Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Hoezo ijdel ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
T'iiis moeilijk bescheiden te blijvenquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Mooie bolk hoor GG“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Olleke bollekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 1 juni 2026 17:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
T'iiis moeilijk bescheiden te blijven“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze OP en TT!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
GMTA.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je het ingelijst in je kamer hangen UNquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yay or no ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker! Voor het slapen gaan nog een bolkgebedquote:Op maandag 1 juni 2026 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het ingelijst in je kamer hangen UNTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Vriendin zegt lelijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kleurencombi is mooi, vind er (te) veel frutsels aan zitten wel. Maar wel sportieve look. 6.5/10quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dan is het al een no go.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Clap againThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waarvan akteI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Heer ToT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bambibolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een bolkgebedjequote:Op maandag 1 juni 2026 17:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeker! Voor het slapen gaan nog een bolkgebed
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Sjezus, ik hoor net dat onze terugweg laatst van de Efteling naar huis tegengehouden is geworden door mafkezen van Extinction Rebellion of Just Stop Oil of zoiets. Daarom moesten we dus een uur met de bus reizen!![]()
Ja je snapt niet dat ze dat niet aanpakken hequote:Op maandag 1 juni 2026 18:35 schreef ToT het volgende:
Sjezus, ik hoor net dat onze terugweg laatst van de Efteling naar huis tegengehouden is geworden door mafkezen van Extinction Rebellion of Just Stop Oil of zoiets. Daarom moesten we dus een uur met de bus reizen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Recht op demonstratie en dat soort geneuzel.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je snapt niet dat ze dat niet aanpakken he![]()
Die weten dat heel goed, krijgen ze zelfs training in.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Recht op demonstratie en dat soort geneuzel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ze worden gesponsord door bepaalde miljardairs die hen gratis materialen leveren.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die weten dat heel goed, krijgen ze zelfs training in.
[ afbeelding ]
Youtuber Decoy Voice heeft het wel vaker over dat er pallets vol met bakstenen, gasmaskers (tegen traangas) en andere spullen klaar staan als ze gaan protesteren.![]()
En vaak laten ze een ravage achter van Mc Donalds verpakkingen, klapstoeltjes, met acrylverf bespoten spandoeken, synthetische gele hesjes enz.![]()
En advocaten indien nodig. Kan nog wel meer opnoemen maar vind de kool het sop niet eens waard.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze worden gesponsord door bepaalde miljardairs die hen gratis materialen leveren.
Protesteren is prima. Maar doe dat fijn op het Malieveld of Museumplein. En val geen mensen lastig. Punt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit idd.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En advocaten indien nodig. Kan nog wel meer opnoemen maar vind de kool het sop niet eens waard.
Protesteren is prima. Maar doe dat fijn op het Malieveld of Museumplein. En val geen mensen lastig. Punt.
Er zijn ook voorbeelden van dat er ambulances met zwaailichten en sirenes zijn tegengehouden en dat ze eerst rustig iemand er naar toe laten kuieren om ff te overleggen of het nou echt noodzakelijk is hen door te laten enzo.![]()
Het is best bizar het verschil tussen die demo`s . En hoe er opgetreden wordt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat sowieso ja.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
Het is best bizar het verschil tussen die demo`s . En hoe er opgetreden wordt.![]()
ToTSnurkGodIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
sloveniakenieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
MiauwWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Je bent een hert?quote:
Bekijk deze YouTube-video
"Herds of deers! MOO! Or whatever the hell sound deers make!"![]()
Fucking vermoeide bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ToTBolkjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
IedereenBolkBlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Nog steeds geen regen gezienWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
1000 stappen weer gehaald vandaag.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heel anders.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aardappel andersIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Moet ik nou weer terug ?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar dan hoef je toch niet dit soort dingen te doen. Ga lekker op een plein staan of zoquote:Op maandag 1 juni 2026 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Recht op demonstratie en dat soort geneuzel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe was het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met bacon en ui. Beetje brocoli en tomaten er doorquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Reken ik goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@MooieTop6 is een zij opeens ?quote:Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef mario390 het volgende:
MooieTop denkt haar navi werd haar wel in gelijke land bringen 😀“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stoppen met peuteren.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar hoe komt ze dan van haar droge neus af?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt een leuk topic.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
--> ONZ / DAGBAGGER #567 Paultjuhhh de gekste!![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zij is een hij en een grote freon van mij.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan jou ook Maria390 gaan noemen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En verliert.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sterke spelers hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zullen we het daar maar niet over hebben.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Woensdag 20:30quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Moi Lovy.quote:![]()
Bijna feestje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Mikey.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hai Fruitjequote:![]()
Volgende week
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Wat is wm?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was niet de vraagwie weit komt nederland bij de wm
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Maria is op dreef.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik doe een gokje . WeltMeister ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zat ik dichtbij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mijn tuin helemaal weer opgeknapt trouwens, moet de hovenier nog betalen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Wat kost dat nou ?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:26 schreef kree het volgende:
mijn tuin helemaal weer opgeknapt trouwens, moet de hovenier nog betalen enzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijd voor.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:28 schreef StevenHyde het volgende:
Papbenen, maar toch mooi en stukje gelopen weer
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
500 en dar klinkt als veel geld weet ik. Maarja ben ik er half jaar weer vanaf en alles weer netjes.quote:
Weet niet of het veel goedkoper kan ook eigenlijk, behalve zelf doen.Do what you love, love what you do!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
duizendknoop komt sowiesonweer terug daar is niks aan te doen zo.quote:
maar rest heggen enzo allemaal weer netjes enzo.
Do what you love, love what you do!![]()
500 euro vind ik best veel.."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
ik ook. maarja ze zijn wel dag bezig en met afvoer dikke aanhangwagen vol. Ik denk kan goedkoper.quote:
maarja geen zin om alles ff onderste uit de kan uit te gaan zoeken, ze doen het oke.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien voor de volgende keer. Of het zelf bij houdenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook. maarja ze zijn wel dag bezig en met afvoer dikke aanhangwagen vol. Ik denk kan goedkoper.
maarja geen zin om alles ff onderste uit de kan uit te gaan zoeken, ze doen het oke.![]()
Maar wel fijn dat je tuin weer onkruid vrij is etc"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Een dag dusquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
in eentje eigenlijk. voor die 8 uur dus, ze zijn er ook met twee geweest em was het iets sneller.quote:
Tja het is een hoop geld, maar ik heb het er min of meer voor over wel.Do what you love, love what you do!![]()
Hier nu een tegeltuin maar helemaal groen uitgeslagen. Ben al aan het kijken wat het kost om dat schoon te laten spuiten. Zal wel flink wat kosten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga gelijk checken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
¤100 + wat mensenvet en wat water.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
Hier nu een tegeltuin maar helemaal groen uitgeslagen. Ben al aan het kijken wat het kost om dat schoon te laten spuiten. Zal wel flink wat kosten.![]()
Is ook weer waar. Zo als het er nu bij ligt is echt lelijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klikkiequote:Op maandag 1 juni 2026 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook weer waar. Zo als het er nu bij ligt is echt lelijk.![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario gaat MOD worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doe eens foto?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
Hier nu een tegeltuin maar helemaal groen uitgeslagen. Ben al aan het kijken wat het kost om dat schoon te laten spuiten. Zal wel flink wat kosten.
Do what you love, love what you do!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hypnotherapie gehad.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En hoe was het ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met 2 man 8 uur bezig in een tuin voor 500 vind ik echt niet duur.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
tis soort van oke hoewel ik denk kan vast goedkoper.
