Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik had deze TT en OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
+khIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Maar goed dat ik heb geslapen. Dit wil ik niet missen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
En daar zit het grapje juist.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O jee, hulp nodig ? Je speentje laten vallen ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik brauche puncktenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Denk het niet want dan ben ik er weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verdammt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben er vannacht ook
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
NEIN“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NznsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
XjsnsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
IjejdhxIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koffie voor MoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
ZellufIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
SjshdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Nog 4 te gaan MT6“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik geef alleen de tussenstand door.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Don`t blame me.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mootje
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
HxjxjxIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Doet me een beetje denken aan die keer dat Mario @Rob uitdaagde. Dat ging toen heel rap.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
lekker bolken
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Geht slafen!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
GenauIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Rob.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogge RobIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
voor Rob
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Mario?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Und nicht daarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Berg
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dit is een mooie top 3 hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Even een kleine notitie: @Rob Heeft Maria ook een keer laten winnen. Heel edelmoedig was dat.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waren we allemaal maar zo!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
Even een kleine notitie: @:Rob Heeft Maria ook een keer laten winnen. Heel edelmoedig was dat.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
De Neusquote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:44 schreef Bargehassus het volgende:
Weet @:Rob wat de bijnaam van Willem Holleder is?![]()
En die van Klaas Bruinsma ?quote:
Zijn er 2.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar heb ik geen actieve herinnering aan..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die van Klaas Bruinsma ?
Zijn er 2.![]()
De dominee in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die van Klaas Bruinsma ?
Zijn er 2.![]()
De Dominee en Die lange.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering aan..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuk dat je er even was.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Man3 ik probeer een boeking aan te passen om een gast extra erbij te zetten.
Het vakantiepark geeft aan dat dat via Booking moet, en Booking geeft aan dat dit via het park moet
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Bekijk deze YouTube-video
Zij was die vriendin van die lange.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lilak
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
* FreshFruit doet gelijk het dansje.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker tansenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ok, ik kom eraanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even de rug inzepen jwtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Die van @dud0r ook ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was het maar k..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh en nagels knippen
het typt nu net kut
dan was het nog wat!![]()
ook gevaarlijk voor de kquote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Was het maar k..
dan was het nog wat!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga lekker even slapen. Er is niks meer te halen. Bedoel het goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yepquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
StevenTquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morge mooie venten
Ik ga maar even wandelen voordat het gaat regelen. Daarna wat meer computeren en denk hier ook wat bolken. Tot straks![]()
![]()
Wijze man. Dat wandelen ga ik zo ook maar even doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:06 schreef StevenHyde het volgende:
Morge mooie venten
Ik ga maar even wandelen voordat het gaat regelen. Daarna wat meer computeren en denk hier ook wat bolken. Tot straks“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolken is lifequote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:06 schreef StevenHyde het volgende:
Morge mooie venten
Ik ga maar even wandelen voordat het gaat regelen. Daarna wat meer computeren en denk hier ook wat bolken. Tot straks
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dat is een mooie top 4 hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Zou er een biertje mee kunnen drinken wel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry, ik drink geen bier...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou er een biertje mee kunnen drinken wel.![]()
![]()
Geen sorry, wat je maar lekker vindt is ook goed.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik misschien wel 5quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou er een biertje mee kunnen drinken wel.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
En dan gaan we echt beginnen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan hebben we geen dorst meer en kunnen we echt gaan drinken om te genietenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dan hebben we geen dorst meer en kunnen we echt gaan drinken om te genieten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie Toppertje.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wijze woordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Als dit de hele maand zo doorgaat ben ik blessed. En dat meen ik.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie weet....quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
Als dit de hele maand zo doorgaat ben ik blessed. En dat meen ik.![]()
![]()
![]()
Even een Friesch bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Feu vraagt net ook al. "Wat is er zo grappig, hoor je de hele tijd lachen ? "quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario mijn beste. Dit is dus precies wat jij doet. Kijk eens in de spiegel.quote:
Jij begint ermee, en nu je reactie krijgt mag hij dat niet ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat moet zij in ochtend hier auftauchen ik was hele nacht en bringt nixquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario mijn beste. Dit is dus precies wat jij doet. Kijk eens in de spiegel.
Jij begint ermee, en nu je reactie krijgt mag hij dat niet ?![]()
Ja , en nu dan. Ga je weer schelden en tieren . Ik ben er ook wel eens een hele nacht.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat moet zij in ochtend hier auftauchen ik was hele nacht en bringt nix“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nu?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:51 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3 ik probeer een boeking aan te passen om een gast extra erbij te zetten.
Het vakantiepark geeft aan dat dat via Booking moet, en Booking geeft aan dat dit via het park moetCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Bah bah.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:47 schreef mario390 het volgende:
zonder dotteke klopt hier niks meer , als zij is doet niet jeder wat will“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoef je even niet meer te spreken. Klaar met je.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:47 schreef mario390 het volgende:
zonder dotteke klopt hier niks meer , als zij is doet niet jeder wat will
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
aihef;uaeighuo;segoiawhrfuohaesrjari'ghsrojhiethEMtgiaejthomwignhaeong/rnkenbnmbinetnbíaetnnthowrginrgjwirg![]()
Goedemorgen Dame NP. Lijkt me heel verstandig.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:51 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Koffie dan maar, Frissig Fruitje?![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wie is zijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat moet zij in ochtend hier auftauchen ik was hele nacht en bringt nixIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
En overigens ben ik gisteren heel de dag aan het bolken geweest, en kom jij met 3,5 post 's nachts eventjes makkelijk voorbij, ja halloIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Soms zeg ik nog wel eens iets verstandigs.. Don't get used to it tho..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dame NP. Lijkt me heel verstandig.![]()
There you go,Fruitje!
I know, you gonna want me..![]()
Nymfiequote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:58 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Soms zeg ik nog wel eens iets verstandigs.. Don't get used to it tho..![]()
There you go,Fruitje!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wat een gezeur weer over bolken en punten![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Lievquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Deze schoonheid hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Moi Lovy.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb het LievBolken gemist!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hallo Fruitjequote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
LievBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik ben er wel even,kan je mij mooi bolkenquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Liev is bijna jarig.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb grote blijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben er wel even,kan je mij mooi bolken![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
GoedemorgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zelluf!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bergje
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Het is geluktquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Die mag op de cuckstoelquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:08 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]![]()
![]()
Neuqen? Fogeltje is er nu toch niet..
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
KoffieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zal ik jullie even alleen laten ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik laat wel een cuckbank installerenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hardop lachen ookquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik laat wel een cuckbank installeren![]()
![]()
Ik heb beeld..
First come, first served, dan tochquote:![]()
I know, you gonna want me..![]()
Wel nog benauwd met wandelen. Maar toch wat kilometers gemaakt en mezelf op een saucijzenbroodje getrakteerd![]()
![]()
Kijken maar niet kopen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd leuk hier. Als Feu wil gaan sliepen bedenkt Aston Martin opeens dat er geen water meer is. En dan komt er een discussie.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En wel bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Aston Martin
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
En de andere heet Remy Martin.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik vind lievquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Heer Mikey.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dwergpincher en Peruaanse naakthondje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Honden
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Aston is de duurste. Kreeg maagproblemen en na een aantal onderzoeken een operatie. Waar ze ze een haarbal hebben verwijderd. 3000 euro. Wilt u pinnen ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aston is de duurste. Kreeg maagproblemen en na een aantal onderzoeken een operatie. Waar ze ze een haarbal hebben verwijderd. 3000 euro. Wilt u pinnen ?![]()
Mijn kater maakte de keuze voor mij, voordat ik een moeilijke beslissing moest maken. Zijn pielemuis zat verstopt, de arts wilde een meisje van hem maken, maar toen was meneer er al tussenuit geknepen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Mijn kater maakte de keuze voor mij, voordat ik een moeilijke beslissing moest maken. Zijn pielemuis zat verstopt, de arts wilde een meisje van hem maken, maar toen was meneer er al tussenuit geknepenArme poek.. *Knuf*
![]()
Die van mij was ook kantje-boord, zelfde reden.. gelukkig is mijn Miauwrice er nog.. Wel pielemuisloos, dat wel..I know, you gonna want me..![]()
En tevens wachtkamer bolk.
Moet opnieuw bloedprikken, omdat m'n buisje van de vorige keer is verloren gegaan
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Geen lekkere Bastognekoek?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
Wel nog benauwd met wandelen. Maar toch wat kilometers gemaakt en mezelf op een saucijzenbroodje getrakteerdCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Wat een geweldige naam.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:50 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Arme poek.. *Knuf*
![]()
Die van mij was ook kantje-boord, zelfde reden.. gelukkig is mijn Miauwrice er nog.. Wel pielemuisloos, dat wel..
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die van ons heet Domino.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:54 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Vond ik zelf ook wel tbh..
Volgende poek gaat Klauwdia heten..
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die van mij heette Maya & Mayo, maar nu is het alleen nog MayaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mayo..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:56 schreef MooieTop6 het volgende:
Die van mij heette Maya & Mayo, maar nu is het alleen nog Maya![]()
Ik hou ervan..
Mijn Siamees heet Snickers want chocoladebruin
I know, you gonna want me..![]()
U is master in namen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:59 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Mayo..![]()
Ik hou ervan..
Mijn Siamees heet Snickers want chocoladebruin
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Doe mijn best..
Ik kijk altijd wat past..
Volgende Siamees wil ik graag Noodles noemen, maar alleen als het bij het beestje past, anders niet.
I know, you gonna want me..![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En Mayo was een zwarte katerquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:59 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Mayo..![]()
Ik hou ervan..
Mijn Siamees heet Snickers want chocoladebruin
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik ben gewoom tegen een beeldscherm aan het praten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar verder ben je okay? Wil je even een knuffel ofzo?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben gewoom tegen een beeldscherm aan het praten.
I know, you gonna want me..![]()
Je kan in het andere topic lezen wat me zo raakt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:11 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Maar verder ben je okay? Wil je even een knuffel ofzo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zag het.. mijn conclusie: Je wil dus een knuffel..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan in het andere topic lezen wat me zo raakt.
I know, you gonna want me..![]()
Denk niet zo he? Want ook aan de andere kant zitten normale mensen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben gewoom tegen een beeldscherm aan het praten.
Naja dm maar ff als je behoefte hebt aan praatje.Do what you love, love what you do!![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ik kijk een docuserie kree. . En het raakt me.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:18 schreef kree het volgende:
[..]
Denk niet zo he? Want ook aan de andere kant zitten normale mensen?
Naja dm maar ff als je behoefte hebt aan praatje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja snap ik. Weet niet wat je kijkt, maar kan er ook emo over worden soms. Beeetje ellendige wereld denken soms.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk een docuserie kree. . En het raakt me.
Maar weet je bent nooit alleen. Ik niet jij niet en heel hoop andere niet hier ook.Do what you love, love what you do!![]()
https://v2.videoland.com/(...)aflevering-1-c_93741quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja snap ik. Weet niet wat je kijkt, maar kan er ook emo over worden soms. Beeetje ellendige wereld denken soms.
Maar eet je bent nooit alleen. Ik niet jij niet en heel hoop andere niet hier ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb geen abonnement meer daarquote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://v2.videoland.com/(...)aflevering-1-c_93741Do what you love, love what you do!![]()
In het kort gaat het over kids die drugs gebruiken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben gewoom tegen een beeldscherm aan het praten.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Fucking drugs
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Quote : Ik gebruik anti depressiva en ga vanavond Ketamine doen , kan dat ?quote:
Antwoord van GPT : Opzich wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is de ellende van AI, er wordt altijd een antwoord gezocht waar de gebruiker tevreden mee kan zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Quote : Ik gebruik anti depressiva en ga vanavond Ketamine doen , kan dat ?
Antwoord van GPT : Opzich wel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik ben zelf ook niet zonder zonde maar deze zijn 17.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was 15.. soms is dat de leef, Fruitje.. en soms loopt het goed af, en soms niet..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben zelf ook niet zonder zonde maar deze zijn 17.I know, you gonna want me..![]()
Weet ik ook wel. En vaak is die periode zelfs even nodig. Maar je verliest wel veel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:53 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ik was 15.. soms is dat de leef, Fruitje.. en soms loopt het goed af, en soms niet..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toen de kater erger werd dan de fun was ik er wel klaar mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De kater komt laterIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dat ging ook best apart in die tijd. Feesten in het weekend. Op maandag even werken en daarna weer want op dinsdag was ik vrij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Klopt.. Maar mocht je wel zover komen dat je het achter je kan laten zijn de lessen die je eruit kan halen ook heel waardevol.. En ja, je verliest veel, correct, maar ook dat is de leef.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. En vaak is die periode zelfs even nodig. Maar je verliest wel veel.I know, you gonna want me..![]()
Wijze woorden dame.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:11 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Klopt.. Maar mocht je wel zover komen dat je het achter je kan laten zijn de lessen die je eruit kan halen ook heel waardevol.. En ja, je verliest veel, correct, maar ook dat is de leef.![]()
Wat een kutnummer.Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
StevenTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Volgende krijg je een tegeltje.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:16 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Goffer, das de 2e keer al vandaag!
Nou hou ik er mee op!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat wel lastig worden je naam er in te plakken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ZoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Spuit 11.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Die van jou is echt mooi freon .quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en een klein beetje hulp van ChatGPTquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Even de schommelconstructie wat verstevigd. Precies op tijd want het regent nuTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: