Moi Lovy.quote:
Heer Mikey.quote:
Hai Fruitjequote:
Wat is wm?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was niet de vraagwie weit komt nederland bij de wm
Zat ik dichtbij.quote:
Wat kost dat nou ?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:26 schreef kree het volgende:
mijn tuin helemaal weer opgeknapt trouwens, moet de hovenier nog betalen enzo.
Tijd voor.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:28 schreef StevenHyde het volgende:
Papbenen, maar toch mooi en stukje gelopen weer
500 en dar klinkt als veel geld weet ik. Maarja ben ik er half jaar weer vanaf en alles weer netjes.quote:
duizendknoop komt sowiesonweer terug daar is niks aan te doen zo.quote:
ik ook. maarja ze zijn wel dag bezig en met afvoer dikke aanhangwagen vol. Ik denk kan goedkoper.quote:
Misschien voor de volgende keer. Of het zelf bij houdenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook. maarja ze zijn wel dag bezig en met afvoer dikke aanhangwagen vol. Ik denk kan goedkoper.
maarja geen zin om alles ff onderste uit de kan uit te gaan zoeken, ze doen het oke.
Een dag dusquote:
in eentje eigenlijk. voor die 8 uur dus, ze zijn er ook met twee geweest em was het iets sneller.quote:
¤100 + wat mensenvet en wat water.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
Hier nu een tegeltuin maar helemaal groen uitgeslagen. Ben al aan het kijken wat het kost om dat schoon te laten spuiten. Zal wel flink wat kosten.
Is ook weer waar. Zo als het er nu bij ligt is echt lelijk.quote:
Klikkiequote:Op maandag 1 juni 2026 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook weer waar. Zo als het er nu bij ligt is echt lelijk.
doe eens foto?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
Hier nu een tegeltuin maar helemaal groen uitgeslagen. Ben al aan het kijken wat het kost om dat schoon te laten spuiten. Zal wel flink wat kosten.
Hypnotherapie gehad.quote:
En hoe was het ?quote:
Noem jij haar nu nep ?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
te nep weer he. ook niet wat ik leuk vind.
Ligt niet aan jou.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK traag? Het duurt zo 10 seconden voordat het scherm reageert.
nee ligt niet aan jou, zelf hier.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK traag? Het duurt zo 10 seconden voordat het scherm reageert.
net aan 31 euro per uur per persoon..quote:Op maandag 1 juni 2026 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Met 2 man 8 uur bezig in een tuin voor 500 vind ik echt niet duur.
Nou, en dan moet de boel nog afgevoerd worden, dat is ook niet gratis, de bedrijfsbus kost geld, benzine....quote:Op maandag 1 juni 2026 21:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
net aan 31 euro per uur per persoon..
quote:
Koopje van de maandquote:Op maandag 1 juni 2026 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, en dan moet de boel nog afgevoerd worden, dat is ook niet gratis, de bedrijfsbus kost geld, benzine....
Vind ik wel.quote:
Zoeteke.quote:
Nog even volhouden.quote:
Okidoquote:
Mij bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |