abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220921624

pi_220921638
:W
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220921642
Moet dit niet in WK? @Zipportal
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220921647
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:16 schreef mitt het volgende:
Moet dit niet in WK? @:Zipportal
Het WK is nog niet begonnen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 17:18:27 #5
284411 crew  heywoodu
pi_220921649
Ah, vandaar dat de Champions League-finale dit keer vroeger is.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:06:05 #6
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_220924394
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:16 schreef mitt het volgende:
Moet dit niet in WK? @:Zipportal
Nee
What can change the nature of a man?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:08:24 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220924416
Geen zin in deze wedstrijd.
  Redactie Sport zaterdag 30 mei 2026 @ 21:43:27 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220924652
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:06 schreef Coco het volgende:

[..]
Nee
Lijkt me wel prima om dat subforum wat leven te geven toch?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220924684
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Lijkt me wel prima om dat subforum wat leven te geven toch?
FOK zet maar een grote aankondiging op het forum wannneer het WK begint.
pi_220924708
Uitzwaaien en een enkeltje geven. Weg ermee.
U MAD?
pi_220924723
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Uitzwaaien en een enkeltje geven. Weg ermee.
Akkoord.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 23:14:19 #12
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_220925284
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Lijkt me wel prima om dat subforum wat leven te geven toch?
Is al een stuk actiever daar.

Nu de fok WK pool nog.

@maxi-mus
What can change the nature of a man?
  VIVA zaterdag 30 mei 2026 @ 23:17:41 #14
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220925311
Kluivert gaat de Algerijnen vernederen...
What lies behind makes no sense in my mind
pi_220925318
Kort houden de algerijnse supporters
pi_220925843
Bedankt voor de tip! Wist dit niet. Woensdagavond lekker voetbal kijken. *O*
  zondag 31 mei 2026 @ 06:57:03 #17
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220926267
in slaap val wedstrijd
  zondag 31 mei 2026 @ 09:12:54 #18
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220927098
Klinkt behoorlijk nep: Algerije.
pi_220927136
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik las uitzaaiwedstrijd.
Hallo @Noorsbloed
U MAD?
pi_220927964
Dit gaan we niet kijken
  zondag 31 mei 2026 @ 19:39:19 #21
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220931363
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:12 schreef ISVV het volgende:
Dit gaan we niet kijken
En dan straks tijdens het WK wel gaan juichen, successupporter :r
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220931591
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:39 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
En dan straks tijdens het WK wel gaan juichen, successupporter :r
100% dat ik een successupporter ben wanneer het om Oranje gaat. Mijn club steun ik door dik en dun, Oranje wanneer het me uitkomt. Vind het wel lekker gaan zo.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:00:03 #23
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220931966
Gaat een gezellige boel worden , binnen en buiten het stadion.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220932028
Speelt Nederland nog in de Kuip? Dacht dat dat hoofdstuk gesloten was.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220932131
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Gaat een gezellige boel worden , binnen en buiten het stadion.
Ben benieuwd of er veel Algerijnen vanuit Frankrijk deze kant op zullen komen.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:32:38 #26
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220932187
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:11 schreef nostra het volgende:
Speelt Nederland nog in de Kuip? Dacht dat dat hoofdstuk gesloten was.
Ze snapten uiteindelijk wel dat Oranje in het mooiste stadion moet spelen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 15:47:35 #27
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220936317
ONZE jongens arriveren

tiktok


GOTTA GOOOOO
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:29:33 #28
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_220936494
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
ONZE jongens arriveren

[ tiktok ]

GOTTA GOOOOO
Depay komt zo uit de Bad videoclip van Michael Jackson.
What can change the nature of a man?
pi_220936518
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
ONZE jongens arriveren

[ tiktok ]

GOTTA GOOOOO
De Brub depressie.

Luts. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220943180
Hup Hasj Moussa.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:11:06 #32
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220945546
Altijd genieten met Fallentijn. _O_ _O_ _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220946114
Memvis morgen op de bank en Brobben gaat spelen :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
  FOK!Fotograaf dinsdag 2 juni 2026 @ 21:41:00 #34
842 Zorro
Z
pi_220946145
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:35 schreef TLC het volgende:
Memvis morgen op de bank en Brobben gaat spelen :B
Mooi. Altijd kans op een zware blessure.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220948812
Hup Algerije. Mocht dat niet lukken; handdoeken stelen.

[ Bericht 25% gewijzigd door Coco op 03-06-2026 16:30:19 (nou nou nou) ]
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:28:42 #36
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220949202
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:14 schreef Zipportal het volgende:
Hup Algerije. Mocht dat niet lukken; handdoeken stelen.
Nou nou nou

[ Bericht 2% gewijzigd door Coco op 03-06-2026 16:30:57 ]
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:27:41 #37
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220952047
Stormlooptopic.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:26:02 #38
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220952421
De laatste keer Hadj Moussa in de Kuip dit jaar

Ik neem aan dat het daarom uitverkocht is
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220952447
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:26 schreef Caland het volgende:
De laatste keer Hadj Moussa in de Kuip dit jaar

Ik neem aan dat het daarom uitverkocht is
Wie?
pi_220952495
quote:
Verbruggen; Wieffer, Van Hecke, Van Dijk, Van de Ven; Gravenberch, De Jong, Reijnders; Summerville, Malen, Gakpo
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:36:59 #41
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220952519
Hoeveel veiligelanders in de Kuip vanavond? @RamboDirk @Zipportal @de_boswachter
  Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 19:47:41 #42
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220952608
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel veiligelanders in de Kuip vanavond? @:RamboDirk @:Zipportal @:de_boswachter
Minder dan bij de gemiddelde wedstrijd van Feyenoord
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220952613
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:58:01 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220952711
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:59:18 #45
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220952721
Moussa op de bank.

Dit is gespeeld.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:59:59 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220952727
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moussa op de bank.

Dit is gespeeld.
Deze bondscoach wil niet winnen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 20:03:13 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220952758
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:58 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hebben ze ook een Vuvuzela mee?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:04:00 #48
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220952769
Zin om de hele stad te slopen als we winnen vanavond, en anders als ze verliezen of gelijkspelen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:05:02 #49
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220952776
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hebben ze ook een Vuvuzela mee?
Klassiekertje
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220952851
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Aldi elftal.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')