Lijkt me wel prima om dat subforum wat leven te geven toch?quote:
FOK zet maar een grote aankondiging op het forum wannneer het WK begint.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel prima om dat subforum wat leven te geven toch?
Akkoord.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Uitzwaaien en een enkeltje geven. Weg ermee.
Is al een stuk actiever daar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel prima om dat subforum wat leven te geven toch?
En dan straks tijdens het WK wel gaan juichen, successupporterquote:
100% dat ik een successupporter ben wanneer het om Oranje gaat. Mijn club steun ik door dik en dun, Oranje wanneer het me uitkomt. Vind het wel lekker gaan zo.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
En dan straks tijdens het WK wel gaan juichen, successupporter
Ben benieuwd of er veel Algerijnen vanuit Frankrijk deze kant op zullen komen.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Gaat een gezellige boel worden , binnen en buiten het stadion.
Ze snapten uiteindelijk wel dat Oranje in het mooiste stadion moet spelen.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:11 schreef nostra het volgende:
Speelt Nederland nog in de Kuip? Dacht dat dat hoofdstuk gesloten was.
Depay komt zo uit de Bad videoclip van Michael Jackson.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
ONZE jongens arriveren
[ tiktok ]
GOTTA GOOOOO
De Brub depressie.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
ONZE jongens arriveren
[ tiktok ]
GOTTA GOOOOO
Mooi. Altijd kans op een zware blessure.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:35 schreef TLC het volgende:
Memvis morgen op de bank en Brobben gaat spelen
Nou nou nouquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:14 schreef Zipportal het volgende:
Hup Algerije. Mocht dat niet lukken; handdoeken stelen.
Wie?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:26 schreef Caland het volgende:
De laatste keer Hadj Moussa in de Kuip dit jaar
Ik neem aan dat het daarom uitverkocht is
quote:Verbruggen; Wieffer, Van Hecke, Van Dijk, Van de Ven; Gravenberch, De Jong, Reijnders; Summerville, Malen, Gakpo
Minder dan bij de gemiddelde wedstrijd van Feyenoordquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel veiligelanders in de Kuip vanavond? @:RamboDirk @:Zipportal @:de_boswachter
Deze bondscoach wil niet winnenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moussa op de bank.
Dit is gespeeld.
Hebben ze ook een Vuvuzela mee?quote:
Klassiekertjequote:Op woensdag 3 juni 2026 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze ook een Vuvuzela mee?
Krabmanquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:13 schreef TLC het volgende:
Ik denk datman Memvis niet laat starten tegen Japan
![]()
Sylvie?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Koerman Klootzak zongen wij 40 jaar geleden al in de Kuip, dat allitereerde zalig.
Gewoon hoer, dat was makkelijker.quote:
Mooi om dit optimisme te zien.quote:
Sowieso gaat niemand een risico nemen vanavond, nergens voor nodig ookquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:21 schreef Näsenbar het volgende:
Ik denk dat Koeman de jongens vanavond de opdracht meegeeft om de verwachtingen van het Nederlandse volk te temperen.
Van de zolder afkomen vind ik een onverantwoord risico idd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sowieso gaat niemand een risico nemen vanavond, nergens voor nodig ook
Godver daar ging m’n drinken bijnaquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
Beetje dikke reet en je past al niet meer in die tunnel
Daarom is Proppie ook eerst gegaanquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
Beetje dikke reet en je past al niet meer in die tunnel
Komen gewoon met de auto uit Parijsquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
12 duizend? Hoe goedkoop is zo’n vlucht?
Al besproken.quote:
7upquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat drink je bij deze wedstrijd dan? @:Coco
Dit maakt me verdrietigquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het stomste volkslied dat ik ken.
Allebei wel eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het stomste volkslied dat ik ken.
Sera.quote:
Que sera sera?quote:
Que?quote:
Echt he.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die we kennen van de beste zangers.
Als dat je enige wapenfeit is.. tsja.
Nooit van gehoord, maar dat geldt voor 75 % van de huidig Nederlandse artiestenquote:
Het regent hier en het gitaar.quote:
De blokfluitartiest was verhinderd?quote:
Ik vind haar wel sympathiek.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:46 schreef Pino112 het volgende:
Sera met dat schorre randje op haar stem de hele tijd
quote:Like Alert
03-06-2026 @ 20:47:01
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / Nederland - Algerije #1 Uitzwaaiwedstrijd"
Je moet gewoon zeggen dat je Jan Smit kent en dan kom je al in dat programmaquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die we kennen van de beste zangers.
Als dat je enige wapenfeit is.. tsja.
Jimi Hendrix deed dat handiger ja.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind haar wel sympathiek.
Maar zingen moet ze niet doen.
Al besprokenquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Que sera sera, whatever will be will be
AI is nog niet perfect.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Ben ik vrij onvereerd? Hebben ze niet eerst geoefend of zo.
Nou ok.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is opeens zo druk hier, allemaal dagjesvolk
Wie leidt de boel? @Cocoquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad pffquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Ben ik vrij onvereerd? Hebben ze niet eerst geoefend of zo.
Heb jij al oranjekoorts?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Akwasi mag de aftrap doenquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef RipCity het volgende:
Straks hebben we michael reiziger als bondscoach en mag omroep Zwart bepalen wie het volkslied zingt elke match...
Dat is ook wat veeleisend zo na 2 minutenquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben niet zo bijster onder de indruk van Summerville
VBL is WK op alle fronten voorbij.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is ook een mooiweer voetballerquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben niet zo bijster onder de indruk van Summerville
Ik vind dat zo overbodig altijd in de stadions, maar blijkbaar heb je snoeihard gebeuk nodig om 'sfeer' te krijgen inderdaad.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
Ze hadden gewoon DJ Panic moeten gebruiken met tyfusherrie waar je gehoorschade van oploopt. Hoort ook een beetje bij de Kuip.
Panic en de Kuip past wel jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
Ze hadden gewoon DJ Panic moeten gebruiken met tyfusherrie waar je gehoorschade van oploopt. Hoort ook een beetje bij de Kuip.
VBL, het Zandvoort van de Strato-cloud.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van Zerroukiquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:51 schreef Magere_Gein het volgende:
Staat er nog een Feyenoorder in? Oh ja, één in het veld en één op de bank...bij Algerije.
Wat doet zijn zus eigenlijk voor de kost?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou die doelman een beetje kopsterk zijn?
Heeft een pinky promise om altijd te kijken als ze presenteertquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor Helene blijft de tv wel bij jou aan.
64 interlands en 2 goals.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:55 schreef Magere_Gein het volgende:
F de Jong die niet kan passen, onze grootste troef haha, laat dat wk maar zitten.
Sushi liefhebber gespot, ga je zo een walvis speren?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik sta achter Japan. Dus het is meer gele koorts.
Altijd, sinds 1978.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is mokerdruk in het topic. Gaat het WK dan toch leven jongens?
Je moet wel haast op de dagbesteding zitten als je de jong op goals beoordeeld. Ik word hier gewoon bijna verdrietig van.quote:
Ja, nou ja, eigenlijk gewoon missen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Malen ten voeten uit"
Dat ie op de paal schiet?
quote:Like Alert
03-06-2026 @ 20:56:48
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / Nederland - Algerije #1 Uitzwaaiwedstrijd"
Ik ben tegen geweld.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar is een oplossing voor maar @:coco wil liever een handdoek stelen.
Maar dat duurt nog 8 dagen.quote:
KNVB kan geen DVD maken met belissende momenten van hunnie Frenkie.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet wel haast op de dagbesteding zitten als je de jong op goals beoordeeld. Ik word hier gewoon bijna verdrietig van.
Ik zie het ruimquote:
Dit is een oefenwedstrijd, het WK begint vlg week..quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:51 schreef Felagund het volgende:
Ik zie het al, we worden geen wereldkampioen.
Bedankt Hans Toine!quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:58 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dit is een oefenwedstrijd, het WK begint vlg week..
Zit voor 180 jaar aan gevangenisstraf aan die zijde.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel veiligelanders in de Kuip vanavond? @:RamboDirk @:Zipportal @:de_boswachter
Nouri afgelopen vijf jaar ook 0 doelpunten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet wel haast op de dagbesteding zitten als je de jong op goals beoordeeld. Ik word hier gewoon bijna verdrietig van.
Frenkie is een klasbak. Ik kom achter je aan straks. Ophouden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
KNVB kan geen DVD maken met belissende momenten van hunnie Frenkie.
HadjMoessa speelt daar dus dan weet je het wel. Dat is niveau NAC.quote:
Er is nu een nieuwe dr pepper. Met kokosnoot oid.quote:
Perziksap.quote:
oo kokosquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er is nu een nieuwe dr pepper. Met kokosnoot oid.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Frenkie is een klasbak. Ik kom achter je aan straks. Ophouden.
quote:
Ik ben tegen racismequote:Op woensdag 3 juni 2026 21:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Nederlands elftal verbroederdequote:Op woensdag 3 juni 2026 21:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nouri afgelopen vijf jaar ook 0 doelpunten.
Gewoon.
Dubbeldrank?quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wij zorgen voor een nieuwe kabelquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Nederlands elftal verbroederde
Eindelijk goede spelers in de kuip.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:01 schreef Coco het volgende:
De eerste sneer richting Feyenoord is geplaatst.
Ja, Feyenoord - PSV is alweer even geleden.quote:
Nu komt zijn familie achter je aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:02 schreef bbuddybb het volgende:
Summerville oogt verlegen. Die gaat het niet redden, jongons.
Frie frie Frimpong frie frie Frimpongquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:02 schreef bbuddybb het volgende:
Summerville oogt verlegen. Die gaat het niet redden, jongons.
Pepsi die ik laatst bij AH in de aanbieding gekocht heb omdat het zo goedkoop was.quote:
Ik kan niet echt eentje bedenken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord - PSV is alweer even geleden.
Ik zie jou uiteraard bij een van de nacht potjes.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig zin in dit toernooi want Amerika, 48 landen etc maar als ik dit zie begint het toch wel wat te jeuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |