef Koekoekmakto het volgende:
Snap echt niet waarom Koeman met de punt naar voren speelt. Speel met de punt naar achteren. Frenkie in het midden, Gravenberch links en Rijnders op rechts. Veel natuurlijker en gemakkelijker voor alle drie.
1 zwaluw maakt nog geen zomer. Laat het maar zien in de knockout fasequote:Op woensdag 3 juni 2026 21:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Die vetklep heeft al die tijd Summerville genegeerd
Bij mijn airfryer kun je gewoon op een schermpje drukkenquote:
Ik ben thee aan het zetten.quote:
Ja dat vind ik wel leuk jaquote:
Die zaten hier toch al.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:11 schreef Cara het volgende:
Waarom eigenlijk tegen Algerije? Vanwege de gezellige supporterssfeer en spelers die er kom bekend staan nooit hun hoofd te verliezen?
Uit elk continent een tegenstanderquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:11 schreef Cara het volgende:
Waarom eigenlijk tegen Algerije? Vanwege de gezellige supporterssfeer en spelers die er kom bekend staan nooit hun hoofd te verliezen?
Sierra Leone was verhinderd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:11 schreef Cara het volgende:
Vermoedelijk is het idee dat Algerije een beetje op Marokko lijkt en dat wel eens de eerste serieuze tegenstander kan zijn,quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:11 schreef Cara het volgende:
Precies. Rijnders speelt met de punt naar voren. Gravenberch rechts erachter en Frenkie Links erachter. Werkt niet. Gravenberch past beter op links.quote:
HAMDULLAH safiquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vermoedelijk is het idee dat Algerije een beetje op Marokko lijkt en dat wel eens de eerste serieuze tegenstander kan zijn,
Japan en Zweden worden hier onderschat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vermoedelijk is het idee dat Algerije een beetje op Marokko lijkt en dat wel eens de eerste serieuze tegenstander kan zijn,
Verhitte strijd om aan de temperaturen te wennen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:11 schreef Cara het volgende:
Nederland 2e en Marokko eerste in de groep zie ik wel gebeuren jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
quote:Like Alert
03-06-2026 @ 21:12:24
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / Nederland - Algerije #2 Uitzaaiwedstrijd"
Japan is een prima ploeg.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Brazilië gaat er snel uit allen. Matig teamquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland 2e en Marokko eerste in de groep zie ik wel gebeuren ja
Brazilie wordt wat onderschat, Japan wat overschat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland 2e en Marokko eerste in de groep zie ik wel gebeuren ja
De eerste tegenstander in de KO fase is de eerste serieuze tegenstander. Als je de groep niet doorkomt mag je nooit meer meedoen.quote:
Ik ken een moderator die hier een mening over heeftquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:13 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Precies. Rijnders speelt met de punt naar voren. Gravenberch rechts erachter en Frenkie Links erachter. Werkt niet. Gravenberch past beter op links.
Ueda gaat met Nederland dollen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Brazilie wordt wat onderschat, Japan wat overschat.
Brazilië is mokerslecht. Verloren niet zo lang geleden van Japan vrij kansloos.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt allebei, maar er zit bij allebei ook wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ga jij weer juichen voor Spanje?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt allebei, maar er zit bij allebei ook wel een kern van waarheid in
Moah je hebt wel een prima elftal zolang je wieffer niet opsteltquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Denken dat Nederland zomaar van Japan en Zweden wint
Ja dat ze doorgaans in hetzelfde systeem spelen als de rest van onze poule zal er vast niets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:11 schreef Cara het volgende:
Neymar is mee als mascotte hoorquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brazilië gaat er snel uit allen. Matig team
03-06-2026 @ 21:14:39
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / Nederland - Algerije #2 Uitzaaiwedstrijd"
Correctquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:11 schreef Cara het volgende:
Ekte bazen hebben al lang tien binnen en pronken er niet meequote:Op woensdag 3 juni 2026 21:15 schreef Zorro het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HATTRICK
[..]
Scoort altijd tegen de kleintjes (Nederland heeft dus een probleem).quote:
Oh. Ja, dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ekte bazen hebben al lang tien binnen en pronken er niet mee
Uiteraard, waarom niet?quote:
3 spelers van Lollerpool in de basisquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederland DOMINANT en dan zo weer tegen de achterstand aanlopen.
Joodse piemels zijn ook besnedenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
Rotterdam besneden lullen stad. Het is net een uitwedstrijd dit. Europa is dood.
Ik mis Gimenezquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Scoort altijd tegen de kleintjes (Nederland heeft dus een probleem).
Jammerquote:
Vetquote:, wel tijdens WK.
Alleen met je middelvingers klappen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe applaudisseer je eigenlijk onbeleefd?
Gaultierquote:
Klappen op je bovenbeen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukje zelfmoord terrorismequote:Op woensdag 3 juni 2026 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
Zal wel weer ruzie met plunderingen worden in Rotterdam na afloop.
Valt gelukkig weinig te plunderen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukje straatbendes.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:18 schreef -XOR- het volgende:
Ik vond Algerije afgelopen week in Parijs gevaarlijker.
Gedurfde uitspraakquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
Van Poppel wordt hier gejost.quote:
Bouwen ze toch snel weer op.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
Uitstekende poll.quote:
Welke Jean Paul is het beste op de camping?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanbommelroodbayern.gifquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Welke Jean Paul is het beste op de camping?Ho maar weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Kan Anne Frank ook achter een oranje boekenkast?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
Voor de mensen die nog géén oranje-UI hebben, vergeet deze niet aan te vragen in mijn superleuke topic
WK / Show hier je nieuwe WK-UI die je zelf in paint gemaakt hebt
Dan maak ik die met paint
Nee gifjes begin ik niet aanquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan Anne Frank ook achter een oranje boekenkast?
Ik heb geen UI. Kan ik het totaalpakket ook afnemen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
Voor de mensen die nog géén oranje-UI hebben, vergeet deze niet aan te vragen in mijn superleuke topic
WK / Show hier je nieuwe WK-UI die je zelf in paint gemaakt hebt
Dan maak ik die met paint
Ik speel hem door naar AI.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee gifjes begin ik niet aan
Vraag maar aan zipportal
Iedereen vindt Marokkanen irritantquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe is doorgaans de verstandhouding tussen Marokkanen en Algerijnen?
Allebei even weinigquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen bij je moederquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb geen UI. Kan ik het totaalpakket ook afnemen?
kan je deze toch nemenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb geen UI. Kan ik het totaalpakket ook afnemen?
Waarom kiezen als je ze ook tegelijk kunt aanrijden?quote:
fatbikers, ik heb nooit begrepen wat daar irritant aan is eigenlijk. Ze fietsen wat sneller tjonge het is wat. Alleen mensen die niet kunnen autorijden vinden dat vervelend.quote:
quote:03-06-2026 @ 21:24:07
Daarom doet Jetro het op één wiel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alles op 2 wielen is geen sport.
Zorgwekkend dat je dat nu pas opvaltquote:
Weten we wel zeker dat het een man is?quote:
Kom eens buiten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
fatbikers, ik heb nooit begrepen wat daar irritant aan is eigenlijk. Ze fietsen wat sneller tjonge het is wat. Alleen mensen die niet kunnen autorijden vinden dat vervelend.
Wielrenners zijn altijd asociaal
Die houdt van palenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee hoor, Malen loopt voorin.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom doet Jetro het op één wiel.
Jij denkt dat die wielrenners op m'n zolderkamer komen?quote:
03-06-2026 @ 21:26:19
Met FOK! Premium kan je hem 100% wijzigenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:26 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 99% gewijzigd door de_boswachter op 03-06-2026 21:26 ]
Zelfreinigend vermogen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:26 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 99% gewijzigd door de_boswachter op 03-06-2026 21:26 ]
Net als mijn banmeldknop.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
diversiteitsradar.nl zit net als buienradar.nl onder de snelknop
Waarom is jouw ui niet oranje?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:28 schreef Breekfast het volgende:
Oranje legt een moordend tempo op te mat hoor.
Loopt je stream zover achter?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Halfuur weer gepasseerd en het kakt weer in, goh.
Reijnders moet gewoon naar Atletico gaan, dat is hem op het lijf geschreven en daar kan hij een aantal heel mooie jaren hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:28 schreef bbuddybb het volgende:
Aan Reijnders is wel te zien dat ie in Engeland geflopt is.
Het is geen zaalvoetbalquote:
Ja maar nog meer problemen buiten dat?quote:
Pas een jaar of 10.quote:
Goed ,is eigenlijk hetzelfde (berber)volk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toen zat Huntelaar nog in de verpakking.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:Coco en ik vonden het leuker toen ze tegen Wales moesten oefenen
Keeper van Cyprus genot.quote:
Dat doen ze anders nooitquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Het leuke aan Algerije is wel dat ze de bal gewoon teruggeven als je hem kwijtraakt
Een type Huntelaar kunnen we goed gebruikenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toen zat Huntelaar nog in de verpakking.
fouilleren.gifquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Hopelijk is er vanavond beter gefouilleerd.
Bekijk deze YouTube-video
Matige Utrecht spits Douvikas kan er ook op los scoren daar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:34 schreef bbuddybb het volgende:
Hoe slecht moet de Serie A dan zijn dat Malen er de ene na de andere goal maakt?
Ja.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:34 schreef bbuddybb het volgende:
Hoe slecht moet de Serie A dan zijn dat Malen er de ene na de andere goal maakt?
Is dat temu Haaland?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Matige Utrecht spits Douvikas kan er ook op los scoren daar.
Dat is wel lekker, maar kun je die niet beter bewaren voor het WK?quote:
Daar trappen de keepers er iedere keer weer in dat hij de bal recht op ze af schiet in plaats van in de hoek.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:34 schreef bbuddybb het volgende:
Geniet er lekker vanquote:
Dan koop ik weer nieuwe Karmeliet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, maar kun je die niet beter bewaren voor het WK?
Hallo Jojoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |