abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220943056
Laat die gek maar lekker komen, gelijk monitoren wie er allemaal naar toe gaan. Obviously mensen met zeer slechte muzieksmaak.
pi_220943265
Vergeet niet dat de Gelredome 3.000 jaar geleden al aan de Joodse bevolking was beloofd. Nog een reden waarom Kanye West daar niet kan optreden.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:54:03 #53
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220943755
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:17 schreef Ann-Lynn het volgende:
Laat die gek maar lekker komen, gelijk monitoren wie er allemaal naar toe gaan. Obviously mensen met zeer slechte muzieksmaak.
eh nee, zo werkt het niet Mien.
Blaf me vol
  Spellchecker dinsdag 2 juni 2026 @ 16:36:45 #54
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220944038
quote:
als hij iets verkeerds zingt gaande lichten aan en wordt de muziek uitgezet
Hoor ik net op de radio.

Zal een lekker zootje worden _O-
pi_220944062
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:09 schreef HowardRoark het volgende:
Even voor de goede orde, Kanye West heeft dus:

Gezegd zelf een nazi te zijn.
Meermaals zijn liefde voor Hitler verkondigd.
Gezegd dat de Holocaust nooit gebeurd is.
Gezegd dat Joden de muziekindustrie beheersen.
Gezegd dat Joden zwarte mensen misbruiken in de muziekindustrie.
Hij 'defcon 3' op het Joodse volk zou willen gaan.
Zwarte mensen de echte Joden zijn.
Joden alleen maar rijk willen worden.
Een liet gemaakt genaamd 'Heil Hitler'

Je vraagt je ook af wat voor soort mensen naar zo een concert gaan.
Een liet :')
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:41:17 #56
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220944072
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef maily het volgende:

[..]
Hoor ik net op de radio.

Zal een lekker zootje worden _O-
Oh dat wil ik eigenlijk wel zien
  Spellchecker dinsdag 2 juni 2026 @ 16:46:34 #57
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220944105
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:41 schreef Momo het volgende:

[..]
Oh dat wil ik eigenlijk wel zien
Ik ook _O-
pi_220944625
Dit is heel gevaarlijk voor de maatschappij!

Bekijk deze YouTube-video
pi_220944651
Die Ye moeten ze het land niet binnen laten
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:42:43 #60
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220945249
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Een liet :')
Poeh hé, nou, speciaal voor jou even aangepast.

Al zou ik een typo of spelfout gewoon laten gaan. Je daar iedere keer zo druk over maken is niet nodig.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:57:21 #61
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220946586
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ach iedereen maakt wel eens fouten HR

Ook jij door antisemitische FvD te verdedigen.
[..]
P.s: In het verleden heb je ook Rusland wel eens verdedigd met de wetenschap dat Putin sinds de inval in Oekraine antisemitische uitspraken heeft gedaan.
Wat ben je hier nu aan het bazelen? Dit is letterlijk een post uit 2021, waar ik stel dat de SGP en FvD qua standpunten niet extreemrechts zijn. Jij stelt vervolgens dat ik daar antisemitisme goed zou praten.

Wat is dit voor rare manier van discussiëren? Je leest dingen in posts die er totaal niet staan en gaat dan doen alsof ze er wel staan, zo mensen standpunten in de voeten schuivende die ze nooit hebben ingenomen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220946599
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat ben je hier nu aan het bazelen? Dit is letterlijk een post uit 2021, waar ik stel dat de SGP en FvD qua standpunten niet extreemrechts zijn. Jij stelt vervolgens dat ik daar antisemitisme goed zou praten.

Wat is dit voor rare manier van discussiëren? Je leest dingen in posts die er totaal niet staan en gaat dan doen alsof ze er wel staan, zo mensen standpunten in de voeten schuivende die ze nooit hebben ingenomen.
Als je claimt dat FvD niet extreem-rechts is nadat Baudet was doorgedraaid met zijn antisemitische complotten over joden dan ben je naar mijn mening onderdeel van het probleem.

FvD is sinds oprichting anti joods, fan van het neonazisme en complotten over joden doen er sinds het begin de ronde
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:07:47 #63
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220946641
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:01 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Als je claimt dat FvD niet extreem-rechts is nadat Baudet was doorgedraaid met zijn antisemitische complotten over joden dan ben je naar mijn mening onderdeel van het probleem.

FvD is sinds oprichting anti joods, fan van het neonazisme en complotten over joden doen er sinds het begin de ronde
Nee, die discussie gaat over standpunten in een partijprogramma. Dat krijg je er dus van als je posts uit context gaat posten in de hoop zo users in een negatief daglicht te kunnen plaatsen.

Het probleem met de FvD is altijd geweest dat hun standpunten in partijprogramma's nog meevallen maar wat er zich in die partij afspeelt uiterst bedenkelijk is, zoals we recentelijk wederom hebben kunnen zien met al die kandidaten op lokaal niveau.

Vervolgens ga jij er allemaal dingen in lezen, die helemaal nooit door mij zijn gezegd. Jouw aantijging was immers niet of ik in 2021 of niet FvD extreemrechts zou vinden of niet, jouw claim was dat ik antisemitisme van de FvD had zitten verdedigen:
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ach iedereen maakt wel eens fouten HR

Ook jij door antisemitische FvD te verdedigen.
[..]
P.s: In het verleden heb je ook Rusland wel eens verdedigd met de wetenschap dat Putin sinds de inval in Oekraine antisemitische uitspraken heeft gedaan.
Dat wil dus zeggen het goedkeuren, dat heb ik helemaal nooit gedaan.

Het zou fijn zijn als je stopt met dit soort idioterie, en dan niet alleen tegen mij maar ook tegen andere users. Je zit helaas wel vaker mensen op smerige manieren weg te zetten, voor standpunten die zij nooit hebben ingenomen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220946682
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, die discussie gaat over standpunten in een partijprogramma. Dat krijg je er dus van als je posts uit context gaat posten in de hoop zo users in een negatief daglicht te kunnen plaatsen.

Het probleem met de FvD is altijd geweest dat hun standpunten in partijprogramma's nog meevallen maar wat er zich in die partij afspeelt uiterst bedenkelijk is, zoals we recentelijk wederom hebben kunnen zien met al die kandidaten op lokaal niveau.

Vervolgens ga jij er allemaal dingen in lezen, die helemaal nooit door mij zijn gezegd. Jouw aantijging was immers niet of ik in 2021 of niet FvD extreemrechts zou vinden of niet, jouw claim was dat ik antisemitisme van de FvD had zitten verdedigen:
[..]
Dat wil dus zeggen het goedkeuren, dat heb ik helemaal nooit gedaan.

Het zou fijn zijn als je stopt met dit soort idioterie, en dan niet alleen tegen mij maar ook tegen andere users. Je zit helaas wel vaker mensen op smerige manieren weg te zetten, voor standpunten die zij nooit hebben ingenomen.
https://www.cidi.nl/de-an(...)ld-complottheorieen/

En zo kan ik er nog honderd posten.

Maar jij concludeert dat FvD geen extreem-rechtse partij is die geen neonazi's in de partij heeft die Mein Kampf thuis hebben?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:19:13 #65
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220946713
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:13 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
https://www.cidi.nl/de-an(...)ld-complottheorieen/

En zo kan ik er nog honderd posten.

Maar jij concludeert dat FvD geen extreem-rechtse partij is die geen neonazi's in de partij heeft die Mein Kampf thuis hebben?
Je stelt een vraag waar het antwoord al op is gegeven:
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, die discussie gaat over standpunten in een partijprogramma. Dat krijg je er dus van als je posts uit context gaat posten in de hoop zo users in een negatief daglicht te kunnen plaatsen.

Het probleem met de FvD is altijd geweest dat hun standpunten in partijprogramma's nog meevallen maar wat er zich in die partij afspeelt uiterst bedenkelijk is, zoals we recentelijk wederom hebben kunnen zien met al die kandidaten op lokaal niveau.

Vervolgens ga jij er allemaal dingen in lezen, die helemaal nooit door mij zijn gezegd. Jouw aantijging was immers niet of ik in 2021 of niet FvD extreemrechts zou vinden of niet, jouw claim was dat ik antisemitisme van de FvD had zitten verdedigen:
[..]
Dat wil dus zeggen het goedkeuren, dat heb ik helemaal nooit gedaan.

Het zou fijn zijn als je stopt met dit soort idioterie, en dan niet alleen tegen mij maar ook tegen andere users. Je zit helaas wel vaker mensen op smerige manieren weg te zetten, voor standpunten die zij nooit hebben ingenomen.
Trouwens ook opmerkelijk dat je hier aankomt met een link richting het CIDI, een instituut waar je normaal de spot mee drijft of complottheorieën over aan het verspreiden bent :')_! _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:42 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Cidi als bron :')
Waarom niet ook Russia Today?
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Israel doet wat het wilt.

En zo niet wordt je monddood gemaakt door AIPAC of CIDI achtige lobbygroepen
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 23:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wanneer een echte embargo volgt zal Israel net zoals Zuid Afrika heel snel normaal gaan doen.

Maar we worden beheerst door CIDI en AIPAC achtige lobby's
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220946720
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je stelt een vraag waar het antwoord al op is gegeven:
[..]
Trouwens ook opmerkelijk dat je hier aankomt met een link richting het CIDI, een instituut waar je normaal de spot mee drijft of complottheorieën over aan het verspreiden bent :')_! _O-
[..]
[..]
[..]

Snel de aanval in wanneer het masker af is in je i love Israel act terwijl je jaren geleden FvD steunde.

Maar inderdaad ik had mijn woorden over het CIDI anders moeten omschrijven. Wel klopt het artikel gewoon en het zou fijn zijn als je er inhoudelijk op in gaat
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:29:24 #67
117098 Hathor
Effe niet
pi_220946760
Ye.... :')

Die jongen is echt ergens geestelijk gigantisch de weg kwijtgeraakt. Ook de enige rapper volgens mij die openlijk MAGA idolaat was.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:31:23 #68
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220946765
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Snel de aanval in wanneer het masker af is in je i love Israel act terwijl je jaren geleden FvD steunde.

Maar inderdaad ik had mijn woorden over het CIDI anders moeten omschrijven. Wel klopt het artikel gewoon en het zou fijn zijn als je er inhoudelijk op in gaat
Integendeel. Ik ben niet in in de aanval. Ik heb ook totaal geen reden om jou aan te vallen. Jij ziet die redenen helaas wel bij mij en bij meerdere users en probeert mensen standpunten in de voeten te schuiven die zij nooit hebben ingenomen.

Het is in de tussentijd wel enigszins lachwekkend te zien dat je daarvoor zelfs bronnen van het CIDI gebruikt, een instantie die je dus normaliter bespot en zelfs complottheorieën over verspreid. Als er dus bij iemand een masker af is gegaan, is dat bij jou.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220946775
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Integendeel. Ik ben niet in in de aanval. Ik heb ook totaal geen reden om jou aan te vallen. Jij ziet die redenen helaas wel bij mij en bij meerdere users en probeert mensen standpunten in de voeten te schuiven die zij nooit hebben ingenomen.

Het is in de tussentijd wel enigszins lachwekkend te zien dat je daarvoor zelfs bronnen van het CIDI gebruikt, een instantie die je dus normaliter bespot en zelfs complottheorieën over verspreid. Als er dus bij iemand een masker af is gegaan, is dat bij jou.
Oke laat het mij anders stellen.

Is FvD een antisemitische partij? En een extreemrechtse partij?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:40:40 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220946800
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:33 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Oke laat het mij anders stellen.

Is FvD een antisemitische partij? En een extreemrechtse partij?
Zoals ik dus ook in 2021 al aangaf: kijkende naar hun partijprogramma doet men zich normaler voor dan men is. In die partij is inderdaad extreemrechts gedachtegoed en zeker ook antisemitisme sterk aanwezig. En de recente ontwikkelingen op lokaal niveau hebben dat wederom aangetoond. Ik heb dan ook al meermaals gezegd nooit voor FvD te zullen stemmen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220950504
Die gek is allang in Nederland joh. denk ik tenminste :+
Ook in moeilijke tijden.
  Spellchecker woensdag 3 juni 2026 @ 14:52:48 #72
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220950697
Nvm.

[ Bericht 50% gewijzigd door maily op 04-06-2026 10:21:49 ]
pi_220950769
quote:
Krijg 'm nou nog maar eens weg. Gaat niet lukken ben ik bang.
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:09:26 #74
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220950852
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:57 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Krijg 'm nou nog maar eens weg. Gaat niet lukken ben ik bang.
Paar Joden op af sturen ~O>
pi_220951101
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:09 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Paar Joden op af sturen ~O>
Ach als hij Hitler verheerlijk en vindt dat hij fantastisch werk heeft gedaan ben ik in staat om in een KKK kostuum naar zijn optreden te gaan. Eens zien hoe tof hij dat gaat vinden, onder het mom van: Ach ja maar ze hebben/hadden toch fantastisch mooie motivaties ?!
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:44:45 #76
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220952132
Joodsche Raad haalt bakzeil bij de rechter. Mooi zo.
Blaf me vol
pi_220952233
Flauw dat ze zo inhakken op een geesteszieke man die zijn leven probeert te beteren door therapie en medicijnen.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:06:07 #78
13456 AchJa
Shut up!!!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:22:10 #79
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220952405
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:44 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Joodsche Raad haalt bakzeil bij de rechter. Mooi zo.
Waarom 'mooi zo' eigenlijk?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:23:41 #80
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220952409
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom 'mooi zo' eigenlijk?
Ye is al 24 uur in Nederland. Moeten jullie niet schuilen voor de verstoring van de openbare orde?
Blaf me vol
pi_220952424
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:29 schreef Hathor het volgende:
Ye.... :')

Die jongen is echt ergens geestelijk gigantisch de weg kwijtgeraakt. Ook de enige rapper volgens mij die openlijk MAGA idolaat was.
Denk dat dit je als PRO stemmer toch wel in een spagaat brengt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:40:31 #82
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220952551
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:29 schreef Hathor het volgende:
Ye.... :')

Die jongen is echt ergens geestelijk gigantisch de weg kwijtgeraakt. Ook de enige rapper volgens mij die openlijk MAGA idolaat was.
Kid Rock
Blaf me vol
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:21:01 #83
117098 Hathor
Effe niet
pi_220953731
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:40 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
Kid Rock
Ja maar das gewoon een Hillbilly, niet echt verrassend.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220955650
Heil nigger?
pi_220955670
Ik ben voor een radicale vrijheid van meningsuiting dus wat mij betreft mag hij zijn nazi-mening uiten als hij dat wil en hij mag ook optreden als er mensen zijn die daarvoor willen betalen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220955672
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 04:22 schreef TAmaru het volgende:
Ik ben voor een radicale vrijheid van meningsuiting dus wat mij betreft mag hij zijn nazi-mening uiten als hij dat wil en hij mag ook optreden als er mensen zijn die daarvoor willen betalen.
Dan moet je wel niet verbaast zijn dat er dan ook serieus te nemen bedreigingen worden geuit door het voddenvolk.
pi_220955691
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah ja, dat zal het allemaal wel zijn. Hij heeft de meest bizarre drek zitten verkondigen, maar het lag allemaal aan anderen en zijn aandoening, dus moet hij nu welkom zijn.

Toch wel bijzonder. Om het minste worden sommigen in bepaalde contreien meteen weggezet als een nazi, een label waar men dan ook niet meer van afkomt. Van Trump tot Wilders tot Orban tot Le Pen etc.

Men gaat zelfs zover het enige Joodse land ter wereld, opgebouwd voor een deel voor van de overlevers van de gruwelen van het nazisme, weg te zetten als 'het Nazi-Duitsland van onze tijd'. Een achterlijke en smerige vorm van Holocaust inversion.

En dan heb je hier een artiest die openlijk Hitler heeft zitten verheerlijken en nazisme heeft omarmd, en dan is het allemaal prima en moet hij welkom zijn.

Right, right.
Het zijn in mijn ogen ook nazi's die israel opgericht hebben met een nazi idee van joods supermacy. Daar is geen woord van gelogen. Je kan niet zeggen we richten een staat op een plek waar mensen wonen en het helemaal niet willen . Die vermoorden we en verdrijven we omdat we dat recht hebben vanuit ons geloof en omdat we zielig zijn.

Het CJO is totaal ongeloofwaardig.
pi_220955759
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 05:05 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het zijn in mijn ogen ook nazi's die israel opgericht hebben met een nazi idee van joods supermacy. Daar is geen woord van gelogen. Je kan niet zeggen we richten een staat op een plek waar mensen wonen en het helemaal niet willen . Die vermoorden we en verdrijven we omdat we dat recht hebben vanuit ons geloof en omdat we zielig zijn.

Het CJO is totaal ongeloofwaardig.
Vriendje Adolf knows best.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220955880
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 04:27 schreef torentje het volgende:

[..]
Dan moet je wel niet verbaast zijn dat er dan ook serieus te nemen bedreigingen worden geuit door het voddenvolk.
Bedreigingen zijn uiteindelijk nooit de schuld van het slachtoffer, maar je kunt het er wel naar maken natuurlijk.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:50:24 #90
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220956629
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 05:05 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het zijn in mijn ogen ook nazi's die israel opgericht hebben met een nazi idee van joods supermacy. Daar is geen woord van gelogen. Je kan niet zeggen we richten een staat op een plek waar mensen wonen en het helemaal niet willen . Die vermoorden we en verdrijven we omdat we dat recht hebben vanuit ons geloof en omdat we zielig zijn.

Het CJO is totaal ongeloofwaardig.
Daar is letterlijk elk woord van gelogen. Israël was nota bene een veilige haven voor mensen die de nazis ontvluchten. Om dan het beeld op te tuigen dat Israël is opgericht door nazis is letterlijk de geschiedenis verdraaien.

En Israël is niet opgericht op een idee van 'Joodse suprematie'. En weet je wie zulke gevoelens wel hadden? De Arabieren en dan met name de Arabische moslims. Die stelde immers zelfs dat een stichting van een Joods land in dit gebied de 'raciale homogeniteit' zou verstoren. Zie ook:
quote:
Especially in view of Eddy’s and Henderson’s association of Zionism with racism and their refusal to address the issue of racism and antisemitism in Arab societies, the statement by Jamal Husseini, the Arab Higher Committee’s representative at the UN, on September 29 to the UN’s Ad Hoc Committee on Palestine is of particular interest—and historical importance. Husseini said that the Arab “struggle against the Zionist invasion” had “nothing to do with anti-Semitism,” which was a strictly Western bigotry. The Zionist claims to Palestine had “no legal or moral basis.”

However, he then articulated an implicitly racist argument. The Arab world was “a racial homogeneity.” Its people spoke “one language and have the same history, traditions, and aspirations.” The Arabs’ “unity in all those matters” was “a basis for mutual understanding and a solid foundation for peace.” It was in stark contrast to nations with “different nationalities and non-homogenous communities. . . . This condition created always an atmosphere of antagonism that culminated in a calamitous war.”

Bron
En daarbij de statements van de Palestijnse leider Amin al-Husseini bij op, die trouwens collaboreerde met Nazi-Duitsland:
quote:
From 1941 to 1945, Hajj Amin al-Husseini lived in Nazi Germany where he served the Nazi war effort in
many ways, including the broadcast of Nazi propaganda to the Arab world. In his radio broadcasts and leaflets, al-Husseini repeated his allegation that “the Jews” wished to “wipe out the Arabs and Islam.”

The Jews believed that “everything had been created for their sake” and that “other men are animals which could be used for their own purposes.”The Jews “have been the enemies of the Arabs and of Islam since its emergence.” The Nazis eagerly took up this refrain in other Arabic- language radio broadcasts, portraying World War II as “a war for the survival of the Arabs and Islam.”

Bron (p. 213)
quote:
Al-Husseini often went beyond calling for the ethnic cleansing of Jews from Muslim lands and openly incited genocide. “Kill the Jews wherever you find them. This pleases God, history, and religion” (emphasis in the
original).

In November 1943, when the Holocaust was in full swing, al-Husseini informed his audience that the Germans had “decided to find a definitive solution to the Jewish danger,” and he urged all Arabs and Muslims to join the Germans in this “common battle against the Jewish danger.”

Bron (p. 214)
Waarom projecteer jij dit vervolgens via leugens op Israël?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220956646
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 04:22 schreef TAmaru het volgende:
Ik ben voor een radicale vrijheid van meningsuiting dus wat mij betreft mag hij zijn nazi-mening uiten als hij dat wil en hij mag ook optreden als er mensen zijn die daarvoor willen betalen.
Vrijheid van meningsuiting is beperkt door de wetgeving.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220956657
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom 'mooi zo' eigenlijk?
Artistieke censuur past meer bij Iran dan een vrij land. Zeker als de artiest al gestopt is met zijn stoute meningen en er afstand van heeft genomen.
pi_220956663
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:52 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Vrijheid van meningsuiting is beperkt door de wetgeving.
Je mag het op een discussieforum oneens zijn met wetten.
pi_220956671
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom projecteer jij dit vervolgens via leugens op Israël?
Je zegt het zelf. Projectie.

Projecteren van eigen shit op de anderen.

Bekende phenomena in de psychologie.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220956679
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je mag het op een discussieforum oneens zijn met wetten.
Alles mag wat direct niet verboden is. Nazi symboliek en ideeën zijn verboden.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220956732
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:57 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Alles mag wat direct niet verboden is. Nazi symboliek en ideeën zijn verboden.
Dan kun je nog wel zeggen dat je het daarmee oneens bent.
pi_220956834
quote:
Dit gaat over 2018, neem aan dat hij daarna wel
weer naar huis gegaan is.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Spellchecker donderdag 4 juni 2026 @ 10:21:19 #98
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220956872
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:12 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Dit gaat over 2018, neem aan dat hij daarna wel
weer naar huis gegaan is.
Ik zie het nu ook. Niet goed gelezen!
pi_220957271
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dan kun je nog wel zeggen dat je het daarmee oneens bent.
Natuurlijk wel. Je kan het zelfs in het detail beschrijven, in educatieve zin. Wordt pas lastig als je dat gaat propaganderen of op een of andere manier oproepen tot...
I carried the fire before I knew its name.
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:17:52 #100
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220957299
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Artistieke censuur past meer bij Iran dan een vrij land. Zeker als de artiest al gestopt is met zijn stoute meningen en er afstand van heeft genomen.
Hmm. Vreemd we hebben de afgelopen 2-3 jaar nogal een push gezien om alles wat Israëlisch is te censureren en cancellen. Van random Israëlische artiesten tot musici en van academici tot kunstenaars.

Wel bijzonder hoe dat dan werkt: vrijheid voor een zelfbenoemde nazi, maar een random orkest met een Israëlische dirigent of een Israëlische academici bij een lezing moet worden geweerd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')