Ik was 15.. soms is dat de leef, Fruitje.. en soms loopt het goed af, en soms niet..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben zelf ook niet zonder zonde maar deze zijn 17.
Weet ik ook wel. En vaak is die periode zelfs even nodig. Maar je verliest wel veel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:53 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ik was 15.. soms is dat de leef, Fruitje.. en soms loopt het goed af, en soms niet..
Dat ging ook best apart in die tijd. Feesten in het weekend. Op maandag even werken en daarna weer want op dinsdag was ik vrij.quote:
Klopt.. Maar mocht je wel zover komen dat je het achter je kan laten zijn de lessen die je eruit kan halen ook heel waardevol.. En ja, je verliest veel, correct, maar ook dat is de leef.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. En vaak is die periode zelfs even nodig. Maar je verliest wel veel.
Wijze woorden dame.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:11 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Klopt.. Maar mocht je wel zover komen dat je het achter je kan laten zijn de lessen die je eruit kan halen ook heel waardevol.. En ja, je verliest veel, correct, maar ook dat is de leef.
Volgende krijg je een tegeltje.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:16 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Goffer, das de 2e keer al vandaag!
Nou hou ik er mee op!
Gaat wel lastig worden je naam er in te plakken.quote:
Spuit 11.quote:
quote:
Die van jou is echt mooi freon .quote:
en een klein beetje hulp van ChatGPTquote:
Nee jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |