Het helpt niet mee dat de kabinetten Rutte en Schoof geen visie hadden, daardoor zitten we nu met de problemen die nu spelen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Een kleiner overheid kan prima. Je moet alleen wel een visie hebben maar daarna ook pragmatisch aan de slag gaan. Iets wat dit kabinet niet heeft, mede door de VVD die niet beter weten dan bezuinigen om vervolgens meer geld uit te geven aan derde partijen
Hij of zijn partner?quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jetten: Ik kijk niet op sociale media, terwijl wel zijn privéleven op sociale media deelt.
Als dat het enige is dan zou het gelijk een verbetering zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:54 schreef kalinhos het volgende:
Teunissen heeft net zoveel uitstraling als een aardappel dus tis te hopen voor de PvdD dat het kabinet lang blijft zitten.
Ik vind Ouwehand altijd enorm irritant met haar ellenlange inleidingen in interrupties, maar ze weet wel waar ze het over heeft - los van of je het met haar eens bent.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Als dat het enige is dan zou het gelijk een verbetering zijn.
Naja, die hele partij kan zich beter gaan aansluiten bij Pro.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:22 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik vind Ouwehand altijd enorm irritant met haar ellenlange inleidingen in interrupties, maar ze weet wel waar ze het over heeft - los van of je het met haar eens bent.
Maar Teunissen ken ik vooral van 2 dingen:
- Een volledig mislukt interruptiedebat met Yesilgoz waar ze allemaal dingen vroeg die Yesilgoz letterlijk een minuut geleden had gezegd.
- de stemmingen over die asielwet missen omdat ze bij KetiKoti wilde zijn, waar genoeg collega’s van haar het prima haalden om beide zaken te doen.
En die stoethaspel wordt nu de nummer 1
Die zat weer voor de zoveelste keer te stoken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik zit heel even te kijken en wat blijkt, dit is een migratiedebat en Wilders is gedwongen met een motie van wantrouwen te komen
Ach hij deed weer een debatje zoals hij af en toe doet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die zat weer voor de zoveelste keer te stoken.
Nou, stokpaardje, hij zei net dat er duizenden asielzoekers per week binnen komen. Iemand die in de polder woont schrikt zich rot, denkt dat heel Nederland een soort vloedgolf van vreemdelingen binnen haalt die ons land wil veranderen ten koste van de echte Nederlander.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ach hij deed weer een debatje zoals hij af en toe doet.
Bijna 4000 euro per week verdienen sinds 1998 met het roeptoeteren dat alles fout gaat en het de schuld is van iedereen.
Ik ben nog oud genoeg om me te kunnen herinneren dat men in rechts-populistische contreien nog problemen had met de zgn "plucheklevers/plucheplakkers/zetelklevers". Tegenwoordig hoor je niks dan krekels daarover uit die hoek.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ach hij deed weer een debatje zoals hij af en toe doet.
Bijna 4000 euro per week verdienen sinds 1998 met het roeptoeteren dat alles fout gaat en het de schuld is van iedereen.
Dat geldt alleen voor links.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben nog oud genoeg om me te kunnen herinneren dat men in rechts-populistische contreien nog problemen had met de zgn "plucheklevers/plucheplakkers/zetelklevers". Tegenwoordig hoor je niks dan krekels daarover uit die hoek.
Hij is beter dan zijn voorgangster.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:57 schreef Firuze60 het volgende:
Sorry voor de SP-stemmers, maar ik vind Jimmy niet overtuigend.
Wilders zit alweer bijna 10.000 dagen als kamerlid op het pluche.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:04 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wilders zit alweer bijna 10.000 dagen als kamerlid op het pluche.
En vergeet even niet dat hij er voor zou zorgen dat het eigen risico bij de ziektekosten NUL zou worden onder zijn leiding.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:04 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wilders zit alweer bijna 10.000 dagen als kamerlid op het pluche.
>Heeft geen zin om verantwoordelijkheid te nemen
>Geen zin om minister-president te worden
>De meeste debatten boeien hem ook niet
Kweenie. Vind Jimmy ook een beetje een roeptoeter. Oude Marijnissen was de beste politicus voor de SP.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is beter dan zijn voorgangster.
Roemer was ook niet verkeerd. Allen het verkiezingsdebat heeft hem de das om gedaan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kweenie. Vind Jimmy ook een beetje een roeptoeter. Oude Marijnissen was de beste politicus voor de SP.
Ik denk inderdaad dat er veel mensen thuiszitten met koud water vrees. Dat maakt mij overigens geen slecht mens.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of werk wel of niet leuk is. Het gaat erom of werken überhaupt wel lukt. Jij zit nog steeds op de golflengte van dat als mensen willen werken, dat dat ook lukt en ook duurzaam lukt. Dat is niet de realiteit.
Onze grieven zijn zich meer gaan richten op de baantjescarrousels.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben nog oud genoeg om me te kunnen herinneren dat men in rechts-populistische contreien nog problemen had met de zgn "plucheklevers/plucheplakkers/zetelklevers". Tegenwoordig hoor je niks dan krekels daarover uit die hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |