Ik ben thee aan het zetten.quote:
Ja dat vind ik wel leuk jaquote:
Die zaten hier toch al.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:11 schreef Cara het volgende:
Waarom eigenlijk tegen Algerije? Vanwege de gezellige supporterssfeer en spelers die er kom bekend staan nooit hun hoofd te verliezen?
Uit elk continent een tegenstanderquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:11 schreef Cara het volgende:
Waarom eigenlijk tegen Algerije? Vanwege de gezellige supporterssfeer en spelers die er kom bekend staan nooit hun hoofd te verliezen?
Sierra Leone was verhinderd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:11 schreef Cara het volgende:
Vermoedelijk is het idee dat Algerije een beetje op Marokko lijkt en dat wel eens de eerste serieuze tegenstander kan zijn,quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:11 schreef Cara het volgende:
Precies. Rijnders speelt met de punt naar voren. Gravenberch rechts erachter en Frenkie Links erachter. Werkt niet. Gravenberch past beter op links.quote:
HAMDULLAH safiquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vermoedelijk is het idee dat Algerije een beetje op Marokko lijkt en dat wel eens de eerste serieuze tegenstander kan zijn,
Japan en Zweden worden hier onderschat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vermoedelijk is het idee dat Algerije een beetje op Marokko lijkt en dat wel eens de eerste serieuze tegenstander kan zijn,
Verhitte strijd om aan de temperaturen te wennen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:11 schreef Cara het volgende:
Nederland 2e en Marokko eerste in de groep zie ik wel gebeuren jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
quote:Like Alert
03-06-2026 @ 21:12:24
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / Nederland - Algerije #2 Uitzaaiwedstrijd"
Japan is een prima ploeg.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Brazilië gaat er snel uit allen. Matig teamquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland 2e en Marokko eerste in de groep zie ik wel gebeuren ja
Brazilie wordt wat onderschat, Japan wat overschat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland 2e en Marokko eerste in de groep zie ik wel gebeuren ja
De eerste tegenstander in de KO fase is de eerste serieuze tegenstander. Als je de groep niet doorkomt mag je nooit meer meedoen.quote:
Ik ken een moderator die hier een mening over heeftquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:13 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Precies. Rijnders speelt met de punt naar voren. Gravenberch rechts erachter en Frenkie Links erachter. Werkt niet. Gravenberch past beter op links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |