Ga lekker even slapen. Er is niks meer te halen. Bedoel het goed.quote:
Yepquote:
StevenTquote:
Wijze man. Dat wandelen ga ik zo ook maar even doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:06 schreef StevenHyde het volgende:
Morge mooie venten
Ik ga maar even wandelen voordat het gaat regelen. Daarna wat meer computeren en denk hier ook wat bolken. Tot straks
Bolken is lifequote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:06 schreef StevenHyde het volgende:
Morge mooie venten
Ik ga maar even wandelen voordat het gaat regelen. Daarna wat meer computeren en denk hier ook wat bolken. Tot straks
Dat is een mooie top 4 hoorquote:
Zou er een biertje mee kunnen drinken wel.quote:
Sorry, ik drink geen bier...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou er een biertje mee kunnen drinken wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |