Ik misschien wel 5quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou er een biertje mee kunnen drinken wel.
En dan gaan we echt beginnen.quote:
Dan hebben we geen dorst meer en kunnen we echt gaan drinken om te genietenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dan hebben we geen dorst meer en kunnen we echt gaan drinken om te genieten
Wie weet....quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
Als dit de hele maand zo doorgaat ben ik blessed. En dat meen ik.![]()
Feu vraagt net ook al. "Wat is er zo grappig, hoor je de hele tijd lachen ? "quote:
Mario mijn beste. Dit is dus precies wat jij doet. Kijk eens in de spiegel.quote:
wat moet zij in ochtend hier auftauchen ik was hele nacht en bringt nixquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario mijn beste. Dit is dus precies wat jij doet. Kijk eens in de spiegel.
Jij begint ermee, en nu je reactie krijgt mag hij dat niet ?
Ja , en nu dan. Ga je weer schelden en tieren . Ik ben er ook wel eens een hele nacht.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat moet zij in ochtend hier auftauchen ik was hele nacht en bringt nix
En nu?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:51 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3 ik probeer een boeking aan te passen om een gast extra erbij te zetten.
Het vakantiepark geeft aan dat dat via Booking moet, en Booking geeft aan dat dit via het park moet
Bah bah.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:47 schreef mario390 het volgende:
zonder dotteke klopt hier niks meer , als zij is doet niet jeder wat will
Ik hoef je even niet meer te spreken. Klaar met je.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:47 schreef mario390 het volgende:
zonder dotteke klopt hier niks meer , als zij is doet niet jeder wat will
Goedemorgen Dame NP. Lijkt me heel verstandig.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:51 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Koffie dan maar, Frissig Fruitje?![]()
Wie is zijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat moet zij in ochtend hier auftauchen ik was hele nacht en bringt nix
Soms zeg ik nog wel eens iets verstandigs.. Don't get used to it tho..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dame NP. Lijkt me heel verstandig.
Nymfiequote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:58 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Soms zeg ik nog wel eens iets verstandigs.. Don't get used to it tho..![]()
There you go,Fruitje!
Lievquote:
Deze schoonheid hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |