abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:26:51 #151
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220955383
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou bijv dit:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)witte-huis~a2f51c9c/

Kun jij weer zeggen, dat is maar een mening. Maar vind jij dat geen cowboystreken? Wil jij ook graag zo'n ferme leider die het allemaal eens flink aanpakt hier?
Dit soort retoriek zagen we tijdens de eerste termijn ook. Media maken helaas overuren om de lezer het beeld te geven dat Trump uniek gevaarlijk is. Iets dat trouwens bij George Bush, zij het in mindere mate, ook werd gedaan.

Ik kan daar niet veel mee omdat het met name uit onvrede komt over Trump. Bijvoorbeeld: kiesdistricten worden in de VS altijd hertekend, beide partijen maken daar gebruik van. Dat is dus niet uniek aan Trump.

Mochten we in 2028, Vance of pakweg Rubio krijgen, dan ga je ook weer zien dat die op eenzelfde manier worden weggezet. Het staat mensen vrij zich mee te laten slepen in deze narratieven, maar ik heb daar geen zin in.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:27:47 #152
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220955386
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:25 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het westerse is toch juist dat je niet "moet" steunen, maar dat je vrij bent om de partij die je het meest aan het hart is te steunen
Volgens die redenering zou het dus acceptabel zijn om pakweg de Russen of Iran te steunen. Wellicht China als die nog eens iets bij Taiwan gaan proberen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:28:10 #153
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220955388
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Aha, dus dan is alles wat de VS doet per definitie congruent met Westerse waarden?

Wat een 'redenatie' :')
De westerse waarden komen voort uit de hegemonie van de VS waardoor de VS, zolang het hegemoon is, de richting van die westerse waarden aangeeft.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:34:34 #154
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220955418
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens die redenering zou het dus acceptabel zijn om pakweg de Russen of Iran te steunen. Wellicht China als die nog eens iets bij Taiwan gaan proberen.
Ja, waarom niet? Dat is precies het idee van een democratie. Landen hebben op de langere termijn ook de neiging om altijd voor de eigen belangen te gaan ongeacht een verzonnen set van regels door een aantal grootmachten; dit dwingt andere landen om ook steeds van allianties/richting te veranderen, en daar moeten we voor open staan.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 4 juni 2026 @ 00:09:11 #155
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_220955500
twitter

420.000 views, 170 likes. :+ _O-
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history
pi_220955781
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Etnische zuivering, kolonialisme, negeren van internationaal recht en dergelijke zijn voor mij geen Westerse waarden. Dus ja...
In dat geval zal er bijna geen enkel Europees land voldoen aan die waarden (tenzij je de erfschuld even 'on hold' zet).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220955788
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Gezien de steun en sympathie die jij toch regelmatig voor FvD uitspreekt, zou je dat toch aan moeten spreken?
pi_220955792
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
In dat geval zal er bijna geen enkel Europees land voldoen aan die waarden (tenzij je de erfschuld even 'on hold' zet).
We dienen hier inderdaad continu naar verbetering te streven. Helaas is dat gezien de opkomst van uiterst rechts in het westen steeds complexer…
pi_220955895
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:09 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]

Goed gewerkt door het social media team.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  donderdag 4 juni 2026 @ 07:50:59 #160
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220955919
'Jetten I', ik hou van ambitie.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220955947
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:50 schreef Perrin het volgende:
Die had ik nog niet eens gezien.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220955992
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:50 schreef Perrin het volgende:
Balkenende en Rutte moesten ook eerst een rondje door met rechts-populistische prutsers.
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:04:54 #163
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220956279
"Donald Pols kwam 33 jaar geleden uit Zuid-Afrika naar Nederland, weg uit een wit gezin, weg uit een verdeeld land. Gelukkig zijn de ogen van deze jongen opengegaan en is hij anders naar de wereld gaan kijken. Maar het zwaard van Damocles hing steeds boven zijn hoofd. En ja hoor, hij moet hangen! Volle tafels op tv die allemaal hun zegje moeten doen. We kunnen ons beter druk maken over dat er in onze Tweede Kamer zitten die in 2026 diezelfde mening en taal bezigen die Donald op 19-jarige leeftijd had. En bij hen is het geen jeugdige overmoed maar in volle ernst. Laten we ons daar druk over maken! Dat gaat veel verder dan een foute keuze van een jongen van 19 jaar!"
https://www.trouw.nl/opin(...)ar-geleden~b4d699b6/

Volgende week bij 'Eva' weer de gezellige Markuszower en Eerdmans
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_220956283
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:18 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Balkenende en Rutte moesten ook eerst een rondje door met rechts-populistische prutsers.
Rutte en Balkenende starten inderdaad ook met een wat vreemd experiment. Laten we hopen dat er wat gaat gebeuren.
pi_220956686
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:04 schreef Klopkoek het volgende:
"Donald Pols kwam 33 jaar geleden uit Zuid-Afrika naar Nederland, weg uit een wit gezin, weg uit een verdeeld land. Gelukkig zijn de ogen van deze jongen opengegaan en is hij anders naar de wereld gaan kijken. Maar het zwaard van Damocles hing steeds boven zijn hoofd. En ja hoor, hij moet hangen! Volle tafels op tv die allemaal hun zegje moeten doen. We kunnen ons beter druk maken over dat er in onze Tweede Kamer zitten die in 2026 diezelfde mening en taal bezigen die Donald op 19-jarige leeftijd had. En bij hen is het geen jeugdige overmoed maar in volle ernst. Laten we ons daar druk over maken! Dat gaat veel verder dan een foute keuze van een jongen van 19 jaar!"
https://www.trouw.nl/opin(...)ar-geleden~b4d699b6/

Volgende week bij 'Eva' weer de gezellige Markuszower en Eerdmans
Tata Steel heeft een sterker moreel kompas dan enlele politieke partijen op rechts.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:58:45 #166
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220957094
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:57 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Tata Steel heeft een sterker moreel kompas dan enlele politieke partijen op rechts.
Ik denk dat Tata dit ook deels doet om wat publiek moraal krediet te verwerven.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:59:09 #167
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220957098
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:09 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]

Had zo van joop of de spelt k unnen zijn.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:02:06 #168
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220957115
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:22 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het lijkt me gevaarlijk om het als idiotie te bestempelen aangezien het simpelweg een mechanisme is om idealistische of pragmatische politieke doelen te realizeren en democratie an sich niet onfeilbaar is. Men hoeft ook echt geen eschatologische denkbeelden er op na te houden, het kan gewoon dat men geen vertrouwen meer heeft in het functioneren van de democratie en de voedingsbodem hiervoor, door een onmachtige politiek die het niet lukt om problemen op te lossen is duidelijk aanwezig.
Het grootste deel zijn inderdaad dromers die geen draaiboek in het hoofd hebben, maar dat zijn de meelopers, dat zijn de minst gevaarlijken. Onderzoek van Chenoweth toont wel aan dat er slechts 3,5% van de bevolking nodig is om een revolutie te ontketenen.
Interessant. Hoe werkt dat?
Die 3,5% zorgt voro een dynamiek waarin anderen de verplichting voelen om ook mee te doen?
pi_220957224
Tis bij Wilders wel te merken dat zijn speechschrijver er niet meer is.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220957277
o ja, het debat vergeten over het weglopen van de bonden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220957960
De voorzitter :')

Jimmy Dijk zegt goede punten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_220958039
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
o ja, het debat vergeten over het weglopen van de bonden.
Hoe laat is dat debat begonnen?

Ik zit op mijn werk, maar zou het graag volgen. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220958089
https://www.ad.nl/politie(...)tokje-over~afe9004f/

Ouwehand stopt als partijleider van PvD en gaat wel verder als tweede kamerlid en gaat zich bezig houden met het landbouwdossier.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_220958097
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Hoe laat is dat debat begonnen?

Ik zit op mijn werk, maar zou het graag volgen. :P
Het is nog steeds bezig. Om 1 uur lunchpauze.

https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_220958103
Teunissen heeft net zoveel uitstraling als een aardappel dus tis te hopen voor de PvdD dat het kabinet lang blijft zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door kalinhos op 04-06-2026 13:20:01 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220958119
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:54 schreef kalinhos het volgende:
Theunissen heeft net zoveel uitstraling als een aardappel dus tis te hopen voor de PvdD dat het kabinet lang blijft zitten.
Volgend jaar met de Provinciale Staten verkiezingen weten het meer.
Dan weten we of de coalitie een werkbare meerderheid in de Eerste Kamer heeft.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_220958136
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:02 schreef phpmystyle het volgende:

Interessant. Hoe werkt dat?
https://www.hks.harvard.e(...)ity-can-change-world
pi_220958212
VVD die in 1 keer WW 1,5 jaar is :')
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_220958220
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
VVD die in 1 keer WW 1,5 jaar is :')
Wat was er?

(Kan het debat niet volgen).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220958229
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Wat was er?

Ze beweert dat de ww ,15 jaar is ipv 2 jaar. Ze verwijst naar het plan uit het kabinet schoof.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_220958232
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Wat was er?

Geen oordopjes bij je en dan gewoon luisteren?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_220958237
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ze beweert dat de ww ,15 jaar is ipv 2 jaar. Ze verwijst naar het plan uit het kabinet schoof.
Aha, op die manier.

Sowieso vind ik het spreken over de maximumtermijn van de WW altijd nogal vertekenend. Bijna niemand haalt die maximumtermijnen, en onder de nieuwe plannen moet je ook al 10 jaar arbeidsverleden hebben voor maximaal 5 maanden WW.
pi_220958238
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:19 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Geen oordopjes bij je en dan gewoon luisteren?
Nee, zit momenteel aan de receptie. :P
pi_220958239
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Nee, zit momenteel aan de receptie. :P
Ook belangrijk werk.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_220958246
quote:

[..]
Aha, op die manier.

Sowieso vind ik het spreken over de maximumtermijn van de WW altijd nogal vertekenend. Bijna niemand haalt die maximumtermijnen, en onder de nieuwe plannen moet je ook al 10 jaar arbeidsverleden hebben voor maximaal 5 maanden WW.
Ik zat in 2019 in de WW met amper arbeidsverleden. Dus ik heb die 3 maanden wel opgebruikt.

Binnenkort krijg ik te maken met gedoe rond WIA. Ik weet dat de wachtlijst hier al zo'n 9 tot 15 maanden is. Ik hoop rond die tijd weer terug gere-integreerd te zijn.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_220958261
Ik hoop dat de wc niet verstopt zijn _O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_220958263
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik zat in 2019 in de WW met amper arbeidsverleden. Dus ik heb die 3 maanden wel opgebruikt.

Binnenkort krijg ik te maken met gedoe rond WIA.
Een jaar of 10 geleden kwam ik niet in aanmerking voor Wajong (vawege een beperking vanaf mijn geboorte) omdat ik te laat was met aanvragen, zodoende belandde ik in de Participatiewet en ben ik aan het werk geraakt via het Doelgroepenregister.
pi_220958278
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Een jaar of 10 geleden kwam ik niet in aanmerking voor Wajong (vanwege een beperking vanaf mijn geboorte) omdat ik te laat was met aanvragen, zodoende belandde ik in de Participatiewet en ben ik aan het werk geraakt via het Doelgroepenregister.
Ik heb ongeveer 16 jaar terug wajong aangevraagd, maar werd afgewezen omdat ik havo diploma heb en dat ze zeggen je kan deze banen doen. Voor die banen heb je wel meer nodig dan een havo diploma.

Nu schorsing voor de lunchpauze.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:31:28 #189
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220958300
quote:

[..]
Aha, op die manier.

Idealiter zou de duur van de WW moeten meebewegen met de vraag en aanbod naar arbeid.
pi_220958302
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Volgend jaar met de Provinciale Staten verkiezingen weten het meer.
Dan weten we of de coalitie een werkbare meerderheid in de Eerste Kamer heeft.
Nog maar 289 dagen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:41:09 #191
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220958344
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Een jaar of 10 geleden kwam ik niet in aanmerking voor Wajong (vawege een beperking vanaf mijn geboorte) omdat ik te laat was met aanvragen, zodoende belandde ik in de Participatiewet en ben ik aan het werk geraakt via het Doelgroepenregister.
Dat je nu werk hebt ipv een uitkering lijkt mij voor jou toch in alle opzichten een groot voordeel?
pi_220958351
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Idealiter zou de duur van de WW moeten meebewegen met de vraag en aanbod naar arbeid.
Zie je dan minimal een jaar bij gunstig vraag en aanbod. Vanaf daar extra maanden erbij tellen minder vraag en aanbod?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_220958361
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat je nu werk hebt ipv een uitkering lijkt mij voor jou toch in alle opzichten een groot voordeel?
Ja absoluut, mijn post was dan ook zeker niet als klacht bedoeld. :)

Een wereld van verschil. Dit werk heeft me enorm goed gedaan. Sociale contacten, financieel en wat betreft structuur. Ik werk hier nu al bijna 9 jaar en zit eindelijk op mijn plek.

Wat dat betreft gun ik dat iedereen, maar niet iedereen komt zo op z'n plek nadat ze in een bepaalde regeling zijn terecht gekomen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:46:47 #194
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220958384
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Zie je dan minimal een jaar bij gunstig vraag en aanbod. Vanaf daar extra maanden erbij tellen minder vraag en aanbod?
Bij een gunstig arbeidsmarkt vind ik maximaal één jaar best ruim, maar in tijden zoals tijdens de kredietcrisis is 3 of zelfs 4 jaar passend. Een en ander ook enigszins toegespitst op leeftijd en arbeidsvermogen.

Echter wat in deze discussie totaal vergeten wordt en onbesproken is is het feit dat heel veel mensen de WW in gaan met zogenoemd "VSO ontslag", mijn inziens zou dat véél stringenter moeten omdat het voor werkgevers een hele goedkope manier is om van personeel af te komen. Daar kun je echt geld mee binnenhalen.
pi_220958387
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een wereld van verschil. Dit werk heeft me enorm goed gedaan. Sociale contacten, financieel en wat betreft structuur. Ik werk hier nu al bijna 9 jaar en zit eindelijk op mijn plek.

Wat dat betreft gun ik dat iedereen, maar niet iedereen komt zo op z'n plek nadat ze in een bepaalde regeling zijn terecht gekomen.
Dan zou het eerste uitgangspunt van de WIA en Wajong om mensen aan het werk te helpen, dan zou het op den duur minder moeten kosten. Helaas wil minister Heinen (VVD) die investering niet doen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:47:56 #196
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220958399
quote:

[..]

Wat jij beschrijft is mooi, zo is het ook bedoeld. Iedereen is winnaar bij zo'n situatie.
Ik krijg hier soms het gevoel dat werk als straf en uitbuiting wordt gezien. Sommige werkgevers zijn ook debiel. Maar werken is in de basis best leuk. En ach, wat moet je anders doen..
pi_220958415
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Bij een gunstig arbeidsmarkt vind ik maximaal één jaar best ruim, maar in tijden zoals tijdens de kredietcrisis is 3 of zelfs 4 jaar passend. Een en ander ook enigszins toegespitst op leeftijd en arbeidsvermogen.

Echter wat in deze discussie totaal vergeten wordt en onbesproken is is het feit dat heel veel mensen de WW in gaan met zogenoemd "VSO ontslag", mijn inziens zou dat véél stringenter moeten omdat het voor werkgevers een hele goedkope manier is om van personeel af te komen. Daar kun je echt geld mee binnenhalen.
Dan kan je ook zeggen dat die werkgevers een deel van de ww uitkering doen. (ik zit even te brainstormen hoe het anders kan zonder het gehele sociale uitkeringen af te breken)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:54:09 #198
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220958451
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan kan je ook zeggen dat die werkgevers een deel van de ww uitkering doen. (ik zit even te brainstormen hoe het anders kan zonder het gehele sociale uitkeringen af te breken)
In principe moet bij VSO ontslag de werkgever mijn inziens 50% van de WW betalen, tenzij gerechtelijk anders bepaald wordt.
Ook veel polen en aanverwanten maken hier (mis)gebruik van.
pi_220958504
quote:
Bovendien is het begrip arbeidsvermogen zeer theoretisch, in mijn ogen te theoretisch, geformuleerd. Onderzoek van de Nederlandse Arbeidsinspectie laat zien dat ruim 1/3e van de mensen in het Doelgroepregister niet aan het werk komt, en dat komt niet doordat ze lui zijn.
pi_220958571
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:47 schreef phpmystyle het volgende:
Wat jij beschrijft is mooi, zo is het ook bedoeld. Iedereen is winnaar bij zo'n situatie.
Ik krijg hier soms het gevoel dat werk als straf en uitbuiting wordt gezien. Sommige werkgevers zijn ook debiel. Maar werken is in de basis best leuk. En ach, wat moet je anders doen..
Het gaat er niet om of werk wel of niet leuk is. Het gaat erom of werken überhaupt wel lukt. Jij zit nog steeds op de golflengte van dat als mensen willen werken, dat dat ook lukt en ook duurzaam lukt. Dat is niet de realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')