Nou ok.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is opeens zo druk hier, allemaal dagjesvolk
Wie leidt de boel? @Cocoquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad pffquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Ben ik vrij onvereerd? Hebben ze niet eerst geoefend of zo.
Heb jij al oranjekoorts?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Akwasi mag de aftrap doenquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef RipCity het volgende:
Straks hebben we michael reiziger als bondscoach en mag omroep Zwart bepalen wie het volkslied zingt elke match...
Dat is ook wat veeleisend zo na 2 minutenquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben niet zo bijster onder de indruk van Summerville
VBL is WK op alle fronten voorbij.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is ook een mooiweer voetballerquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben niet zo bijster onder de indruk van Summerville
Ik vind dat zo overbodig altijd in de stadions, maar blijkbaar heb je snoeihard gebeuk nodig om 'sfeer' te krijgen inderdaad.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
Ze hadden gewoon DJ Panic moeten gebruiken met tyfusherrie waar je gehoorschade van oploopt. Hoort ook een beetje bij de Kuip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |