Klappen op je bovenbeen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe applaudisseer je eigenlijk onbeleefd?
Stukje zelfmoord terrorismequote:Op woensdag 3 juni 2026 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
Zal wel weer ruzie met plunderingen worden in Rotterdam na afloop.
Valt gelukkig weinig te plunderen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukje straatbendes.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:18 schreef -XOR- het volgende:
Ik vond Algerije afgelopen week in Parijs gevaarlijker.
Gedurfde uitspraakquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
Van Poppel wordt hier gejost.quote:
Bouwen ze toch snel weer op.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
Uitstekende poll.quote:
Welke Jean Paul is het beste op de camping?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanbommelroodbayern.gifquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Welke Jean Paul is het beste op de camping?Ho maar weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Kan Anne Frank ook achter een oranje boekenkast?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
Voor de mensen die nog géén oranje-UI hebben, vergeet deze niet aan te vragen in mijn superleuke topic
WK / Show hier je nieuwe WK-UI die je zelf in paint gemaakt hebt
Dan maak ik die met paint
Nee gifjes begin ik niet aanquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan Anne Frank ook achter een oranje boekenkast?
Ik heb geen UI. Kan ik het totaalpakket ook afnemen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
Voor de mensen die nog géén oranje-UI hebben, vergeet deze niet aan te vragen in mijn superleuke topic
WK / Show hier je nieuwe WK-UI die je zelf in paint gemaakt hebt
Dan maak ik die met paint
Ik speel hem door naar AI.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee gifjes begin ik niet aan
Vraag maar aan zipportal
Iedereen vindt Marokkanen irritantquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe is doorgaans de verstandhouding tussen Marokkanen en Algerijnen?
Allebei even weinigquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe is doorgaans de verstandhouding tussen Marokkanen en Algerijnen?
Alleen bij je moederquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb geen UI. Kan ik het totaalpakket ook afnemen?
kan je deze toch nemenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb geen UI. Kan ik het totaalpakket ook afnemen?
Waarom kiezen als je ze ook tegelijk kunt aanrijden?quote:
fatbikers, ik heb nooit begrepen wat daar irritant aan is eigenlijk. Ze fietsen wat sneller tjonge het is wat. Alleen mensen die niet kunnen autorijden vinden dat vervelend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |