Lijkt me wel prima om dat subforum wat leven te geven toch?quote:
FOK zet maar een grote aankondiging op het forum wannneer het WK begint.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel prima om dat subforum wat leven te geven toch?
Akkoord.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Uitzwaaien en een enkeltje geven. Weg ermee.
Is al een stuk actiever daar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel prima om dat subforum wat leven te geven toch?
En dan straks tijdens het WK wel gaan juichen, successupporterquote:
100% dat ik een successupporter ben wanneer het om Oranje gaat. Mijn club steun ik door dik en dun, Oranje wanneer het me uitkomt. Vind het wel lekker gaan zo.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
En dan straks tijdens het WK wel gaan juichen, successupporter
Ben benieuwd of er veel Algerijnen vanuit Frankrijk deze kant op zullen komen.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Gaat een gezellige boel worden , binnen en buiten het stadion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |