Moi Lovy.quote:
Hallo Fruitjequote:
Ik ben er wel even,kan je mij mooi bolkenquote:
Liev is bijna jarig.quote:
Ik heb grote blijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben er wel even,kan je mij mooi bolken
Zelluf!quote:
Het is geluktquote:
Die mag op de cuckstoelquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:08 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]![]()
![]()
Neuqen? Fogeltje is er nu toch niet..
Ik laat wel een cuckbank installerenquote:
Hardop lachen ookquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik laat wel een cuckbank installeren
First come, first served, dan tochquote:
En de andere heet Remy Martin.quote:
Ik vind lievquote:
Heer Mikey.quote:
Dwergpincher en Peruaanse naakthondje.quote:
Aston is de duurste. Kreeg maagproblemen en na een aantal onderzoeken een operatie. Waar ze ze een haarbal hebben verwijderd. 3000 euro. Wilt u pinnen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aston is de duurste. Kreeg maagproblemen en na een aantal onderzoeken een operatie. Waar ze ze een haarbal hebben verwijderd. 3000 euro. Wilt u pinnen ?
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Mijn kater maakte de keuze voor mij, voordat ik een moeilijke beslissing moest maken. Zijn pielemuis zat verstopt, de arts wilde een meisje van hem maken, maar toen was meneer er al tussenuit geknepen
Geen lekkere Bastognekoek?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
Wel nog benauwd met wandelen. Maar toch wat kilometers gemaakt en mezelf op een saucijzenbroodje getrakteerd
Wat een geweldige naam.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:50 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Arme poek.. *Knuf*
![]()
Die van mij was ook kantje-boord, zelfde reden.. gelukkig is mijn Miauwrice er nog.. Wel pielemuisloos, dat wel..
Die van ons heet Domino.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:54 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Vond ik zelf ook wel tbh..
Volgende poek gaat Klauwdia heten..
Mayo..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:56 schreef MooieTop6 het volgende:
Die van mij heette Maya & Mayo, maar nu is het alleen nog Maya
U is master in namen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:59 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Mayo..![]()
Ik hou ervan..
Mijn Siamees heet Snickers want chocoladebruin
quote:
En Mayo was een zwarte katerquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:59 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Mayo..![]()
Ik hou ervan..
Mijn Siamees heet Snickers want chocoladebruin
Maar verder ben je okay? Wil je even een knuffel ofzo?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben gewoom tegen een beeldscherm aan het praten.
Je kan in het andere topic lezen wat me zo raakt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:11 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Maar verder ben je okay? Wil je even een knuffel ofzo?
Ik zag het.. mijn conclusie: Je wil dus een knuffel..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan in het andere topic lezen wat me zo raakt.
Denk niet zo he? Want ook aan de andere kant zitten normale mensen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kijk een docuserie kree. . En het raakt me.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:18 schreef kree het volgende:
[..]
Denk niet zo he? Want ook aan de andere kant zitten normale mensen?
Naja dm maar ff als je behoefte hebt aan praatje.
Ja snap ik. Weet niet wat je kijkt, maar kan er ook emo over worden soms. Beeetje ellendige wereld denken soms.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk een docuserie kree. . En het raakt me.
https://v2.videoland.com/(...)aflevering-1-c_93741quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja snap ik. Weet niet wat je kijkt, maar kan er ook emo over worden soms. Beeetje ellendige wereld denken soms.
Maar eet je bent nooit alleen. Ik niet jij niet en heel hoop andere niet hier ook.
Heb geen abonnement meer daarquote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://v2.videoland.com/(...)aflevering-1-c_93741
In het kort gaat het over kids die drugs gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Quote : Ik gebruik anti depressiva en ga vanavond Ketamine doen , kan dat ?quote:
Dat is de ellende van AI, er wordt altijd een antwoord gezocht waar de gebruiker tevreden mee kan zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Quote : Ik gebruik anti depressiva en ga vanavond Ketamine doen , kan dat ?
Antwoord van GPT : Opzich wel.
Ik was 15.. soms is dat de leef, Fruitje.. en soms loopt het goed af, en soms niet..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben zelf ook niet zonder zonde maar deze zijn 17.
Weet ik ook wel. En vaak is die periode zelfs even nodig. Maar je verliest wel veel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:53 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ik was 15.. soms is dat de leef, Fruitje.. en soms loopt het goed af, en soms niet..
Dat ging ook best apart in die tijd. Feesten in het weekend. Op maandag even werken en daarna weer want op dinsdag was ik vrij.quote:
Klopt.. Maar mocht je wel zover komen dat je het achter je kan laten zijn de lessen die je eruit kan halen ook heel waardevol.. En ja, je verliest veel, correct, maar ook dat is de leef.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. En vaak is die periode zelfs even nodig. Maar je verliest wel veel.
Wijze woorden dame.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:11 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Klopt.. Maar mocht je wel zover komen dat je het achter je kan laten zijn de lessen die je eruit kan halen ook heel waardevol.. En ja, je verliest veel, correct, maar ook dat is de leef.
Volgende krijg je een tegeltje.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:16 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Goffer, das de 2e keer al vandaag!
Nou hou ik er mee op!
Gaat wel lastig worden je naam er in te plakken.quote:
Spuit 11.quote:
quote:
Die van jou is echt mooi freon .quote:
en een klein beetje hulp van ChatGPTquote:
Nee jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |