abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220938087
https://nos.nl/artikel/26(...)r-ye-tegen-te-houden

quote:
Centraal Joods Overleg stapt naar rechter om komst rapper Ye tegen te houden
Het Centraal Joods Overleg (CJO) spant een kort geding aan om een inreisverbod aan de Amerikaanse rapper Ye af te dwingen. De rapper treedt zaterdag en maandag op in de Gelredome in Arnhem.

Het CJO vindt dat de openbare orde in het geding komt met de komst van Ye. Zijn optredens leiden volgens CJO-voorzitter Chanan Hertzberger tot een gevoel van onveiligheid, met name onder Joodse Nederlanders.



Ye deed meermaals antisemitische uitspraken op onder meer X en in songteksten. Zo bracht hij een nummer uit genaamd Heil Hitler en verkocht de artiest T-shirts met hakenkruizen in zijn webshop. Ook noemde hij zichzelf een nazi. Volgens de rapper zelf waren die uitlatingen het gevolg van een psychiatrische stoornis.

Onwenselijk en grievend
Vorige week zei minister Van den Brink van Asiel en Migratie al dat er geen gegronde reden is om Ye geen toegang tot Nederland te verlenen. De rapper werd eerder geweerd uit Frankrijk, Groot-Brittannië, Zwitserland, Polen en Italië. Van den Brink stelde dat hij de uitlatingen van Ye "natuurlijk ten zeerste" veroordeelt, maar hij zegt dat er geen aanwijzingen zijn voor redenen om hem te weren.

Het kabinet vindt de uitspraken van Ye "onwenselijk en grievend", maar dat is volgens het ministerie geen reden om hem de toegang tot Nederland te ontzeggen.

Van den Brink zegt dat Nederland zich bovendien aan het Schengenverdrag moet houden. Daarin staat dat personen zich vrij moeten kunnen bewegen binnen 29 Europese landen.

Openbare orde
Ook de gemeente Arnhem weigert de rapper niet op grond van zijn uitspraken en heeft een vergunning verleend aan het Gelredome voor de concerten. Burgemeester Marcouch zei dat hij de uitspraken van de 48-jarige rapper verwerpelijk en "moreel en mogelijk juridisch volstrekt afkeurenswaardig" vindt, maar stelt dat hij als burgemeester moet kijken naar zaken als openbare orde en nationale veiligheid. En wat hem betreft zijn deze zaken rond het concert goed geregeld.

De Italiaanse regio Emilia-Romagna ziet dat anders. Die schrapte een optreden van Ye omdat gevreesd wordt voor verstoring van de openbare orde.

Kabinet blijft bij mening
Het CJO had het ministerie tot vanmiddag 15.00 uur de tijd gegeven om terug te komen van het besluit om Ye geen inreisverbod op te leggen. Maar het kabinet blijft bij het eerdere oordeel.
Zeer slecht besluit van het kabinet. Ye heeft rode lijnen overschreden.
Geen plek in Nederland voor jodenhaat en mensen die met hakenkruizen rondlopen. :N
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220938156
Deze man is geestelijk niet helemaal 100 en misbruikt door slechte mensen om hem heen. Hij heeft zich ondertussen uitgesproken tegen nazi's en sorry gezegd. Als er geen weg terug is nadat je wat kuts hebt gedaan is er geen reden om ermee te stoppen. Ye wees welkom.
pi_220938204
-dubbel-
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  maandag 1 juni 2026 @ 20:52:30 #4
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220938205
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Deze man is geestelijk niet helemaal 100 en misbruikt door slechte mensen om hem heen. Hij heeft zich ondertussen uitgesproken tegen nazi's en sorry gezegd. Als er geen weg terug is nadat je wat kuts hebt gedaan is er geen reden om ermee te stoppen. Ye wees welkom.
Ah ja, dat zal het allemaal wel zijn. Hij heeft de meest bizarre drek zitten verkondigen, maar het lag allemaal aan anderen en zijn aandoening, dus moet hij nu welkom zijn.

Toch wel bijzonder. Om het minste worden sommigen in bepaalde contreien meteen weggezet als een nazi, een label waar men dan ook niet meer van afkomt. Van Trump tot Wilders tot Orban tot Le Pen etc.

Men gaat zelfs zover het enige Joodse land ter wereld, opgebouwd voor een deel voor van de overlevers van de gruwelen van het nazisme, weg te zetten als 'het Nazi-Duitsland van onze tijd'. Een achterlijke en smerige vorm van Holocaust inversion.

En dan heb je hier een artiest die openlijk Hitler heeft zitten verheerlijken en nazisme heeft omarmd, en dan is het allemaal prima en moet hij welkom zijn.

Right, right.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220938213
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Deze man is geestelijk niet helemaal 100 en misbruikt door slechte mensen om hem heen. Hij heeft zich ondertussen uitgesproken tegen nazi's en sorry gezegd. Als er geen weg terug is nadat je wat kuts hebt gedaan is er geen reden om ermee te stoppen. Ye wees welkom.
Dit ging wel erg ver. En dan vind ik het fair om naar joden te luisteren over deze kwestie.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  maandag 1 juni 2026 @ 20:55:56 #6
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220938221
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah ja, dat zal het allemaal wel zijn. Hij heeft de meest bizarre drek zitten verkondigen, maar het lag allemaal aan anderen en zijn aandoening, dus moet hij nu welkom zijn.

Toch wel bijzonder. Om het minste worden sommigen in bepaalde contreien meteen weggezet als een nazi, een label waar men dan ook niet meer van afkomt. Van Trump tot Wilders tot Orban tot Le Pen etc.

Men gaat zelfs zover het enige Joodse land ter wereld, opgebouwd voor een deel voor van de overlevers van de gruwelen van het nazisme, weg te zetten als 'het Nazi-Duitsland van onze tijd'. Een achterlijke en smerige vorm van Holocaust inversion.

En dan heb je hier een artiest die openlijk Hitler heeft zitten verheerlijken en nazisme heeft omarmd, en dan is het allemaal prima en moet hij welkom zijn.

Right, right.
Dit forum zit intussen vol met trollen en kloons van trollen, het loont amper nog de moeite daarop te reageren telkens.
pi_220938227
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Deze man is geestelijk niet helemaal 100 en misbruikt door slechte mensen om hem heen. Hij heeft zich ondertussen uitgesproken tegen nazi's en sorry gezegd. Als er geen weg terug is nadat je wat kuts hebt gedaan is er geen reden om ermee te stoppen. Ye wees welkom.
Zwakzinnig zijn en in een psychose zitten is geen excuus voor zijn uitspraken.

Behalve misschien als je zelf een nazi bent... Dan zou ik het ook downplayen. Die gek is hier absoluut niet welkom.
pi_220938235
Hij had ook nog een nummer WW3, bestaat nog maar is ook aangepast.

Ye zag zijn kinderen niet en werd (door zijn omgeving) aangepraat dat dat door de joodse elite kwam.

HH was verder echt een geniaal nummer.

BWAAH BWAAH BWAAH
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  maandag 1 juni 2026 @ 21:07:57 #9
117098 Hathor
Effe niet
pi_220938265
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Deze man is geestelijk niet helemaal 100 en misbruikt door slechte mensen om hem heen. Hij heeft zich ondertussen uitgesproken tegen nazi's en sorry gezegd. Als er geen weg terug is nadat je wat kuts hebt gedaan is er geen reden om ermee te stoppen. Ye wees welkom.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Deze man is geestelijk niet helemaal 100 en misbruikt door slechte mensen om hem heen. Hij heeft zich ondertussen uitgesproken tegen nazi's en sorry gezegd. Als er geen weg terug is nadat je wat kuts hebt gedaan is er geen reden om ermee te stoppen. Ye wees welkom.
Nee, niet welkom.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 1 juni 2026 @ 21:09:31 #10
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220938275
Even voor de goede orde, Kanye West heeft dus:

Gezegd zelf een nazi te zijn.
Meermaals zijn liefde voor Hitler verkondigd.
Gezegd dat de Holocaust nooit gebeurd is.
Gezegd dat Joden de muziekindustrie beheersen.
Gezegd dat Joden zwarte mensen misbruiken in de muziekindustrie.
Hij 'defcon 3' op het Joodse volk zou willen gaan.
Zwarte mensen de echte Joden zijn.
Joden alleen maar rijk willen worden.
Een lied gemaakt genaamd 'Heil Hitler'

Je vraagt je ook af wat voor soort mensen naar zo een concert gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door HowardRoark op 02-06-2026 19:41:19 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220938291
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:09 schreef HowardRoark het volgende:
Even voor de goede orde, Kanye West heeft dus:

Gezegd zelf een nazi te zijn.
Meermaals zijn liefde voor Hitler verkondigd.
Gezegd dat de Holocaust nooit gebeurd is.
Gezegd dat Joden de muziekindustrie beheersen.
Gezegd dat Joden zwarte mensen misbruiken in de muziekindustrie.
Hij 'defcon 3' op het Joodse volk zou willen gaan.
Zwarte mensen de echte Joden zijn.
Joden alleen maar rijk willen worden.
Een liet gemaakt genaamd 'Heil Hitler'

Je vraagt je ook af wat voor soort mensen naar zo een concert gaan.
Ik vermoed dat hij tot de 'woordkunstenaars' hoort. Er zijn lieden uit bepaald spectra die daar heel goed op gaan.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220938327
Ik dacht dat gayfish een persoonlijkheidsstoornis heeft. Geen reden om hem te weigeren. Dat is discrimineonazi.
pi_220938466
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah ja, dat zal het allemaal wel zijn. Hij heeft de meest bizarre drek zitten verkondigen, maar het lag allemaal aan anderen en zijn aandoening, dus moet hij nu welkom zijn.

Toch wel bijzonder. Om het minste worden sommigen in bepaalde contreien meteen weggezet als een nazi, een label waar men dan ook niet meer van afkomt. Van Trump tot Wilders tot Orban tot Le Pen etc.

Men gaat zelfs zover het enige Joodse land ter wereld, opgebouwd voor een deel voor van de overlevers van de gruwelen van het nazisme, weg te zetten als 'het Nazi-Duitsland van onze tijd'. Een achterlijke en smerige vorm van Holocaust inversion.

En dan heb je hier een artiest die openlijk Hitler heeft zitten verheerlijken en nazisme heeft omarmd, en dan is het allemaal prima en moet hij welkom zijn.

Right, right.
Het grote verschil is dat de man edgy muziek heeft gemaakt waar hij afstand van heeft genomen en de mensen waar jij het over hebt crimineel, rascistisch of massamoordenaars zijn die er zonder uitzondering nog trots op zijn ook.
pi_220938468
Joduhhhh
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220938482
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:54 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dit ging wel erg ver. En dan vind ik het fair om naar joden te luisteren over deze kwestie.
Heb je dat hh lied wel eens gehoord? Er spreekt een bak frustratie uit naar hoe hij is behandeld en zijn kinderen niet meer kan zien, dus stapt hij maar echt in de rol van slechterik. Hoe doet hij dat? Hij wordt nazi!
pi_220938492
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:56 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Zwakzinnig zijn en in een psychose zitten is geen excuus voor zijn uitspraken.

Behalve misschien als je zelf een nazi bent... Dan zou ik het ook downplayen. Die gek is hier absoluut niet welkom.
Het hele idee van een psychose is dat je niet helemaal meer weet wat je doet. Weet je een beter excuus voor gedrag dan dat je fysiek niet meer in controle bent?
  Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 22:03:21 #17
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220938546
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:09 schreef HowardRoark het volgende:
Even voor de goede orde, Kanye West heeft dus:

Gezegd zelf een nazi te zijn.
Meermaals zijn liefde voor Hitler verkondigd.
Gezegd dat de Holocaust nooit gebeurd is.
Gezegd dat Joden de muziekindustrie beheersen.
Gezegd dat Joden zwarte mensen misbruiken in de muziekindustrie.
Hij 'defcon 3' op het Joodse volk zou willen gaan.
Zwarte mensen de echte Joden zijn.
Joden alleen maar rijk willen worden.
Een liet gemaakt genaamd 'Heil Hitler'

Je vraagt je ook af wat voor soort mensen naar zo een concert gaan.
Ik ken er een paar, die vinden vooral zijn muziek tot ongeveer 2016 goed. En dat klopt ook wel. Toch zou ik er ondanks dat niet heen gaan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220938552
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik ken er een paar, die vinden vooral zijn muziek tot ongeveer 2016 goed. En dat klopt ook wel. Toch zou ik er ondanks dat niet heen gaan.
Als je hier heen gaat heb je geen normen en waarden.
  maandag 1 juni 2026 @ 22:08:46 #19
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220938576
Ik dacht dat de cancelcultuur was.. ehm.. geannuleerd? :@
  Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 22:12:19 #20
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220938596
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:04 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Als je hier heen gaat heb je geen normen en waarden.
Dat zijn wel echt liefhebbers van de muziek, ik kan het me wel voorstellen. Dan hoop je wel dat ie geen gekke dingen op het podium gaat verkondigen en dat Kanye bij hem ook niet uitsluiten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 1 juni 2026 @ 22:13:12 #21
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220938600
Als ik zo terugkijk was hij al sinds 2022 bezig met rare nazi berichten. Dus 3 jaar lang constant dit soort geluid laten horen. Dus het was niet een psychose waar hij een week lang helemaal los ging. Er zal vast allerlei mentale aandoeningen een rol spelen. In 2009 had hij ook al dat rare moment met Taylor Swift. Meneer was natuurlijk ook zijn complete payroll kwijt door dit soort dingen. Zou mij niet verbazen als hij ooit weer in dit soort wappie gekheid valt. Tja wat moet je met dit soort concerten, hij heeft ook veel jeugdige fans.
pi_220938676
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Heb je dat hh lied wel eens gehoord? Er spreekt een bak frustratie uit naar hoe hij is behandeld en zijn kinderen niet meer kan zien, dus stapt hij maar echt in de rol van slechterik. Hoe doet hij dat? Hij wordt nazi!
Ok? Dat iemand slecht is behandeld, betekent niet dat ze maar een vrijbrief voor nazi-ideologie krijgen, waarvan de schade al geschied is.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  maandag 1 juni 2026 @ 23:17:48 #23
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_220939093
Ik ken Ye West vooral vanwege zijn Russische nummers eigenlijk. :@

Die zijn gewoon wel episch. O+

Bekijk deze YouTube-video

Ik vind dat hele cancelcultuur een beetje suf eigenlijk. Of rechts nu links cancelt of links die rechts cancelt. En waar moet je het nummer Den Pobedy plaatsen dan?
De Sovjet-Unie die in 1945 Europa bevrijdde van het nazisme onder leiding van Jozef Stalin. Komt op mij echt super links over.
pi_220939363
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ken Ye West vooral vanwege zijn Russische nummers eigenlijk. :@

Die zijn gewoon wel episch. O+

Bekijk deze YouTube-video

Ik vind dat hele cancelcultuur een beetje suf eigenlijk. Of rechts nu links cancelt of links die rechts cancelt. En waar moet je het nummer Den Pobedy plaatsen dan?
De Sovjet-Unie die in 1945 Europa bevrijdde van het nazisme onder leiding van Jozef Stalin. Komt op mij echt super links over.
Wel triest dat een AI lied beter is dan zijn echte nummers. :')
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220939477
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)r-ye-tegen-te-houden
[..]
Zeer slecht besluit van het kabinet. Ye heeft rode lijnen overschreden.
Geen plek in Nederland voor jodenhaat en mensen die met hakenkruizen rondlopen. :N
Een kabinet kan niet besluiten om iemand te weigeren op basis van hun besluit. Het is hier geen VS waar een megalomane man tarieven kan invoeren (en pas veels te laat wordt teruggefloten door de rechter)
pi_220939486
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah ja, dat zal het allemaal wel zijn. Hij heeft de meest bizarre drek zitten verkondigen, maar het lag allemaal aan anderen en zijn aandoening, dus moet hij nu welkom zijn.

Toch wel bijzonder. Om het minste worden sommigen in bepaalde contreien meteen weggezet als een nazi, een label waar men dan ook niet meer van afkomt. Van Trump tot Wilders tot Orban tot Le Pen etc.

Men gaat zelfs zover het enige Joodse land ter wereld, opgebouwd voor een deel voor van de overlevers van de gruwelen van het nazisme, weg te zetten als 'het Nazi-Duitsland van onze tijd'. Een achterlijke en smerige vorm van Holocaust inversion.

En dan heb je hier een artiest die openlijk Hitler heeft zitten verheerlijken en nazisme heeft omarmd, en dan is het allemaal prima en moet hij welkom zijn.

Right, right.
Ach iedereen maakt wel eens fouten HR

Ook jij door antisemitische FvD te verdedigen.

quote:
14s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
SGP is niet extreemrechts en FVD qua standpunten ook niet. PVV heeft er natuurlijk wel elementen van.
P.s: In het verleden heb je ook Rusland wel eens verdedigd met de wetenschap dat Putin sinds de inval in Oekraine antisemitische uitspraken heeft gedaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ambtenaar030 op 02-06-2026 01:13:59 ]
  dinsdag 2 juni 2026 @ 01:28:02 #27
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220939516
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ach iedereen maakt wel eens fouten HR

Ook jij door antisemitische FvD te verdedigen.
[..]
P.s: In het verleden heb je ook Rusland wel eens verdedigd met de wetenschap dat Putin sinds de inval in Oekraine antisemitische uitspraken heeft gedaan.
2021. Tijdsgeest.
Toen was baudet volgens mij nog niet fullwappie gegaan zoals hij dat daarna wel ging.

En je lult zoals gewoonlijk over een hoop heen hier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220939562
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
2021. Tijdsgeest.
Toen was baudet volgens mij nog niet fullwappie gegaan zoals hij dat daarna wel ging.

En je lult zoals gewoonlijk over een hoop heen hier.
2021 was de oprichting van JA21 ;) Joost en Annabel verlieten FvD vanwege het antisemitisme waar de partij vanaf oprichting al last van had
  dinsdag 2 juni 2026 @ 01:49:16 #29
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220939565
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:47 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
2021 was de oprichting van JA21 ;) Joost en Annabel verlieten FvD vanwege het antisemitisme waar de partij vanaf oprichting al last van had
En daarna is tjerrie full wappie gegaan omdat hij de ruimte had.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220939579
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En daarna is tjerrie full wappie gegaan omdat hij de ruimte had.
Ik snap je, alleen als ik google op Baudet en Soros dan krijg ik meteen hits uit 2018, 2019 en 2020.

’Thierry riep dat corona wereld in gebracht was door George Soros’ | De Telegraaf https://share.google/2LCm0oHk2L5pR1xuc
pi_220940394
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ook jij door antisemitische FvD te verdedigen.
Niets mis met FvD verdedigen. Dat jij ze antisemitisch vindt, /care. Heeft nul komma nul invloed op mijn stemkeuze.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:40:10 #32
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220941899
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ach iedereen maakt wel eens fouten HR

Ook jij door antisemitische FvD te verdedigen.
[..]
P.s: In het verleden heb je ook Rusland wel eens verdedigd met de wetenschap dat Putin sinds de inval in Oekraine antisemitische uitspraken heeft gedaan.
Ah, en kun je hier ook een paar concrete voorbeelden van geven? Waar heb ik het antisemitisme van FvD zitten verdedigen en waar heb ik Rusland zitten verdedigen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220941913
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Deze man is geestelijk niet helemaal 100 en misbruikt door slechte mensen om hem heen. Hij heeft zich ondertussen uitgesproken tegen nazi's en sorry gezegd. Als er geen weg terug is nadat je wat kuts hebt gedaan is er geen reden om ermee te stoppen. Ye wees welkom.
Aanschouw hier hersengymnastiek voor gevorderden :')
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_220941928
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Aanschouw hier hersengymnastiek voor gevorderden :')
Rechts had al de slachtoffermentaliteit van 2015 tumblr overgenomen en nu ook de permanente cancel cultuur. Winnen hoor!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:48:56 #35
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220941932
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Aanschouw hier hersengymnastiek voor gevorderden :')
Bijzonder blijft het hè, alles en iedereen die geen nazi is voor nazi uitmaken, heb je hier een man die openlijk heeft gezegd en nazi te zijn en Hitler te bewonderen. Er wordt een keer excuses gemaakt en zand erover zo blijkt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220941938
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, en kun je hier ook een paar concrete voorbeelden van geven? Waar heb ik het antisemitisme van FvD zitten verdedigen en waar heb ik Rusland zitten verdedigen?
Waarom zou hij? Er zijn twee uitkomsten. Je negeert het volledig. Je komt met een weinig overtuigend woordspelletje.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:52:22 #37
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220941955
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Rechts had al de slachtoffermentaliteit van 2015 tumblr overgenomen en nu ook de permanente cancel cultuur. Winnen hoor!
Je bent hier een openlijke nazi (zijn eigen woorden) aan het verdedigen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Waarom zou hij? Er zijn twee uitkomsten. Je negeert het volledig. Je komt met een weinig overtuigend woordspelletje.
Omdat als hij zulke aantijgingen maakt, hij die ook wel mag onderbouwen. Daarom.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220941987
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bent hier een openlijke nazi (zijn eigen woorden) aan het verdedigen.
[..]
Omdat als hij zulke aantijgingen maakt, hij die ook wel mag onderbouwen. Daarom.
Beelden van howards webcam
pi_220941988
Antisemitisten zijn mislukte fascisten die hun mislukte leventjes willen afreageren op Joden.
Corporate translator
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:03:37 #40
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220942006
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Beelden van howards webcam
[ afbeelding ]
Hmm.

Ik ben niet links, en geen vrouw, en niet dik. Jammer joh.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220942018
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm.

Ik ben niet links, en geen vrouw, en niet dik. Jammer joh.
Deze onderbouwing mag je bewijzen want je pohi laat zien dat je snel getriggerd wordt en voor cancelcultuur bent.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:10:29 #42
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220942029
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Deze onderbouwing mag je bewijzen want je pohi laat zien dat je snel getriggerd wordt en voor cancelcultuur bent.
Integendeel.

Ik blijf juist altijd erg rustig, je zult mij ook niet zien schelden of dergelijke. Ik probeer altijd een normale discussie opgang te krijgen, wat soms erg lastig blijkt te zijn.

Wellicht kun je daar eens een voorbeeld aannemen, want discussiëren is ongeveer alles behalve wat jij hier doet. Jouw pohi vormt helaas een aaneenrijging van trollen en zuigen, wat je hier nu trouwens ook weer aan het doen bent.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220942125
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Integendeel.

Ik blijf juist altijd erg rustig, je zult mij ook niet zien schelden of dergelijke. Ik probeer altijd een normale discussie opgang te krijgen, wat soms erg lastig blijkt te zijn.
Ja man daarom maak je dit soort posts waarin je naar je parelketting grijpt met een leugen.
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bent hier een openlijke nazi (zijn eigen woorden) aan het verdedigen.
[..]

Ye is namelijk geen nazi meer en is tegen nazi's geworden.

quote:
Wellicht kun je daar eens een voorbeeld aannemen, want discussiëren is ongeveer alles behalve wat jij hier doet. Jouw pohi vormt helaas een aaneenrijging van trollen en zuigen, wat je hier nu trouwens ook weer aan het doen bent.
Ik heb een TR gezet want je account moet wel gehacked zijn. De echte HR zou nooit schelden.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:19:43 #44
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220942663
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:24 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja man daarom maak je dit soort posts waarin je naar je parelketting grijpt met een leugen.
[..]
Ye is namelijk geen nazi meer en is tegen nazi's geworden.
[..]
Ik heb een TR gezet want je account moet wel gehacked zijn. De echte HR zou nooit schelden.
Ik scheld dan ook niet, ik benoem wat jij doet.

Je problematiseert eerst mijn vraag om opheldering mbt rare en ongefundeerde aantijgingen aan mijn adres en vervolgens kom je met een rare meme waarvan je zegt dat ik dat zou zijn, dat betreft zuigen en trollen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220942726
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik scheld dan ook niet, ik benoem wat jij doet. Je problematiseert eerst mijn vraag om opheldering mbt bizarre aantijgingen aan mijn adres en vervolgens kom je met een rare meme waarvan je zegt dat ik dat zou zijn, dat betreft zuigen en trollen.
Als iemand een trol noemen geen schelden is, zie ik graag waar ik volgens jou aan het schelden ben.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:27:56 #46
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220942755
Één jodenhater mag er niet in, andere duizenden per maand mogen naar binnen.
Kunnen jullie het nog volgen? 8)7
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:12 #47
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220942763
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:54 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dit ging wel erg ver. En dan vind ik het fair om naar joden te luisteren over deze kwestie.
De enige partij met een Joodse partijleider (Gidi M) heeft voor de komst van Ye gestemd in de Tweede Kamer. Lijkt me voldoende.
Blaf me vol
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:31:10 #48
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220942777
Ik vind Ye willen cancellen wel echt enorm woke trouwens. En we horen toch juist te kotsen op woke?
Blaf me vol
pi_220942889
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Toch wel bijzonder.
Diezelfde mensen gaan de verkrachte vrouw beschuldigen dat ze n korte rok aan had.
I carried the fire before I knew its name.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:54:46 #50
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220942928
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah ja, dat zal het allemaal wel zijn. Hij heeft de meest bizarre drek zitten verkondigen, maar het lag allemaal aan anderen en zijn aandoening, dus moet hij nu welkom zijn.

Toch wel bijzonder. Om het minste worden sommigen in bepaalde contreien meteen weggezet als een nazi, een label waar men dan ook niet meer van afkomt. Van Trump tot Wilders tot Orban tot Le Pen etc.

Men gaat zelfs zover het enige Joodse land ter wereld, opgebouwd voor een deel voor van de overlevers van de gruwelen van het nazisme, weg te zetten als 'het Nazi-Duitsland van onze tijd'. Een achterlijke en smerige vorm van Holocaust inversion.

En dan heb je hier een artiest die openlijk Hitler heeft zitten verheerlijken en nazisme heeft omarmd, en dan is het allemaal prima en moet hij welkom zijn.

Right, right.
Ja, ach. Als je moordenaars en verkrachters een tweede kans geeft, moet je niet moeilijk doen over wat hakenkruizen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')