maarja geef ik het een keer uit en ben het al snel weer vergeten en ben ik er van af.Do what you love, love what you do!![]()
Noem jij haar nu nep ?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
te nep weer he. ook niet wat ik leuk vind.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ligt het aan mij of is FOK traag? Het duurt zo 10 seconden voordat het scherm reageert.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ligt niet aan jou.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK traag? Het duurt zo 10 seconden voordat het scherm reageert.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee ligt niet aan jou, zelf hier.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK traag? Het duurt zo 10 seconden voordat het scherm reageert.Do what you love, love what you do!![]()
Het ligt aan kree dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
net aan 31 euro per uur per persoon..quote:Op maandag 1 juni 2026 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Met 2 man 8 uur bezig in een tuin voor 500 vind ik echt niet duur.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Nou, en dan moet de boel nog afgevoerd worden, dat is ook niet gratis, de bedrijfsbus kost geld, benzine....quote:Op maandag 1 juni 2026 21:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
net aan 31 euro per uur per persoon..Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ze doen het weer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Koopje van de maandquote:Op maandag 1 juni 2026 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, en dan moet de boel nog afgevoerd worden, dat is ook niet gratis, de bedrijfsbus kost geld, benzine....Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Vind ik wel.quote:
Maar in de tuin werken is op zich wel leuk. Verstand op nul en snoeien die takken....
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Zoeteke.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MoeWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Nog even volhouden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okidoquote:
Wil regenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Mij bestquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Nee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe dan maar cassis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ProostI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Burp.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TraagI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
goedkoop niet denk want kan vast goedkoper nog, Ik van alle shit af en er een half jaar niet naar om moet kijken wel.quote:
Ik realiseer me klinkt als hoop geld, maarja werk paar keer uurtjes over en heb ik het er weer uit.
Tis gemakzucht dat wel idd
Do what you love, love what you do!![]()
Wie het ruim heeft...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
is ook zo. en kan me nog net zo goed herinneren dat ik niet rond kwam in de maand alleen met vaste lasten.quote:
Nu kan het. en is een keuze hoor want zou het kunnen sparen enzo. En zelf doen. Maarja kies de makkelijke optie. En dat kan nu gelukkig.
Do what you love, love what you do!![]()
Helemaal prima. Resultaat ook naar je zin ?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo. en kan me nog net zo goed herinneren dat ik niet rond kwam in de maand alleen met vaste lasten.
Nu kan het. en is een keuze hoor want zou het kunnen sparen enzo. En zelf doen. Maarja kies de makkelijke optie. En dat kan nu gelukkig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja hoor ziet er weer netjes uit, tis te donker om foto te maken, maar kan morgen nog wel even doen mocht iemand het boeienquote:Op maandag 1 juni 2026 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal prima. Resultaat ook naar je zin ?
Do what you love, love what you do!![]()
fok is trouwens helemaal retarded met posten en tijd voordat nu, moest deze ff keer opnieuw doen :SDo what you love, love what you do!![]()
![]()
hello
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gratuliere.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dikke blub want ik ga pissen en slapenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Wel de goede volgorde. Tot over 2 uurtjes leave.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke blub want ik ga pissen en slapen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Los ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee Mario. We gaan zo de nacht in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goeden vraag. Ik denk een poolquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een persoon,quote:
Een zwembad,
Een plus of een min pool,
Een noord of een zuidpool,
Of een weddenschap over uitslagen van wedstrijden?![]()
Een lofdicht voor de maandwinnaar
Een lang verwachte claim to fame
Allang in zicht, dus niet zo raar:
We buigen nederig voor _UserName_![]()
Geen idee waar die streepjes voor zijn![]()
Maar z'n naam valt zo wél extra op
Da's voor de rest van ons wel zo fijn
Het onderstreept z'n plek aan de top
Kom je alfabetisch in de winnaarslijst vooraan
met zo'n streepje voor je gebruikersnaam?
Kun je bij het bolken extra op je strepen staan?
Dragen die underscores bij aan je faam?
Ik had deze maandwinst niet verwacht
Heb er veel vragen door gekregen
Wat maakt eigenlijk plek acht
Nu zoveel beter dan plaats negen?
Alleen de Top3 heeft #ANONIEM afgetroeft
Op diens vertrek reageren we met een kater en bedroefd
De zege van _UserName_; het moest zo zijn
Gefeliciteerd, proost met een glas rode wijnMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
@_UserName_quote:Op maandag 1 juni 2026 23:46 schreef Homijn het volgende:
Een lofdicht voor de maandwinnaar
Een lang verwachte claim to fame
Allang in zicht, dus niet zo raar:
We buigen nederig voor _UserName_![]()
Geen idee waar die streepjes voor zijn![]()
Maar z'n naam valt zo wél extra op
Da's voor de rest van ons wel zo fijn
Het onderstreept z'n plek aan de top
Kom je alfabetisch in de winnaarslijst vooraan
met zo'n streepje voor je gebruikersnaam?
Kun je bij het bolken extra op je strepen staan?
Dragen die underscores bij aan je faam?
Ik had deze maandwinst niet verwacht
Heb er veel vragen door gekregen
Wat maakt eigenlijk plek acht
Nu zoveel beter dan plaats negen?
Alleen de Top3 heeft #ANONIEM afgetroeft
Op diens vertrek reageren we met een kater en bedroefd
De zege van _UserName_; het moest zo zijn
Gefeliciteerd, proost met een glas rode wijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit gedicht bevat zoveel lagen.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Note to self: vaker op maandagavond 1 liter wortellikeur drinkenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Weet ik veel.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man snap je me niet? tegen wie spelt julie bevor de Wm-Turnier?
Ik doe niet aan voetbal.![]()
ma man man wat antwort jij wanneer ik jou niet vraagquote:Op maandag 1 juni 2026 23:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik doe niet aan voetbal.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blub en het is idioot warm op mijn slaapkamerWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ik mag dat.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ma man man wat antwort jij wanneer ik jou niet vraag
Vrij land, dit, dat.![]()
Amenquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
al met al excentrice personen incl mezelf die hier altijd posten.
Denk altijd maar we hebben allemaal ons eigen ding. en dan nog kan het leuk zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Wie is er nou weer op anoniem gegaan?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:46 schreef Homijn het volgende:
Een lofdicht voor de maandwinnaar
Een lang verwachte claim to fame
Allang in zicht, dus niet zo raar:
We buigen nederig voor _UserName_![]()
Geen idee waar die streepjes voor zijn![]()
Maar z'n naam valt zo wél extra op
Da's voor de rest van ons wel zo fijn
Het onderstreept z'n plek aan de top
Kom je alfabetisch in de winnaarslijst vooraan
met zo'n streepje voor je gebruikersnaam?
Kun je bij het bolken extra op je strepen staan?
Dragen die underscores bij aan je faam?
Ik had deze maandwinst niet verwacht
Heb er veel vragen door gekregen
Wat maakt eigenlijk plek acht
Nu zoveel beter dan plaats negen?
Alleen de Top3 heeft #ANONIEM afgetroeft
Op diens vertrek reageren we met een kater en bedroefd
De zege van _UserName_; het moest zo zijn
Gefeliciteerd, proost met een glas rode wijnIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
ik weet van paar. naja. jammer is dat. maargoed ik ga dat niet noemen hequote:
wat is dit leuk lied idee?Do what you love, love what you do!![]()
Volgens sommige verhalen waren de sirenen jonge vrouwen die voortdurend om aandacht vroegen, maar niet hun maagdelijkheid wilden verliezen.quote:♡♡♡♡![]()
Dame HC.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje zoals onlyfans?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens sommige verhalen waren de sirenen jonge vrouwen die voortdurend om aandacht vroegen, maar niet hun maagdelijkheid wilden verliezen.![]()
Daar zijn de meningen duidelijk over verdeeld. En daar laat ik het bij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I know.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen duidelijk over verdeeld. En daar laat ik het bij.
En ik ook.![]()
![]()
Gaan we niet doen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Andere tijden sportThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is een BBQ toch ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
broodje makenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik nog even een broodje maken..
Of slapen
Do what you love, love what you do!![]()
Optie broodje.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik nog even een broodje maken..
Of slapen
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik neem een rood wijntje
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Goffer.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ge maar leut heb.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik neem een bedWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Le Creuset zijn fijne pannen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het is wel beetje zoals het ging iig. LOL ook met mij.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Optie broodje.
Bekijk deze YouTube-video
hahaha. gelukkig kunnen ze allemaal beetje de humor ervan in zien.Do what you love, love what you do!![]()
Droge neus maar veel minder ergWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Heb ik nog wel een mooi verhaal over.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
het is wel beetje zoals het ging iig. LOL ook met mij.
hahaha. gelukkig kunnen ze allemaal beetje de humor ervan in zien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb al geslapenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ik ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vertel?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik nog wel een mooi verhaal over.
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: